Skoči na vsebino

NOVA MX-5 na testu....

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V ?ivo meni zgleda nova petka zelo lep?e kot na sliki.

 

Me pa ?e nekaj zanima v Nedelskem dnevniku pi?eja naj bi kao naredili MX-5 CC s trdo zlo?ljivo streho, jaz upam da ne ker bo izgubila ves ?ar roadsterja!!!

Napisano

men osebno pa je lep? ?e ma avto trdo zlo?livo streho k pa tisto cerado napeto!! :hohoho::hohoho:

(to majo tisti k jim dnara zmanka za pravo streho pol pa cerado napnejo ?es) :D

 

JOKE!!

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kar se dizajna ti?e :rispekt: , za ceno pa (ni tle tacga smajlija); v jok pa na drevo, ker se da tut ?e kej druzga dobit za 7,6 Mjev! <_<

Dobrodo?li na forumu!

  • 4 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ka delajo....use koli?ke pojahat.... :aaaaa:

 

 

Sam upam da jih ni tornado odpihnu,,,,ker se grda nevihta delala tam... :D

Feel free....

Napisano

hehe...jaz bi pa se enx vozil "gospodi?no" wildcat...fantazija od avteka....iiiiii :D:bravo:

 

 

Jaz pa sem 1X vozil gospodi?no Wildcat, z njeno MX-5. :danzoman::jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Da malo osve?im temo o Mazdinem go-kartu :)

 

Minulo soboto sem imel prilo?nost zapeljati MX-5 NC 2.0 160KM Limited Edition (2813 od 3000, ?e sem si prav zapomnil :) ).

 

?eprav sem visok skoraj 190cm, je avto do glave kot ulit ?oferju. V modelih NA in NB sem se po?util utesnjeno, okvir vetrobranskega stekla je pri obeh prej?njih modelih meni zelo blizu glave, kar ne daje preve? varnega ob?utka, v aktualnem modelu je za to lep?e poskrbljeno, pri zaprti strehi se sicer ob?utek prostorske stiske delno vrne, vendar, ta avto je TREBA vozit zgoraj brez. Prostora za noge je dovolj, ?e je sede? do konca nazaj, vi?ji od 185cm bodo pri vo?nji zgoraj brez raje nosili kapo :) Vse kar je potrebno je odli?no na dosegu roke, pograjati moram da ?al avto nima potovalnega ra?unalnika, ampak, to se da pre?ivet.

 

Motor je v nizkih vrtljajih ?iv vendar ?e ne ?ivahen, pospe?uje pa zelo lepo zvezno skoraj linearno :)

Ker sem precej nov pri RWD avtih, nisem izklopil sistema proti zdrsu. Verjamem pa da se da avto z izklopljenim sistemom fenomenalno hitro vodit skozi ovinke, ?e je voznik dovolj izku?en.

Naprava proti zdrsu pogonskih koles je aktivna precej pogosto, kar je verjetno zaradi relativno nizke te?e vozila. 6 prestav se da odli?no izbirati in natan?no prestavljati.

 

Lega na cesti je v primerjavi z prej?njim modelom ob?utno izbolj?ana, saj je avto s serijskim vzmetenjem bil odli?no vodljiv in kljub temu udoben (tule gre upo?tevat, da sem vajen svoje MX-3, ki je skoraj svinjsko trda :) ), na volanu je bilo zelo veliko "feedbacka" s cesti??a, tako da se avto vozi kot po tirnicah.

 

Skratka, jaz sem bil nad avtom navdu?en, ?eprav mu manjka sound ?estcilindra, ki sem ga vajen ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Boldman.... zelo zanimivo in iz?rpno.... mene seveda tudi mika test ride ?e odkar sem bil pri gospodi?ni Wildcat na obisku in sem se "samo" usedel v ta avto.... ?al mi ?e ni uspelo poiskat ?asa.... sem pa prepri?an da bom to naredu zelo kmalu.... :bravo:

Feel free....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
    • Še članek. Mene recimo to moti, da poleg Mazde stojijo še Kitajci, mi ne deluje več premium znamka 😁... Pri Mercedesu verjetno to ne gre skozi... Verjetno so jim Kitajci lepo plačali (ker zaenkrat še skoraj nimajo svojih salonov). Samo upam pa, da trenutni zaslužek trgovcev ne bo potem poguben za znamko...   Dobro za trgovce? Kitajci potrkali in vstopili v salone. #foto SIOL.NET Vse več prodajnih salonov v Sloveniji ima poleg tradicionalne znamke pod isto streho tudi nova kitajska imena. Je to nova realnost in kako na tekmece gledajo tisti, ki ekskluzive v salonih več nimajo?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.