Marko_mx-3 Napisano 17. november, 2005 Prijavi Napisano 17. november, 2005 Zanima me ?e kaj poznate tale model Mazde? In kak?ne so njene specifikacije? http://www.cardomain.com/MakeModel/Mazda/929 Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 17. november, 2005 Avtor Prijavi Napisano 17. november, 2005 Malo sem se zmotu ni 626 ampak je 929 Citiraj
LEPI Napisano 17. november, 2005 Prijavi Napisano 17. november, 2005 kaj je hudaaaaa! prvi? sli?m za ta model >929< Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 21. november, 2005 Avtor Prijavi Napisano 21. november, 2005 A res nobeden ne pozna??? bodywork Type 4/5S SAL Number of doors 4 Wheelbase 2850 mm 112.2 in Track front 1509 mm 59.4 in rear 1519 mm 59.8 in Length 4920 mm 193.7 in Width 1796 mm 70.7 in Height 1394 mm 54.9 in Length:wheelbase ratio 1.73 Kerb weight 1655 kg 3649 lb Manufacturer Mazda Type V-6 DOHC24 valves total4 valves per cylinder Main bearings Construction Bore × stroke 90.00mm × 77.40mm 3.54 in × 3.05 in Bore/Stroke ratio 1.16 Displacement 2954 cc(180.264 cu in) Unitary capacity 492.33 cc/cylinder Compression ratio 9.20:1 Fuel system Aspiration Normal Compressor type N/A Intercooler None Catalytic Converter Y Max. output 197.7 PS (195.0 bhp) (145.4 kW)@6000 rpm Max. torque 271.0 Nm (200 lbft) (27.6 kgm)@3500 rpm Maximum rpm Coolant Water Specific output 66 bhp/litre 1.08 bhp/cu in Specific torque 91.74 Nm/litre performance Note: A value of -1 means that the car cannot attain that speed. 0-50mph (80 km/h) 0-60mph 9.30s 0-100km/h 0-100mph 80-120km/h(50-70mph)in top 0-Quarter-mile 16.90s 0-Kilometre Top speed 217 km/h (135 mph) Fuel Consumption CO2 Emissions Power-to-weight 117.82 bhp/ton Go to more manufacturers or other Mazda models chassis Engine location Front Engine alignment Unknown Pa ?e posebnost AWS-All Wheel Stearing! V Slo jih mora biti tudi nekaj malega jaz vem za eno rahlo po?kodovano ki ?aka na lep?e ?ase ima pa 2.0 V6, je pa tak?na kot sta tisti na spodnji sliki, zgornja je iz Japonske. Naj bi jih delali tudi z Wanklom. Manufacturer Mazda Type RC-2 Rot Displacement 2616 cc(159.638 cu in) Unitary capacity 1308 cc/cylinder Aspiration Turbo Intercooler Catalytic Converter Max. output 182.5 PS (180.0 bhp) (134.2 kW)@6500 rpm Max. torque 245.0 Nm (181 lbft) (25 kgm)@3500 rpm?e ima kdo kaj bolj?e podatke se priporo?am. Citiraj
David Napisano 22. november, 2005 Prijavi Napisano 22. november, 2005 Marko zelo iz?rpno si podal podatke..... Kakorkoli....lep avto.... LP davId Citiraj Feel free....
ReDevil Napisano 22. november, 2005 Prijavi Napisano 22. november, 2005 Spomnem se 929-ke, tam okol letnka 90-92 mogo?e, pa ?e takrat so ble ful redke, tale pa je najbr? ?e mav novej?a, pa ful neki amerikanska mi deluje?! Citiraj Dobrodo?li na forumu!
Symon Napisano 22. november, 2005 Prijavi Napisano 22. november, 2005 Hja prvo, kar sem se spomnil je to, da je baje imela son?no streho in je poleti son?ne celice lovil zato, da je bilo v avtu prijetno hladno. Samo to vem o tem avtu, ker sem prebral na MMSovi strani. Sta pa zgornji ful Skylineovski spredaj. Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 22. november, 2005 Avtor Prijavi Napisano 22. november, 2005 Konkueanca Skylinom Son?ne celice je imela za poganjanje klime. Citiraj
LEPI Napisano 22. november, 2005 Prijavi Napisano 22. november, 2005 Son?ne celice je imela za poganjanje klime. ql stvar Citiraj
Boss Napisano 22. november, 2005 Prijavi Napisano 22. november, 2005 Klime niso poganjale je bilo pa verjetno narejeno prezra?evanje s pomo?jo ventilatorjev tako, da se nisi vsedel v razbeljen avto ampak le v rahlo ogretega Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 22. november, 2005 Avtor Prijavi Napisano 22. november, 2005 Klime niso poganjale je bilo pa verjetno narejeno prezra?evanje s pomo?jo ventilatorjev tako, da se nisi vsedel v razbeljen avto ampak le v rahlo ogretega Nisem prav si zapomil, ima pa 4WS Citiraj
David Napisano 22. november, 2005 Prijavi Napisano 22. november, 2005 Jap 4 wheel stering... ?e me spomin ne vara je to imela tudi Honda Prelude, pa mitshubishi GT3000 VR4..... Pa ?e eni citroeni so to imeli.... Citiraj Feel free....
Boss Napisano 22. november, 2005 Prijavi Napisano 22. november, 2005 Jap 4 wheel stering... ?e me spomin ne vara je to imela tudi Honda Prelude, pa mitshubishi GT3000 VR4..... Pa ?e eni citroeni so to imeli.... pa tako ?udno (nenaravno) se je vse skupaj vozilo, da so vsi 4WS opustili (al se motim?) Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 23. november, 2005 Avtor Prijavi Napisano 23. november, 2005 Od novej?ih avtomobilov mislim da nobeden nima ve? 4WS, kako se je vozilo bi pa moral probati. Za 3000GT VR4 bom pa kolega vpra?al ?e ima res. Citiraj
David Napisano 23. november, 2005 Prijavi Napisano 23. november, 2005 3000gt sem tudi sam vozil...in morem re?t da se je avto zelo lepo vedel po ovinkih, je pa res da je imel tudi pogon na use 4 kolesa in 320 konji?kov + twin turbo.... tako prijeten paketek! LP daVid Citiraj Feel free....
Marko_mx-3 Napisano 23. november, 2005 Avtor Prijavi Napisano 23. november, 2005 3000gt sem tudi sam vozil...in morem re?t da se je avto zelo lepo vedel po ovinkih, je pa res da je imel tudi pogon na use 4 kolesa in 320 konji?kov + twin turbo.... tako prijeten paketek! LP daVid To je VR4, ta kolega ga je dal ?ez zimo malo nahranit kon?ke, da jih bo baje okoli 500. Citiraj
David Napisano 23. november, 2005 Prijavi Napisano 23. november, 2005 To?na oznaka je GT3000 VR4...... Citiraj Feel free....
Symon Napisano 23. november, 2005 Prijavi Napisano 23. november, 2005 Kolikor sem bral o 4ws se pelje le malenkost druga?e (lep?a krivlulja), ?e sploh kaj. Gre bolj zaradi pove?ane lege, da ne pride (pride kasneje) do nadkrmarjenja- oversteer- ko ti zadnji konc uide. Dvomim, da se je tako nenormalno obna?al ve?ji problem je bila cena. Vsaj 3000 GT je imel to hidravli?no u?timano in je bil to najbr? kar velik stro?ek. In sistem ni deloval nonstop ampak le nad dolo?eno hitrostjo). 4ws, raj?i imam 4wd. Citiraj
ReDevil Napisano 24. november, 2005 Prijavi Napisano 24. november, 2005 No po pravic povedan, pa za moj okus tale mazda niti ni neki vrhunec japonskega ustvarjanja! Vizualno mislm! Citiraj Dobrodo?li na forumu!
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.