Skoči na vsebino

Problem z Pay Palom in E bay-om

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne se razburjat vse lepo in prav ampak ?e si ti dal gor novo bi ti po vsej logiki morali nakazat na novo ali????? Ker ?e so oni nakazali na staro ne gre druga?e kot da je ?e takrat bila stara ?tevilka gor vsaj tako te?ejo stvari na banki. Je pa zanimivo da ko pote?e kartica pote?e tudi TR????  Nazadnje ko sem bil ?e na banki se ne spomnim da bi komu odpirali nove ra?une ker mu je potekla kartica , ponavadi dobi? novo kartico TRR pa ostane isti ali?????

Ne vem,?e mogo?e govorim tak?no primorsko nare?je,da se ne razumemo.

Pa naj napi?em po slovensko:

Marca sem naro?il robo,konec marca pretekla kartica,dobil novo,prete?eno takoj zbrisal z pay pala,novo ?tevilko kartice dal gor.

Pay pal pa? avtomatsko prenaka?e denar na

kartico,s latero je bilo pla?ano brez da bi kdo preverjal,?e je ra?un pravi.

Vse se dogaja pa? avtomatsko,zato tudi ni

nobenega ditektnega kontakta (maila)

za kontakt.

Tudi prodajalec,ki mi je denar vrnil se je prito?eval,da ima kar nekaj problemov zadnja leta z njimi.

 

 

Napisano

Jaz sem registriran na ameri?kem pay palu.

Kje najdem to,kar si prilepil?

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ups, za jutri nam ne kaže dobro na obali. 😳  
    • o zdej jo je viper ornk nafutral.....:)
    • Nima smisla, to smo predebatirali na dolgo in široko. Vglavnem g140 ima več navora v nižjih obratih kar je najbolj pomembno za vsakodnevno vožnjo. Do 140km/h g140 bolje vleče, nato pa zmanjka konjičkov in je x186 boljši. Upoštevaj, da je 2.5l motor na trgu več kot 10 let in je extra vzdržljiv. Tudi x186 naj ne bi imel težav, samo ne vem če je kdo z njim prevozil več kot 200k, da bi lahko govorili o vzdržljivosti.    G140 ima tudi cenejše servise kot X186.    Kar se tiče porabe, ko mi žena posodi g140, ročni menjalnik, imam na relaciji Kranj- Domžale in nazaj porabo 5,8l. Z njim imamo prevoženih 3800 km in je povprečje 7,5l, s tem, da žena večino vozi po mestu.   Avto se vozi odlično, zelo tih in umirjen motor. Drži da je malce trše podvozje, ampak sej se verjetno ne voziš vsak dan po makedamu?
    • Med vrsticami najdeš rešitev   Sam tvoja miata pa še kar gaga, vidiš  
    • Zgledalo je da teče po ¨gumbih¨ za havbo odpret, armaturna pa je bla suha, tako da more tepihi. Možno po kablih? Žal ne vem če je bla šipa menjana.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.