Skoči na vsebino

Nova Mazda2


LEPI

Priporočeno sporočilo

Mazda2

Spremembe:

 

Pri Mazdi so izvedli manj?e spremembe na svojem najmanj?em evropskem modelu.Sorodnica Fordove fieste ima decentno spremenjeno podobo, ve? opreme in nove, optimizirane izvedbe motorjev in menjalnikov.

Najbolj opazne razlike med aktualno in osve?eno mazdo2 se pojavijo ob pogledu na sprednji del avtomobila, kjer so uporabili ?aromete s prosojnim steklom in dodali ?e sprednje meglenke manj?ih dimenzij. Tudi na zadku so name??ene lu?i v stilu ve?je mazde3 in 6.

 

V notranjosti so uporabili nove barvne kombinacije in tkanine na oblazinjenju ter dodali tri nove predal?ke za shranjevanje drobnarij. Kupci si bodo lahko omislili tudi na novo oblikovana 15- in 16-pal?na lahka plati??a in izbirali med tremi novimi barvnimi odtenki karoserije. Sistem ESP bo dopla?ljiv (520 evrov) in po novem dobavljiv v povezavi z vsemi izvedbami, razen v povezavi s samodejnim menjalnikom, ki bo olaj?al kupca za nadaljnjih 700 evrov. Izvedbi 'top' in 'active' bosta ponujali serijskih 6 zra?nih vre?, v izvedbi 'exclusive' pa bo kupec poleg ostale opreme prejel tudi serijski radio CD.

 

Ponudba pogonskih agregatov ostaja nespremenjena. Na voljo so trije bencinski in en dizelski motor, ki sedaj izpolnjuje normo Euro4. Prodajne cene v Nem?iji se pri?nejo pri 12.190 evrih za osnovno opremljeno izvedbo z 1,25-litrskim motorjem (75 KM) in kon?ajo pri 15.990 evrih za izvedbo 'top' v povezavi z 1,6-litrskim motorjem (100 KM).

 

 

PS:Ta mazda ki je pri?la v gama-center je za MMS in je prva v slo.

post-387-1131203519.jpg

post-387-1131203528.jpg

post-387-1131203537.jpg

banner1ydl6.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro v nov, zadnji teden ta mesec.... 👍😉
    • Se strinjam.   In je zanimivo kako se spreminja. Dokler ni Roglič šel na Vuelto, je bil Giro takoj za Tour-om, Vuelta pa stranski tir.
    • Do konca napoolnjene baterije so pod višjo napetostjo med elektrodami,in so za to kemično veliko bolj aktivne...po domače-ne paše jim biti napolnjene. To je tudi razlog,za kaj jim pada kapaciteta,če jih zmeraj polniš do konca.   Seveda je najlažje trditi...ja ti grki nimajo pojma...ker ti pač paše v agendo...   Ali npr....ko sem pred kratkim dobival ali kupoval baterije za orodje...ena "črtica" od štirih...edino pravilno! Tudi tako...določeni polnilci za LiIon baterije imajo funkcijo za skladiščenje baterije,in jih ne polni do 100%,ampak največ 75%.
    • Morda so se ga pa malo ustrašili, nekaj je poškodovanih, ostalo je pa krivo še nekaj neresnosti organizatorja in sponzorjev.... 🤔😉
    • Res globok poklon maestru za tole predstavo, k je povozil vse.   Da ne bo narobe razumljeno, kar bom napisal v nadaljevanju, saj nikakor ne spremeni nič v zvezi z njegovim dosežkom. Tale Giro postaja drugorazredna dirka, saj razen Pogačarja, ki je številka ena so uspeli naslednjega po rangu na dirko dobiti šele 25. kolesarja sveta. Človek bi pričakoval vsaj še 10 kolesarjev v rangu vmes.   Tako, da očitno Tour ostaja liga zase, Vuelta nekje zadaj, Giro pa, če se bo tako nadaljevalo bo težko upihnil 110. rojstni dan. Se bodo morali Italijani krepko zamisliti kako naprej in kako spet bolj popularizirati Giro.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.