Skoči na vsebino

ponarejena olja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
V Rusiji odkrili skladi??e ponaredkov motornih olj
 
 
Ruske oblasti so v zapu??enih stavbah nedale? od Moskve pred nekaj dnevi odkrile ogromno izdelkov motornih olj, za katere se je izkazalo, da so ponaredki.
 Peter Pirkovi?
11. januar 2016 | 13:21:12

Tamkaj?nja policija je sporo?ila, da je ?lo za preprost recept ponarejanja motornih olj znanih oljarskih znamk Shell, Mobil, Elf, Castrol, BP, Elf, Liqui Moly z oznakami za to?no dolo?ene znamke kot so BMW, Volkswagen, Ford, Toyota, Mazda, Nissan in GM. Plasti?no embala?o so ponarejevalci uva?ali iz Belorusije, v opu??enih stavbah pa so ilegalni prebe?niki za nekaj rubljev na dan lepili nalepke in pretakali nekakovostno motorno olje. V tem poslu, kjer je stala cela veriga ljudi (za re?etkami pa sta le dva), naj bi na leto zaslu?ili okrog 147 milijonov evrov, ponarejeni izdelki pa naj bi se zna?li tudi izven ruskih meja. 

 
1_s.jpg
2_s.jpg
3_s.jpg
4_s.jpg
5_s.jpg
6_s.jpg
7_s.jpg
8_s.jpg
9_s.jpg
10_s.jpg
11_s.jpg
12_s.jpg
13_s.jpg
14_s.jpg
15_s.jpg
16_s.jpg

 

Napisano

Verjetno je pol res pomembno kjer si olje kupil. Veliko je kar nekih bolha prodajalcev. Pa tudi na uradnih bi se dalo kaj takega najti.

Napisano

Ej....stari to je dobra Informacija.jebemliga ...kako pa naj vem ,da je originalno olje ...????tudi ?e ga kupim na poobl.servisu Mazda.lp

Napisano

Ej....stari to je dobra Informacija.jebemliga ...kako pa naj vem ,da je originalno olje ...????tudi ?e ga kupim na poobl.servisu Mazda.lp

 

 

Ce ga kupis na pooblascenem servisu (oz. ce ga zamenjajo tam), si nekako krit in imas garancijo... ce pa prineses svoje olje, pa to na nekaterih servisih zabelezijo v delovni nalog, ce slucajno kdaj kasneje pride do kaksnih problemov, za katere bi lahko bilo krivo napacno ali nekakovostno olje ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ne me za besedo dr?ati ampak moje mnenje:

Kolikor vem je z olji tako, da razlike so ponavadi v dodatkih (poleg viskoznosti, same zasnove itd..). To mi je neko? nekdo razlagal, da je le par proizvajalcev olj, te znamke so potem pa razli?ni additivi, dodatki. In seveda odvisno od znamke so v?asih tudi cene napihnjene.

Naprej. Nekako si ne predstavljam, da bi po eni menjavi olja ?lo vse v fran?e, vkolikor je vsaj viskoznost prava. Na dolgi rok se pa te?ko kaj doka?e, ?e je bilo prej naprimer dve leti slab?e olje. Ve?ji problem je, ?e je ?lo za popolnoma isto olje za vse viskoznosti. Potem ima? notri eno olje, dolije? napa?nega, ti ga pije, ali se ne vme?a. Tu bi pa znali nastajati problemi, pa ?e dojeli ne bi zakaj pomoje.

Sem pa ?e sli?al, da obstajajo ponaredki olj. Samo to pomoje res ne more? ?isto ni?, ?e so vse nalepke prave itd..  Ni pa presenetljivo, saj se danes ?e vse ponareja, obleke, alkohol, naprave...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.