Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

sem lastnik 323f 1.5 16v letnik 96 in me zanima zakaj vozilo pri vo?nji v kak?ne bol strme klance izgubi mo? in negre druga?e kot v 1.prestavi? zmeraj sem mislil da so ti mazdini motorji dosti bol mo?ni kot pa so v resnici.

sem pa ?e naredo servis sve?k,filtrov,olja,maf senzor,lambda sonda,s?istil loputo in dal novo rebrasto cev katera pride z lopute na ohi?je zra?nega filtra...itd <_< <_<

Napisano

LMM senzor?

Kako pa je na ravnem? Ali gre normalno, ali ga tudi kaj du?i?

Sicer pa pokli?i Pelkota, bo znal re?iti zadevo, ker je mojster za Mazde. :)

 

Poslano z mojega SM-G920F z uporabo Tapatalk

Ah ja, nisem videla da si senzor LMM ?e menjal, se opravi?ujem.

 

Poslano z mojega SM-G920F z uporabo Tapatalk

Napisano

sem lastnik 323f 1.5 16v letnik 96 in me zanima zakaj vozilo pri vo?nji v kak?ne bol strme klance izgubi mo? in negre druga?e kot v 1.prestavi? zmeraj sem mislil da so ti mazdini motorji dosti bol mo?ni kot pa so v resnici.

sem pa ?e naredo servis sve?k,filtrov,olja,maf senzor,lambda sonda,s?istil loputo in dal novo rebrasto cev katera pride z lopute na ohi?je zra?nega filtra...itd <_< <_<

Kaj pa motorcek prostega teka?
Napisano

po ravnini gre avto ?ist vredu tudi pospe?ke imam tak?ne kot treba,motor?ek prostega teka deluje kot treba,tudi obratomer kaj dosti ne poskakuje,avto med vo?njo in na semaforjih nikjer ne crkuje. pa ajd ?e sem v vozilu sam ?e nekako gre po strmih klancih,?e pa mam zraven enega sovoznika takrat pa ?e ne ve?,samo 1 prestava


povedal sem da imam podobne simptome z mojo 323f

Napisano

A lahko malo bolj natan?no definira? "bolj strm klanec"? Zame, na primer, je povpre?en klanec tak z naklonom od 10% do 15%. In po moji definiciji je "bolj strm klanec" tak z naklonom od 15% pa vse do 30%. In ?e ti v "bolj strm klanec" z naklonom od 15 do 30% ne potegne v drugi, se niti ni za ?uditi. Konec koncev gre za 19 let staro vozilo in ?e nisi prvi lastnik, je vpra?anje, koliko kilometrov ima ?e za seboj in so konji mogo?e ?e malo utrujeni...

 

Ja, sem pa s hribov doma. Za nekoga z ravine je pojem "bolj strm klanec" mogo?e malo bolj raven...

Napisano

strm klanec dol?ine nekje 500m naklon pa je 25%. 

 

No, mislim, da za kaj hitreje kot s prvo bo pa treba kak?en Rolls Royce reaktivca namontirat. Ali pa vsaj kak?nega 2.0 turbo dizla (ja, pri meni je edino turbo dizel stroj za resno rabo, ?eprav bi baje tudi bencinarji lahko to zmogli...). Za 1,5 motor iz leta 1996 pa je to povsem spodobno. Ker pri taki vo?nji se vsaka malenkost pozna. In ima? na primer malo slab?e napumpane gume, pa malo slab?e nastavljene zavore (pa ves ?as po malem drsajo), pa so kolesni le?aji ?e malo utrujeni in imajo malo ve?ji upor pa ima? kak?ne malo cenej?e gume z malo ve?jim kotalnim uporom, pa ima? v avtu kak?no ?aro, ki ti dodaja kilograme, pa... ... ... Vsaka stvar nanese pol procenta, ko pa vse te malenkosti se?teje? skupaj, je pa ?e kar veliko... Vsaj meni se zdi tako... Bodo pa ?e drugi kaj povedali...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.