Skoči na vsebino

Razlika med dizel 120 in 136


aljosagr

Priporočeno sporočilo

Razlika je 11kW :)

Mocnejsi boljs potegne proti visjim obratom, drugace pa ni nekih hudih razlik.

Iz 121 konjskega se ne da narest 136 KM (ce mislis na mazda servisu). Drugace pa mas, razne tuning boxe in chipe s katerimi dobis vec kot 136 KM.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Iz 121 konjev (89kW je namrec 121 konjev) nikol ne bos dobil 169 konjev....

mislim da dobis nekeje 150 konjev (110kW). To je tud dost a ne? :)

Razlika med 121 in 136 je samo v motornem managmentu (elektroniki)...ostalo je vse isto.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Videl sem da je senica iz 136 konjske stisnil ven 169 konjev. Imam 120 konjsko zato me zanima kako bi najprej dobil "original" 136 konjev, da bi lahko potem naredil chip tunning od senice.

 

LP

 

Pozdrav!

Mogo?e si preve? zahteven, no jaz imam vgrajen ?ip (garancija Mazda) in iz normalne 120KM imam zdaj tolko KM kot jo ima nova ?estica - 143; pa sem popolnoma zadovoljen, poraba je mogo?e narasla za kak dcl seveda je odvisno kako vozi?, druga?e je pa vse normalno do 2200 obratov, tu pa se pozna razlika v mo?i med navadno s 120 konji... :vesel:

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

?ivjo

Mene tudi zanima ?ipanje mazde 6 120te pri senici. Sem ?e bil tam in je rekel, da lahko naredi DDV "popust" :). Druga?e pa ne vem ?e se pri ?ipanju samo priklopi na ra?unalnik avtomobila preko konektorja ali spajka ?ip ven in ga sprogramira. Ali morda kdo ve kako je z tem?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ven ti ga ziher ne dajo. Imajo ti ?ipi prav poseben box. Kako ?ipajo ne vem (mislim, da priklopi na ra?unalnik, sprobava razli?ne nastavitve in potem to zape?e v boc).

Kaj pa RSR si pomislil na to? Ali pa avtoelektriko, ki se po novem ukvarja s tem?

Jaz bi prej vse tri vpra?al. ;) Potem pa primerja? ceno, koliko konjev dobi? (pomoje pri vseh podobno).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ven ti ga ziher ne dajo. Imajo ti ?ipi prav poseben box. Kako ?ipajo ne vem (mislim, da priklopi na ra?unalnik, sprobava razli?ne nastavitve in potem to zape?e v boc).

Kaj pa RSR si pomislil na to? Ali pa avtoelektriko, ki se po novem ukvarja s tem?

Jaz bi prej vse tri vpra?al. ;) Potem pa primerja? ceno, koliko konjev dobi? (pomoje pri vseh podobno).

 

Avtotehniko so mi kolego odsvetovali. Pri RSR sem pa gledal samo nimajo na seznamu mazde 6. Mislim da sploh nobene mazde nimajo:)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avtotehniko so mi kolego odsvetovali. Pri RSR sem pa gledal samo nimajo na seznamu mazde 6. Mislim da sploh nobene mazde nimajo:)

 

Jah telefon v roke in poklicat Matja?a(RSR). Zelo prijazen mo?akar in ti bo ziher marsikaj razlo?il;vsaj jaz imam tak?ne izku?nje z njim. ?e bo? dal avto ?ipat, pazi to,da bo frima imela valje in da ti bo na valjih delal predelavo, tako bo? tudi dobil izmerjeno konjenico in realno razliko v KM. Posebej turbodizli imajo ve? KM kot navedeno v papirjih;moj recimo jih ima 5 KM ve?.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene pa zaniima kako kej tele 120 al pa 136, kako se kej obnesejo v primerjavi z VW 131 KM, ker ta zna kar po?teno potegnit pa tut po avtocesti gre kar konkretno, zdej mazda pa je verjetno ?e mal bolj eksplozivna od ?vaba! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene pa zaniima kako kej tele 120 al pa 136, kako se kej obnesejo v primerjavi z VW 131 KM, ker ta zna kar po?teno potegnit pa tut po avtocesti gre kar konkretno, zdej mazda pa je verjetno ?e mal bolj eksplozivna od ?vaba! <_<

 

tle mas tko mal za info...ceprav se prej saltam se hiterje pospesuje

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=923&st=20 ( MOV01265.MPG )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene pa zaniima kako kej tele 120 al pa 136, kako se kej obnesejo v primerjavi z VW 131 KM, ker ta zna kar po?teno potegnit pa tut po avtocesti gre kar konkretno, zdej mazda pa je verjetno ?e mal bolj eksplozivna od ?vaba! <_<

 

Ja po avtocesti se me je passat dr?al do 210, pol pa je za?el zaostajat, kolk mo?an pa je bil na ?alost ne vem - ga nisem vidu odzadi!

:vesel:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

A imate kak?ne linke od teh firm, ki ?ipajo Mazde6. A dobi? po ?ipanju kak?no garancijo? Kako je z vzdr?ljivostjo motorja po ?ipanju? Ali so na tehni?nih pregledih kak?ne te?ave zaradi emisije plinov?

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.