Skoči na vsebino

Mazda5 - LPG sistem za hlajenje ventilov


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

Imam Mazdo5 1.8i facelift model, letnik 2010. ?e kar nekaj ?asa imam predelano na LPG pogon, stvar zaenkrat zelo dobro deluje (prevo?enih cca. 30.000 km). Sem pa pred kratkim na svojo ?eljo zamenjal sistem za hlajenje ventilov. Prej sem imel vgrajen ro?ni sistem nastavljanja, sem si pa dal sedaj vgraditi elektronski sistem doziranja.

Tukaj se je pa pojavila slede?a te?ava, za katero upam, da ima kdo od vas informacijo oz. odgovor? Moj instalater je stvar priklopil, katera sicer deluje, ampak dozira preve? hladilnega olja. ?e nekajkrat je poizkusil stvar prevezati, vendar vsaki? neuspe?no, tako da sistem ?e vedno deluje, ampak nepravilno. Sam mu ne pustim opravljati ve? nobenega "poizkusa" na mojem avtu, saj imam ob?utek da vse skupaj dela na "blef".

 

Ali mi kdo lahko pomaga z informacijo, kam priklopiti ?ico INJECTOR dozirne ?rpalke, da bo sistem dobil prave podatke glede ?asa doziranja iz motorne elektronike oz. ra?unalnika avtomobila?

 

 post-5685-0-76918900-1471892862_thumb.jpg

 

Za vsako informacijo se lepo zahvaljujem!

 

Lp,

 

Luka

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preve? tega mazanja bo izjemno slabo vplivalo na katalizator in morda ?e kak?en drug del. Za elektronski sistem mazanja/hlajenja sem sicer sli?al ?e precej kritik.  <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ti bo kaj v pomo?... sam imam picassoja predelanega na plin,monter je hribar servis na ?martinski c. v ljubljani... sicer pooblascenec za plineks sisteme.

 

Sem imel nekaj manjsih tezav,predvsem nastavitve ipd in ob vsaki tezavi mi je pomagal,tako da jaz ga lahko za zdaj samo pohvalim.sicer zelo zadovoljen z njegovim delom.

 

Ce si iz tega konca,ti priporocam da ga mal povprasas,mogoce ti bo znal pomagat...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za informacijo, bom ga poizkusil kontaktirati. Upam, da bo to temo prebral tudi kdo od mehanikov na tem forumu in mi z znanjem katerega imajo, poizkusil odgovoriti na moje vpra?anje?

 

Zanima me samo, kateri kabel dovaja signal za vbrizg do injektora? Tja bi se naj ta naprava tudi priklopila...

 

Lp,

 

Luka

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Luka, daj poklici mojega prijatla in experta za avtoplin. Ti bo z veseljem pomagal in svetoval; 051712355 - Denis

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za informacijo, bom ga poizkusil kontaktirati. Upam, da bo to temo prebral tudi kdo od mehanikov na tem forumu in mi z znanjem katerega imajo, poizkusil odgovoriti na moje vpra?anje?

 

Zanima me samo, kateri kabel dovaja signal za vbrizg do injektora? Tja bi se naj ta naprava tudi priklopila...

 

Lp,

 

Luka

041738657 je st.od avtoservis hribar,ce ti kej pomaga...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ste ?e re?ili te?avo?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.