Skoči na vsebino

Mazda 6 2.0 CD-MZR 2008 ropot pri pogonu mikro jermena

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Sem nov ?lan foruma, prav tako sve? lastnik Mazde 6 GH SportCombi GT  2008 2.0 CD-MZR 103kW, 190.000km , vsa mo?na oprema razen stre?nega okna in keyless. Ob nakupu me je lastnik opozoril da se pojavi ropot pri v?igu klime, to sem tudi sam opazil. Dogaja se ko je avto hladen oziroma dlje ?asa stoji za?ne ropotati, ropota pa le v prostem teku kadar stojim dokler ne dodam malo gasa, takrat pa izgine ropot. Druga?e ko je auto ogret se nesli?i tega ropota. Poleg tega zna biti povezano s tem tudi ta ropot ko v?gem brez v?gane klime, zaropota  za 2 sekunde nato izgine, to se dogaja ob vsakem v?igu.  Torej avto v?gem, laufa 2 sekundi mirno, nato z neko resonanco za?ne ropotati 2 sekundi in izgine. Zvok je tak mote?, na hitro zaropota, sumim da je povezano nekaj z gonilom mikro jermenov saj predvidevam da je hitrost ropota ista. Ne zaropota po?asi. Kaj bi bilo lahko narobe glede teh podanih simpotomov?

 

Preden se spustim v menjavo tega, mi je mehanik predlagal da naj bi bil eden izmed napenjalcev ki stane cca 70? in je cca 2 uri popravila.

 

P.S. tukaj prilagam kratek video v katerem mi je uspelo ''uloviti'' trenutek tega ropota. Objava je naknadno urejena.

 

https://youtu.be/wGzHbWLJ_Pg

 

Zelo se zahvljujem vnaprej za odgovore in pomo?

Alen

Napisano

V tem postu si napisal da ropota:

Ko vzges klimo

Ko vzges avto

2 sekundi po vzigu avta

V prosteem teku

 

Daj se najprej odloci kdaj ropota??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Preveri sklopko kompresorja in vijake na njem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Misli? verjetno sklopko alternatorja?

 

Tole se ni glih za hecat, ker v tem primeru bo zelo hitro pretrgalo mikrojermen pa si pol bliz tega, da obti?i? na cesti.

33112_1.png

Napisano

Tole je ta zadeva... http://www.avtodeli.com/index.aspx?source=katalog&nadgrupa=324&grupa=216&id=3355959

 

V bistvu ni kot klasi?na sklopka ampak kot neke vrste ra?na. Se pravi v eno smer se zatakne v drugo pa se prosto vrti. Na?eloma je pa zato, ker sodobni alternatorji imajo kar precej?eno maso rotorja, kar povzro?a pri vi?jih obratih motorja tudi precej velik masni vztrajnostni moment. Ta sklopa nekako omogo?a, da recimo, ko obrati motorja padejo se lahko alternator ?e naprej prosto vrti in s tem se bistveno zmanj?a stres na mikro jermenu in podalj?a ?ivljensko dobo tega, ker se seveda ne dogajajo zdrsi jermena na jermenici, da ne re?em, da lahko v dolo?enih primerih celo jermen sko?i iz jermenice, ?e ni pravilno napet.

33112_1.png

Napisano

Ne ne mislim kar na sklopko kompresorja. Mislim da je celo el. Magnetna v kompresorju. Lahko pa da je tudi alternatorja. Vsekakor nekaj kjer je vpet mikrojermen. To so pa alternator, kompresor, napenjalci

 

A ni nekdo ravnokar tu na forumu oisal da je pobiral sravfe kompresorja po avtu...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hmm... ?e bi bla jermenica klime-kompresorja hin, potem bi skozi to ropotalo. Tako vsaj mislim, da se to dogaja ko je pod obrementvijo na za?etku, kasneje se to ne sli?i. Ali je eden izmed napenjalcev ali pa jermenica alternatorja. ?e je ?e kdo imel identi?en problem se priporo?am.

Hvala

Napisano

Ja kaj ho?e?, da ti ?e napi?emo? Jaz sicer stavim na sklopko/jermenico alternatorja, druga?e ti bo pa ?ist to?no lahko povedal le serviser oziroma nekdo, ki ima avtomehaniko v malem prstu.

33112_1.png

Napisano

Imam podobno te?avo. Nekje od spredaj (predvidevam da pod pokrovom motorja) prihaja nenavaden ?vi?gajo? zvok, ki se spreminja skladno z ?t. vrtljajev. Bil sem pri mehaniku kateri mi je preventivno zamenjal mikrojermen ter napenjalce, vendar zvok ni izginil. Preveril je turbino vendar je ta ok. Zvok sicer za kratek ?as izgine, vendar se kmalu pojavi nazaj. ?e je kdo imel podobne te?ave, se priporo?am za nasvet. Mazda 6, GH 2009 2.2 cd 163

Napisano

Lezaj na jermenici napenjalca ali alternatorja verjetno. Jaz sem sam menjal na napenjalcu. Preveris lahko tako da z wdjem malo pospricas po lezaju. Ne spricaj po jermenu prevec

 

Ce ti je res menjal napenjalec probaj z alternatorjem. Ta je najbolj pri roki. Od strani malo po lezaju pospricaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.