Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, sem nova na forumu in sem drugi? lastnica mazde.

Pred leti sem imela staro 323f, za tem nekaj drugih znamk, dva tedna nazaj pa sem se spet odlo?ila za mazdo, tokrat prvi? za dizla. Avto ima 245.000 prevo?enih, redne servise, 2003 letnik, 120 KM. Opa?am pa naslednje: v peti prestavi na AC med 115 in 130km na ure v?asih cukne (strokira pomalem), ne znam dobro opisat. Mrzle nikdar ne stisnem po gasu, ?akam da pride na svojo delovno temp. ?e jo stisnem, avto mo?no ?rno skadi, nastane prava megla za mano, in nima nobene mo?i dokler ne pride z obrati nekje nad 2400, 2500 kako kdaj. Da ne govorim o vo?nji v hribovite ceste, pa ne rabi bit strm, ampak enostavno nima mo?i, obrati vztrajno padajo... zanima me, v ?em bi lahko bil problem.

 

Poslano z mojega SM-G920F z uporabo Tapatalk

Napisano

Predlagam klic ali obisk mojstra Simona Pelka, ker je ma?ek za Mazde in vam bo zadeva dobro po?timal.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

moras menjat, verjetno bos dobila poceni, ker je isti za velik mazd (stare 323 itd)...nov stane ca 300 eur

 

najprej pa se zmeni s pelkotom, ce je to to...mogoce je kaj drugega

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pelko je znan po postenosti in ti bo zagotovo menjal le kar bo nujno potrebno!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hvala.

Zanima me ?e nekaj, bom kar tukaj. Potovalni ra? je odpovedal, ne dela. Je pa stalno osvetljen. ?rke v?asih poka?e, v?asih ne. Avtoelektri?ar mi je rekel, da mu ni pomo?i, da naj nabavim nov display.

 

Poslano z mojega SM-G920F z uporabo Tapatalk

Napisano

Menda se da ekrancek tudi popravit, pozanimajte se!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hvala.

Zanima me ?e nekaj, bom kar tukaj. Potovalni ra? je odpovedal, ne dela. Je pa stalno osvetljen. ?rke v?asih poka?e, v?asih ne. Avtoelektri?ar mi je rekel, da mu ni pomo?i, da naj nabavim nov display.

 

Poslano z mojega SM-G920F z uporabo Tapatalk

Brez navigacije imam enega doma, ki DELA.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje še dlje. Moja prejšnja Mazda ni bila nikoli pacana s kakršnokoli svinjarijo, je bila skos parkirana zunaj pod milim nebom, 270kkm in 11 let pa razen rahle površinske rje ni bilo nič drugega. Edino kar je rja pojedla so bili kovinske zaščite zadnjih amortizerjev, ampak tisto ne bi zaščitila ta packarija. Tko al tko pa je pri teh letih/kilometrih skoraj to že potrošni materjal
    • Dvomim, pravi da pod obremenitvijo slabo potegne... v vrhniški klanec. Takrat je samo za božat po kolenu. 
    • Ne samo to, Kitajci skoraj ne prodajajo rabljene, ker jih nihče ne kupi. Vedo, da je to crap in dokler je v garanciji ok, pol pa smetišče kliče. Ne pričakovat, da bo v EU pa nekdo kupil rabljenega kitajca brez podpore in rezervnih delov.   Aja pa še to, tale trik s fiktinimi registracijami... ti avti ki so registrirani in zdaj ekološko počivajo nerabljeni, sploh nimajo notri ne baterij in navadno tudi elektromotorjev ne. Se pravi so stroški izdelave tako nizki, da enostavno samo s subvencijami države zaslužijo. Kitajc je lopov, zapomnite si to.    Sicer je pa možakar lepo povedal kaj si misli o kupcih kitajskih avtov in ima kar prav.   Ko kupiš, kitajski tekstil, orodje, tehniko so navadno zneski tako nizki, da se ni glih za sekirat, če se nategneš, pri avtu pa četudi stane "samo" 15k€ je pa to velik udarec, če ugotoviš, da si se nategnil.
    • Te čisto razumem. Ampak za tak avto res ne morem dat realne cene, ker ne vem kakšna je 😐 Imam ga enajsto leto. In kolikor sem dal takrat zanj, je realno odslužil in je potem za na odpad.  Ampak po drugi strani se pa z njim boljše pelješ kot z novim avtom za 30 - 40 tisoč.
    • In vožnja 110/uro po avtocesti.😊 Verjamem.Sicer pa gre jutri naročit avto To je rešeno. Bobvsaknimelnv redu, moderen motor v avtu. Če bi hotel starega bi obdržal 6-ko. Sem ga moral podučiti, ker o benzinarjih ni imel pojma. Mi bo še hvaležen. 😉 To je že drugi, ki sem ga rešil. Prvi čaka na svojo cx30 - x186  naš bobnar. Hočejo imeti pač najboljše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.