Skoči na vsebino

NOVA MX-5 na testu....


KAALman

Priporočeno sporočilo

men osebno pa je lep? ?e ma avto trdo zlo?livo streho k pa tisto cerado napeto!! :hohoho::hohoho:

(to majo tisti k jim dnara zmanka za pravo streho pol pa cerado napnejo ?es) :D

 

JOKE!!

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

hehe...jaz bi pa se enx vozil "gospodi?no" wildcat...fantazija od avteka....iiiiii :D:bravo:

 

 

Jaz pa sem 1X vozil gospodi?no Wildcat, z njeno MX-5. :danzoman::jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 mesecev kasneje...

Da malo osve?im temo o Mazdinem go-kartu :)

 

Minulo soboto sem imel prilo?nost zapeljati MX-5 NC 2.0 160KM Limited Edition (2813 od 3000, ?e sem si prav zapomnil :) ).

 

?eprav sem visok skoraj 190cm, je avto do glave kot ulit ?oferju. V modelih NA in NB sem se po?util utesnjeno, okvir vetrobranskega stekla je pri obeh prej?njih modelih meni zelo blizu glave, kar ne daje preve? varnega ob?utka, v aktualnem modelu je za to lep?e poskrbljeno, pri zaprti strehi se sicer ob?utek prostorske stiske delno vrne, vendar, ta avto je TREBA vozit zgoraj brez. Prostora za noge je dovolj, ?e je sede? do konca nazaj, vi?ji od 185cm bodo pri vo?nji zgoraj brez raje nosili kapo :) Vse kar je potrebno je odli?no na dosegu roke, pograjati moram da ?al avto nima potovalnega ra?unalnika, ampak, to se da pre?ivet.

 

Motor je v nizkih vrtljajih ?iv vendar ?e ne ?ivahen, pospe?uje pa zelo lepo zvezno skoraj linearno :)

Ker sem precej nov pri RWD avtih, nisem izklopil sistema proti zdrsu. Verjamem pa da se da avto z izklopljenim sistemom fenomenalno hitro vodit skozi ovinke, ?e je voznik dovolj izku?en.

Naprava proti zdrsu pogonskih koles je aktivna precej pogosto, kar je verjetno zaradi relativno nizke te?e vozila. 6 prestav se da odli?no izbirati in natan?no prestavljati.

 

Lega na cesti je v primerjavi z prej?njim modelom ob?utno izbolj?ana, saj je avto s serijskim vzmetenjem bil odli?no vodljiv in kljub temu udoben (tule gre upo?tevat, da sem vajen svoje MX-3, ki je skoraj svinjsko trda :) ), na volanu je bilo zelo veliko "feedbacka" s cesti??a, tako da se avto vozi kot po tirnicah.

 

Skratka, jaz sem bil nad avtom navdu?en, ?eprav mu manjka sound ?estcilindra, ki sem ga vajen ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boldman.... zelo zanimivo in iz?rpno.... mene seveda tudi mika test ride ?e odkar sem bil pri gospodi?ni Wildcat na obisku in sem se "samo" usedel v ta avto.... ?al mi ?e ni uspelo poiskat ?asa.... sem pa prepri?an da bom to naredu zelo kmalu.... :bravo:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.