Skoči na vsebino

AGIP ma dobr benz!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

pa ne pretiravate malo s tem bencinom?

Moj avto je narejen za 95-98 oktanski bencin (vsaj tko pise v manual-ih) in bom takega tud tankal. Ne vem zakaj bi potemtakem tankal vec oktanskega, niti ne vem ce je to dobro. Dirkal sem z go-carti, in 120-oktanski bencin mi je v roku 2 ur zaribal motor. Sej je res, da je razlike med 98 in 100 oktanskim le 2 oktana, vendar se na 100.000 km nekaj pozna verjetno. Ce bi bil 100 okt zazeljen, bi v manual-ih pisalo 95+, tko pa je zgornja meja 98 okt.

Sicer pa to glede porabe je cisto mimo (+-2 dcl) :lol: Mi kdo upa garantirat da so bli pogoji pri voznji enaki ter da je bla noga zmeri enako tezka, da je vozil enake relacije pri tocno enakih hitrostih itd... pri obeh polnih tankih bencina.:whatever:

No, to je samo moje mnenje :bravo:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ni z ve?anjem oktanov izbolj?an izkoristek bencina in manj?a mo?nost za klenkanje?

Da. Ve?j odpornost proti klenkanju. Samo v ve?ini primerov to pride bolj prav za navite turbo avte.

Saj v bistvu bi na?i avti ziher bolje laufali na 100 oktanih, ?e bi nastavil v?ig/ventile za ta benz. In ga potem vedno tankali, ker ?e bi pre?altu na 95ko bi pa lahko pri?lo do klenkanja. Ker kolikor mi je znano imajo Japonci vsi ve? oktanski benz (mislim, da 98+) na pumpah in imajo motor optimiran za tak?en bencin. In posledi?no kak?nega konja serijsko ve?. Ne spomnim se to?no ampak za en avto vem, da ima japonska verzija zato 5 konjev ve?!! :cheers: Vsaj tako sem enkrat bral. Za druge trge pa so potem avtomobili iz ljube varnosti (dalj?e dobe) nastavljeni za na? voden bencin.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja PEO, se strinjam s tabo in sem tut sam ?e ve?krat razmi?lju da ne more? ?ist direkt primerjat avta in njegove porabe ob razli?nih obdobjih, ker nikol ne bodo ?ist total iste okoli??ine, so samo lahko pribli?no enake, zihr pa ne identi?ne! :bravo:

 

Symon, tle pa je zate kot pravega ljubitelja japon?kov, en skajlajn! :P

post-342-1134936980.jpg

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa ne pretiravate malo s tem bencinom?

Moj avto je narejen za 95-98 oktanski bencin (vsaj tko pise v manual-ih) in bom takega tud tankal. Ne vem zakaj bi potemtakem tankal vec oktanskega, niti ne vem ce je to dobro. Dirkal sem z go-carti, in 120-oktanski bencin mi je v roku 2 ur zaribal motor. Sej je res, da je razlike med 98 in 100 oktanskim le 2 oktana, vendar se na 100.000 km nekaj pozna verjetno. Ce bi bil 100 okt zazeljen, bi v manual-ih pisalo 95+, tko pa je zgornja meja 98 okt.

Sicer pa to glede porabe je cisto mimo (+-2 dcl) :lol: Mi kdo upa garantirat da so bli pogoji pri voznji enaki ter da je bla noga zmeri enako tezka, da je vozil enake relacije pri tocno enakih hitrostih itd... pri obeh polnih tankih bencina.:whatever:

No, to je samo moje mnenje :bravo:

 

Najprej, ?e se ne motim so gokarti dvotaktni.Nevem zakaj potem ni moja boga aprilia RS50(s16 konji) zaribala v 9 kkm, ker sem tankal 98 in 100 oktanov. To je pa zato ker je treba nastavit tudi ?rpalko za dodajanje olja v me?anico bencina in zraka, in potem zadeva dela bp.Potem pa ?e tole, ve?ja napaka je ?e tanka? manj oktansko gorivo v avto, za katarega je prdpisan recimo 98.Tako da vi?je oktanski bencin samemu motrorju avta NE more ?kodovat(v mehanskem smislu-po?kodbe-obraba motorja).

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce bi bil 100 okt zazeljen, bi v manual-ih pisalo 95+, tko pa je zgornja meja 98 okt.

 

v mojih navodilih za avto pi?e naj tankam bencin z minimalno 95 oktani.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v mojih navodilih za avto pi?e naj tankam bencin z minimalno 95 oktani.

 

 

Glede na tvoj trenutni stroj se sploh ne bo? preve? sekiral zarad oktanov in porabe, ko se bo? vsedel v Maaaaazzdoooo, najbol? da kar od?teva? dneve kokr to po?nejo v vojski! :jupiii:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na tvoj trenutni stroj se sploh ne bo? preve? sekiral zarad oktanov in porabe, ko se bo? vsedel v Maaaaazzdoooo, najbol? da kar od?teva? dneve kokr to po?nejo v vojski! :jupiii:

 

 

kaj pa misli? da po?nem???? zdaj mi je stric rekel, da pozna folk v gamma centru pa da bo popedenal malo kraj?i dobavni rok.

 

druga?e pa sem (ne vem kje) bral, da se spla?a 100 oktanski bencin tankat mo?nej?im ma?inam. zarad mirnej?ega teka ma?ine in porabe. za zdaj ?e pri moji ?kodi ne bom tega probaval, na MAZDI pa mislim, da bom kar sto-oktanca tankal.

 

ma, komfort je komfort. in me ?aka marca. :danzoman::ouje::bravo:

 

______________

druga?e pa redno spremljam mojo porabo na ?kodilaku (in se giblje od 6,12 do 6,83 l/100km)

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sli?al sem pa tut neke variante, da je treba pol za 100 okt. mal ma?inco drga? nastavt, da ga pravilno dojame, ker je pa? vnetljivost drga?na kot pri 95, zdej sli? se mi kar logi?no, ne vem pa kako je v praksi! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

YavarYe X6V6:

brez zamere, vendar miselator uravnava le kolicino olja, ki je dodana bencinu, nasplosno pa se ta kolicina ohranja ne glede na stevilo oktanov bencina. Zato ne vem, kaj si hotel tocno s tem miselatorjem povedat :ne vem: .

V kolikor ne verjames, da bi vecoktanski bencin skodoval motorju avtomobila oz. motorja, lahko to preizkusiva. Pripelji se do Tolmina, natankam ti poln tank 120-oktanskega bencina (jst castim :P ), nato pa bova videla, kako se bo tvoj avto z njim sprijaznil...

No, sej nima veze...jst bom glede na osebne izkusnje tankal v svoje avte bencin v mejah od 95-98 oktanov, ostali pa po zelji :danzoman:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo sem pobrskal in na?el slede?e :

 

Dvotaktni motorji imajo omejitev glede oktanov tudi na gor, ker ve?ina (ne pa vsa) olj izgubi svoje mazalne lastnosti, ?e ima bencin preve? oktanov. Je odvisno tudi od konstrukcije motorja, preglej navodilo in ?e bi rad imel delujo?e vozilce, ne tankaj ve? oktanskega bencina, kot priporo?a proizvajalec, se ne spla?a.

 

Tukaj najdete test revije AUTO BILD

 

Testirali so s tremi vozili na letali??u zraven Bremna. Passat 1.6 100PS (letnik 1998) 95 oktansko, Golf 1.6 FSI 110PS (letnik 2002) 98 oktanski in BMW 316 (letnik 2003) 95 oktanski.

 

Golf 1.6 FSI

z 95 oktanskim gorivom le 104,3 PS

98 oktanski 109.1 PS

in 100 oktanskim 110.2 PS :bravo:

 

Passat 1.6

95 oktanski: 94.9 PS

98 oktanski: 94.1 PS

100 oktanski: 93.8 PS :blink:

 

BMW 316

95 oktanski: 114.2 PS

98 oktanski: 113.3 PS

100 oktanski: 118.9 PS :)

 

Od vseh omenjenih vozil je za to gorivo primeren le motor v Golfu, ker je nabolj opazna razlika.

 

Do testa pa definitivno pride, spomladi oziroma ko pobere sneg in se malo ogreje.Tako da kr 60l 120 oktanca daj na stran.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo sem pobrskal in na?el slede?e :

 

Dvotaktni motorji imajo omejitev glede oktanov tudi na gor, ker ve?ina (ne pa vsa) olj izgubi svoje mazalne lastnosti, ?e ima bencin preve? oktanov. Je odvisno tudi od konstrukcije motorja, preglej navodilo in ?e bi rad imel delujo?e vozilce, ne tankaj ve? oktanskega bencina, kot priporo?a proizvajalec, se ne spla?a.

 

Do testa pa definitivno pride, spomladi oziroma ko pobere sneg in se malo ogreje.Tako da kr 60l 120 oktanca daj na stran.

 

No, se pravi da moja trditev ni napacna...vsaj tko si tud ti napisal :ouje:

Bencin ti pa prsparam, samo ga bos v svojo mazdico natocu, ne pa v kaksno drugo kisto... :P

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.