Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav!
 

Danes zjutraj pred odhodom v slu?bo se mi je zgodilo slede?e: Avto( Mazda 6 2.0, 136 dizel) pri?gem vse ok..premaknem pribli?no 10m in pustim avto te?ti. Na kar ho?em speljati iz dvori??a in avto za?ne ropotati ( deeyan) pravi da se sli?ale ?obe. Koda napake, ki jo je pokazalo na avtu pa je: P0628-Powertrain. 
Zanima me ali je mo?no glede na to da se tudi pri kontaktu sedaj ne sli?i ni? zvoka od naftne ?rpalke-plovca, da je ta zatajila?
Da bi bilo do agr ventila ne vem saj sem ga snel in kolikor se je dalo o?istil.

Za vsakr?no pomo? in nasvete najlep?a hvala v naprej sramezljiv

Napisano

Definitivno nekaj s pumpo a lahko je samo rele, vlage je zdajle velik....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ima mogoce kdo idejo kako bi lahko ta pokrov snel, da se menja sama zadeva?c2871303946d0907142443d39afe6387.jpg

 

Poslano z mojega HTC One_M8 z uporabo Tapatalk

Napisano

snemi dol cevi, in odvij vijak, ki je spodaj(narebran). Noter bo? na?el umazanijo..

Ok to sem natuhtal mogoce samo mnenje je mozno, da je to krivo in avto ne deluje kot bi moral?

 

Poslano z mojega HTC One_M8 z uporabo Tapatalk

Napisano

A si pogledal rele? Koda napake pomeni low circuit fuel pump ( po domace nepravlen signal, tok)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A si pogledal rele? Koda napake pomeni low circuit fuel pump ( po domace nepravlen signal, tok)

Z deeyanom sma gledala danes ja in sedaj jsvlja napako682f39693aac9e12d201de94157d5fa6.jpg

 

Poslano z mojega HTC One_M8 z uporabo Tapatalk

Napisano

ima mogoce kdo idejo kako bi lahko ta pokrov snel, da se menja sama zadeva?c2871303946d0907142443d39afe6387.jpg

 

Poslano z mojega HTC One_M8 z uporabo Tapatalk

spucaj predno karkoli drka?, snemi cevi tako da dvigne? rumeno in zeleno plastiko in potem sname? cevi, potem pa je okoli vsega cca 12 cm velika matica, samo odvije? in vse skupaj dvigne? ven iz rezervoarja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A si pogledal rele? Koda napake pomeni low circuit fuel pump ( po domace nepravlen signal, tok)

Evo pogledal rele in je cel, odprl sam pokrov in v cedilu ocistil kolikor je bilo smetja, menjale se podlozke injektorjev in masina se vedno cingla

 

Poslano z mojega HTC One_M8 z uporabo Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.