Skoči na vsebino

mazda 6 mps

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Uceri, sm pa vidu u btc pr mazdi, cist se sveze pa kirano mazdo 6 mps. kok je to hud pa lep auto. res svaka jim cast! :bravo:

Upam da bo tut moj gdaj tko zgledu!!!!

Napisano

Ja ?e bi biv ?e lep?i bi biv ?e ki?ast! Men je boomba! :cheers:

Dobrodo?li na forumu!

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ja, tudi jaz sem kar pobulil. Menda sicer obstaja tudi MPS paket za ostale 6ke, vendar se mi zdi, da je bila tale kar taprava. Morda kdo ve, ?e bo na voljo tudi karavan izvedba? Ker samo tako bi lahko prepri?al ?eno v nakup...

Napisano

tukaj smo se ?e nekaj ve? pogovarjali o njej:

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=1217

 

MPS verzija je samo ena in edina!

ni je kot dodatno opremo za dobiti in obstaja samo v 4vratni limuzinski izvedbi!

 

pa tale link priporo?am:

http://www.mazda6mps.com

 

in za ta malo bolj komot je tukaj bro?urca:

Maz6MPS_bro_aw_EU.pdf

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

A mi lahko kdo TO?NO pove-prevede kaj ta kratica konkretno pomeni? :blink:

 

neki sm sli?u o mazdi 6 4X4.... kdo ve kaj ve??

IPB Image
IPB Image
...::RX-8 LEPOTICA IN ZVER::...
Napisano

 

neki sm sli?u o mazdi 6 4X4.... kdo ve kaj ve??

 

To je mazda MPS All Wheel Drive.... :bravo:

Feel free....

Napisano

No, mucka je dala link do prvotne teme....zaklepam, da ne bomo meli balasta.

 

LP

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.