Skoči na vsebino

OBD II

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Tisti ki radi stikate po avtomobilih (in to ne pomeni dolgih prstov :D) najbrs poznate sistem OBD ter OBD II.

Na trgu je veliko chip in velik pro produktov.

 

Ima kdo kaj podobnega za Mazdo? Mogoce si si sam naredil?

 

Se priporocam za odgovore!

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

hm... moram rect, da ne vem kaj zelis slisat od mene.

 

Sprasujem kdo ima OBD scaner? A je zadovoljen z njim? Je kupljen ali doma narejen?

 

Zaenkrat zelit samo to slisat. Ko se bo kdo oglasil s podatkom, po katerem sprasujem, bom spraseval naprej.

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

hm... moram rect, da ne vem kaj zelis slisat od mene.

 

Sprasujem kdo ima OBD scaner? A je zadovoljen z njim? Je kupljen ali doma narejen?

 

Zaenkrat zelit samo to slisat. Ko se bo kdo oglasil s podatkom, po katerem sprasujem, bom spraseval naprej.

 

Ne. Na?eloma bi bil, ?e bi ga imel. Doma narejen, a to se da? Vem samo za Blitz R-Vit, ki ko?ta od 80.000 jurjev naprej in ti ka?e vse vitalne podatke.

kaj to?no ka?e je seveda odvisno od same firme avtomobila, katere senzorje ima... Naj bi (v realnem) ?asu kazalo obrate, hitrost, temperaturo vode, olja, pristisk olja, air/fuel razmerje, boost... Skratka vse, da ima? to?en pregled. Pride prav PREDVSEM na turbo avtih, ko se preko IR sporazmeva z Blitzovim Boost controlerjem in lahko nastavi? parametre, kdaj je nevarno (temp. vode, olja) in se pritisk avtomatsko zmanj?a. Na N/A avtomobilih pa je uporaben ?e te pa? matra firbec. Bi ga imel. Aja priklopi se pa kar na konektor za diagnozo.

OBDII je bil standard za vse avtomobile po letu 96. Je kolikor vem nekak?en standarden programski jezik za ECU oziroma za la?je odkrivanje napak na ra?unalniku.

 

Evo spra?uj naprej. Sploh, ?e ima kdo cenej?o varianto se priporo?am. :vesel:

PS: ne rabi? posebej za Mazdo, ravno v tem je hec tega standarda. ;)

Napisano

Pozdrav!

 

Hvala za odgovor!

Po mojem se bi dalo naredit kaj podobnega tud doma.

 

V to, da je OBD II standard kateri je kompatibilen z vsemi avtomobili po 96, mi je bilo jasno. Zmotilo me je le to, da se dobijo razni prikljucki za razlicne tipe (GM, Ford).

Vem tudi, da naj bi bilo 9 razlicnih protokolov

 

Na trgu sem sicer videl razne OBDII scanerje. Najcenejsi so tam okrog 25k na amteriskem trgu. Ampak ti scanerji ti izpisejo le kode okvar. Menda da ne mores spremljat paramtrov motorja.

 

Kolk sem jaz poucen, OBD protokol ne omoga spreminjanja parametrov, temvec le opazovanje.

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

Menda da ne mores spremljat paramtrov motorja.

 

Kolk sem jaz poucen, OBD protokol ne omoga spreminjanja parametrov, temvec le opazovanje.

 

Saj jih ne more?. Ne preko tega. Kot sem napisal ta Blitzov R-VIT (bolj spodaj poglej) ti le ka?e vse vitalne podatke. Na boost controlerju (ali pa na R-VIT - ne vem) lahko potem le nastavi? mejne vrednosti, do kje je ?e varno laufat tak?en pritisk. Potem se naprimer pritisk turbine avtomatsko zmanj?a, ko zazna pregrevanje ali kakr?nekoli napake. Zelo pametno, ?e ima? nek 1+ bar pritisk turbine na avtomobil?ku.

Kako je bilo z drugimi firmami ne vem. Vem le, da imajo ta standard (mislim, da le) Japonski avtomobili in nekateri ?e pred tem letom (Nissan...). Aja pa ?e eno uporabno stavr imajo pri Blitzu. Power meter, ki ti ka?e mo? :blink: pospe?ke (do 100, na 402 metra...), hitrost... Skratka vse. Kako deluje se mi pa ne sanja se pa priporo?am, ?e kdo ve ali ga ima in bi ga posodil. :P (najbr? v SLO pribli?no nih?e).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.