Skoči na vsebino

MX5 MK III , menjava izpuha - predlogi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Hmm jaz tudi razmi?ljam, da bo treba ?ez kak?no leto menjat. Si menjal? kot vidim nima homologacije?!

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Da malo obudim tole temo. Kak?no je kaj stanje glede menjave vzmetenja in zadnjega lonca? Tudi sam bi rad zamenjal pa ne vem ?e je potrebno z vzmetmi zamenjati tudi bla?ilce in kje naj sploh gledam za lonce v slo (po?tnina iz tujine ni poceni).

Napisano

Glede menjave vzmetenja in izpuha je tako da mora imeti papirje (tuv, abe..), drga?e ne bo? mogel homologirat, kar pa posledi?no pomeni probleme s policijo, odvzem tablic, kazen...

Lahko menja? samo vzmeti ni problem, dobro pa je menjat tudi amortizerje za bolj ?portne, ?e posebej ?e da? vzmeti ki zni?ajo ve? kot 3cm.

En nasvet iz mojih izku?enj, ne priporo?am tr?anja oem amortizerjev pri Vugi NG, pravtako ne priporo?am gewinde-nastavljivi amortizerji in fedre po vi?ini, brez nastavitve trdote amortizerjev.

Oboje je bilo pretrdo za normalen avto!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Zamenjal sem amotrizerje (ni?ji za 3,5cm), komplet ?portni izpuh vklju?no s kolektorjem, ?portni filter, dnevne led lu?i, zadnji spojler, felne.....vse homoligirano...razen kolektorja...

 

Lp K.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.