Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me ?e kdo kaj ve kaj je lahko vzrok ob?asnega kajenja a le ?e avto stoji kak?nih par minut na mestu in tudi nek zvok se sli?i kot da bi kdo po kak?nem piskru tolko gre pa za mazdo cx7 2.3.Lep pozdrav

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Malo pozno a vseeno. Meni se dogaja enako, ?e je avto laufa na mestu par minut. Pri meni sicer ni nekih nenavadnih zvokov, ampak samo pokadi beli dim, ko odpeljem. Olja mi sicer ne ?re nekaj blaznega (pribli?no kaki liter na 10k km). ?e bo? ali si ?e ugotovil, prosim napi?i zakaj se to dogaja.

 

Lp

Napisano

Zvok zna biti veriga, ki tol?e po napenjalcu, bel dim je ponavadi voda. Ima avto plin?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Malo pozno a vseeno. Meni se dogaja enako, ?e je avto laufa na mestu par minut. Pri meni sicer ni nekih nenavadnih zvokov, ampak samo pokadi beli dim, ko odpeljem. Olja mi sicer ne ?re nekaj blaznega (pribli?no kaki liter na 10k km). ?e bo? ali si ?e ugotovil, prosim napi?i zakaj se to dogaja.

 

Lp

Bel dim je vodna para,zaradi plina. Sploh zdaj,ko je malo hladneje se opazi. Sem bil pred tremi leti ?isto pani?en,ker sem mislil,da je turbina...

Napisano

Aha pol ni ni? alarmantnega. Skadi pa se identi?no, kot dve leti nazaj ko je turbina odletela. Pa nekak se mi zdi, da se to ponavadi dogaja, ko avto laufa par minut na mestu na terenu nagnjenem rahlo navzdol.

Napisano

No fantje, jaz sem imel cx7 2,3 na plin in ne pomnim niti enkrat belega dima.

Tudi to da pravi: zvok se sli?i kot da bi kdo po kak?nem piskru tolko  govori o mehanski napaki, verjetno ve?ji okoli bata ali ventilov.

 

Ali ima? v CX7 pravo plinsko napravo? To je tako ki ma?e sproti na vsaki 7-8 vbrizg tudi bencin v ?obe? ?e ne je obvezno mazanje...

 

Ker ?e primerjate dim kot takrat ko odpove turbina govorite kar o konkretni megli in ne meglici bi rekel....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja meni pokadi enako, ampak samo na kratko (niti pribli?no toliko, kot pri odpovedi turbine). Nekih nenavadnih zvokov pri meni ni. Seveda pa imam plinsko napravo za DI ma?ine, ki med vo?njo ?iba sproti tudi bencin v ?obe, v leru pa laufa prete?no na bencin. Meni se sicer tudi zdi, da ni to para, ampak malo olja ?pukne ven.

Napisano

Zanima me ?e kdo kaj ve kaj je lahko vzrok ob?asnega kajenja a le ?e avto stoji kak?nih par minut na mestu in tudi nek zvok se sli?i kot da bi kdo po kak?nem piskru tolko gre pa za mazdo cx7 2.3.Lep pozdrav

?e zares tol?e,bo? rabil tole

https://www.amazon.com/Mazda-MazdaSpeed-Engine-Replacement-Package/dp/B0118Y4D9K

?e se ti zdi drago,vpra?aj za ceno pri nas..bo? 3 komplete kupil.

Napisano

Ne nabavljat kar nekaj preden en orng mehanik ne pogleda zadeve

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na moji CX-7 je bila raztegnjena ketna menjana ?e pri 85k. Kolikor vem je to pogost problem pri CX-7, tudi pri diesel motorjih.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.