Skoči na vsebino

Vprašanje za strojnike - vijak

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam dilemo, in sicer za vijake nosilca zadnjega okvirja na motorju - vijak 3. Je M10 x 1,25

 

So 4-je, na tem linku je originalni vijak:

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-09139-10003-BOLT-/272549785335?hash=item3f753baef7

 

Ne najdem pa nikjer podatka o trdnosti (4,6, 5,8...8,8...10,9...itd), ker bi jih namre? zamenjal z rostfrei vijaki razreda A-2 70. ti imajo karakteristiko 700NM, kot je razvidno in ni panike ?e menja? vijake razreda 4.6 ali 5.8.

 

Vpra?anje je sedaj kako ugotoviti karakteristiko original vijaka....tovarni?ka koda Suzuki 09139-10003. Gre pa tudi za neke vrste nerjave?i vijak...

 

Zakaj je to pomembno - ker na tem okvirju sedita 2 osebi, zadnji kov?ek in obe stranske torbe......

 

Ideja?

 

table1.gif

 

CE_6286_1.JPG

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zakaj ne bi uporabil originala?

rabim 1cm dalj?e zaradi odane opreme - my case:

post-2637-0-26224300-1491321175_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nimas kaj komplicirat das 10.9 (najbolj standarden) in mas mir

 

http://lab.fs.uni-lj.si/lasok/index.html/gradivo_jerman_LASOK/NK__3_NSK2-3%20-%20Copy.pdf

Imam sedaj 12.9 ampak rjavi ko svinja..................................se namre? z pozimi vozim...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e sem prav na?el na netu: vijak M10 8.8 naj bi "stri?no" izdr?al cca 2 toni! Torej 4 vijaki to te?o, ki jo bodo nosili, prena?ajo z lahkoto. Torej tudi A2-70 zadostujejo.

 

Moje mnenje - ?e bi dal zadnji del motorja pod pre?o, bi prej skrivil zadnji del ki je narejen iz cevi, kot da bi odtrgalo vijake.

 

Ampak, to je moje mnenje  :ne vem:

 

 

Napisano

po moje bom naredil ?e doma?i test. Nekam privil original vijak in ga z moment ro?ico (tisto za gume menjat) probal do jaja priviti, enako A2-70, ?e oba ne zvijem je to to...:)

:lol:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Jest je spremenil naslov v Vprašanje za strojnike - vijak

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ko je govora o kitajcih...nič ne rečem...samo omenil bi rad...poprodajna oskrba-servis,dobavljivost rezervnih delov,cene le teh,garancija,čas do dobave rezervnega dela itd... Ker ne kupiš le artikla,ampak tudi poprodajno oskrbo.
    • A ti pa glavo v pesek, al kako se gre ta igrica? Sam eno stvar mi povej pa bodi pošten... a si upaš zdajle kupit 2-3 leta star kitajski avto? Kaj pa toliko star japonski, evropski, korejski? 
    • Recimo ,če že govorimo o Kitajcih. Kolega iz banda se ubada z brizganjem plastike. Do sedaj je imel vedno ali italijanske ali nemške stroje. Sedaj je dobil odlično ponudbo neke Kitajske firme za tretjino cene kot so te evropske.Res je bil do tega  skeptičen (do vsega kitajskega) a sedaj, po le dveh mesecih uporabe pravi,da je stroj vesoljsko leto pred temi evropskimi. Dela tišje, hitreje in je veliko manjši kot prejšnji. Sedaj je nabavil od iste firme še striček za  tiskanje zlatega tiska. Ne more ga prehvaliti. Pri nas v slo stane tak stroj 4500€, on je dal zanj 750€ ---skupaj z prevozom iz Kitajske in carino ga je prišel 1500€.;Pripeljali so mu ga pred hišo. Tako,da jih ni za odpisati--- na vseh segmentih. 
    • Zdravo. Poročam naprej... Po nasvetu nekoga, glave nisem dal poravnati (nasvet je bil, da glave ni potrebno poravnati, če avto ni zakuhal ali kaj podobnega) in sem z endoskopsko kamero sedaj preveril cilindre, s katero sem videl, da je na 3 batih vidna tekočina (antifriz). Torej, ker glava ni bila poravnana sedaj v 3 celindre sedaj vleče antifriz, kar povzorča pokanje, ki se sliši podobno kot napačni vžig... Stanje v enem od cilindrov:   Čaka me torej ponovitev vaje, s tem da ne rabim sedaj jemati ven batov.   Vseeno hvala vsem za nasvete!
    • Enako. Mislim,da je vse skupaj eno pretiravanje. Čudno,da ni opazil še plastik. 🤔
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.