Skoči na vsebino

?i??enje dro?nikov


Priporočeno sporočilo

Dro?niki so sestavljeni iz valj?ka v njem je fedr?ek, nanj je pa obe?en ?e en valj?ek, ki se gibljepo prvem valju - ?e nima? 16V ma?ine jih ima? 8, ?e pa ima? 16V ma?ino pa jih ima? 16. Za dro?nike spucat ne rabi? razdirat cele ma?ine, ampak lahko samo sname? pokrove glav dol in ?e si pri njih.

 

Diagram:

Objavljena slika

 

Slika dro?nikov:

Objavljena slika

Pred rastavljenjem je najbolj?e preverit:

1.) kvaliteto olja - ponavadi bolj gosto olje poleti pomaga proti temu tol?enju, ker je bolj gosto lep?e ma?e dro?nike. Priporo?eno je uporabljanje olja vedno istega proizvajalca - najbolje je shell-ovo(trenutno zelo poceni v Leklerku - tko da se vam ga spla?a it tja iskat - je skor pol cenej?i kot na uradnem servisu Shell helix stane 2 litra 2700 sit - pri uradnem serviserju pa je 2160 sit en liter).

 

2.) ?e ni preve? olja v ma?ini - ?e ga je preve?, potem zalije dro?nike in v valj?ke pride zaradi prevelikega pritiska olje, ki se notri nabere in ne more ven, zato se valj?ki ne stiskajo ve? kot prej na fedru in posledica je tol?enje.

 

3.) ?e je vse v redu z oljno pumpo. Najve?krat se zgodi, da je napaka kje na dihtngi oljne pumpe in pride zraven zrak - zato je oljna pumpa potem nezmo?na dati dovolj pritiska in dro?niki tol?ejo, ker ne pride dovolj olja do njih in se ne ma?ejo. Stara oljna pumpa pomeni da ima preko 150 do 200k kilometrov prevo?enih za sabo - ni nujna menjava oljne pumpe - za?eljena pa je menjava dihtnge - pravjo ji tut mickey mouse - to pa zarad oblike, ker zgleda kot miki mi?ka iz stripa.

 

Velikokrat je za premalo pritiska olja kriva tudi dihtnga na glavi ali pa oringi, ki imajo ?e luft. Tko da v?asih se spla?a samo dihtnge zamenjat, pa ?e nehajo dro?niki tol?t.

 

4.) Lahko so krive tudi smeti ali zakurjeni ostanki olja - vsedline in podobno, kar se nabere v kanalih med blokom motorja in glave z ventili.

Te je potem treba spihat ali pa spolirat, da pride lahko olje do ventilov in dro?nikov.

 

 

 

Razstavljanje dro?nikov:

 

 

Tm na prvi sliki k so gumice si poglej - gumice so zato, da ne grejo ventili narazen.

Ko rastavlja? ?e lepo po?asi dela?, vse sotane skupaj in po?asi razstavi? - ?e dela? nekaj na silo in na hitro pa lahko vse skup zleti narazen, pa se potem matra?. da bi vse skupaj spet sestavil. Zato se spla?a po?asi vse razdreti in pazljivo ?ez vsakega obesit gumico, ki ga dr?i skupaj - tistega, ki pa bo? ??istil pa razstavi?.

Za sestavljanje nazaj si pa potem pomaga? samo z eno ?ico, ki jo povle?e? pod vsemi temi gumicami in jo preden pokrije? vse skupaj nazaj samo lepo po?asi povle?e? z gumicami vred ven.

 

 

Za sestavljanje nazaj si pa potem pomaga? samo z eno ?ico, ki jo povle?e? pod vsemi temi gumicami in jo preden pokrije? vse skupaj nazaj samo lepo po?asi povle?e? z gumicami vred ven.

 

 

 

 

 

 

Pa neki malga od Marky-ja:

Citiram:

Vzrok za "glasnost" dro?nikov (dober indikator suhega karterja ) je pomanjkanje olja. Z leti se kanal?ki in izvrtine v nihajnem vzvodu zama?ijo, zato dro?niki ne dobijo dovolj olja. Obrabijo se tudi kroglica in tesnilni elementi, kar ima za posledico vdor zraka v notranjost dro?nikov.

Velikokrat zadostuje odzra?evanje v oljni kopeli ali ?i??enje z uporabo posebnega sredstva, ki se ga najve?krat vlije v odprtino oddu?nika motorja (ang. PCV valve).

 

 

Zanima me ?e je tole pametno po?eti oziroma ?e se spla?a, ker moji so ?e kar malo glasni?

 

?e direktn link do debate na A.com(subaru)[

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam olje 5W40 samo se ?e bli?a menjava, kaj misli? na ceno 9.000 za 4L castrol TXT.

 

Jaz nisem imel dobrih izkusenj s tem oljem....

 

valvoline je se najbolj OK za moje pojme...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moje mnenje o olju, kera kol mal bol znana znamka Castrol, valvoline, shell, pa ?e kak?en znan sam da je sinteti?en in 5w-40 pa je OK olje Osebno uporabljam Shell helix 5w-40 sam ?e ni pri?lo da menjave olja k prej sm pa TXT-ja not to?u pa mi je bil Tud ql

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preve?. Prvi?, zadnji? in nikoli ve?. Glede na to, da lahko dobim pol cenej?ega pa zato avto ne bo ?el ni? slab?e in manj ?asa pomoje. Ali pa bo razlika pri ene 200.000 km malenkostna...

2.120 SIT/liter kar nanese ?ez 8 jurjev za 4 litre ?e te zanima to?na cena...

 

 

A ti si ga ?e kupil?

 

Kaj pa druga? tanka? noter?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preve?. Prvi?, zadnji? in nikoli ve?. Glede na to, da lahko dobim pol cenej?ega pa zato avto ne bo ?el ni? slab?e in manj ?asa pomoje. Ali pa bo razlika pri ene 200.000 km malenkostna...

2.120 SIT/liter kar nanese ?ez 8 jurjev za 4 litre ?e te zanima to?na cena...

 

 

ja ampak bi se dal zrihtat ene 20% popusta zate marko! :mi pijemoo:

banner1ydl6.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.