Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

lep pozdrav. pred kratkim sem postal lastnik mazde 3 (2004) in se soo?am s problemom... danes so mi med voznjo ugasnile lucke za osvetlitev armature in ob tem tudi zadnje luci. med voznjo so se potem lucke spet prizgale a cez kak kilometer spet ugasnile. prvic sem imel ta problem decembra ob prvem snegu in se je resil z menjavo sprednje zarnice. sedaj pa nimam ideje kje bi prihajalo do stika.

 

hvala za ideje. :)

Napisano

Hmh, ce so se spet nazaj prizgale je verjetno kje kak slab stik. Meni na trojki isto 2004 letnik je do zdaj crknila samo zarnica za osvetlitev komand klime. Je pa enostavno menjat.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hmh, ce so se spet nazaj prizgale je verjetno kje kak slab stik. Meni na trojki isto 2004 letnik je do zdaj crknila samo zarnica za osvetlitev komand klime. Je pa enostavno menjat.

kje pa si narocil zarnico?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja to je res, ampak tudi lastniki avtov smo subjektivni in eni tu gredo v ekstreme 😅
    • Samo nekaj je pa res. Serviserji so zelo subjektivni. Zakaj? Ker so seznanjeni z ogromno zadevam a pri tem še vedno ne vedo koliko lastnikov pa nima nobenih problemov. Ne vedo zato, ker taki pač nimajo vzroka obiskovat servis zaradi takih napak.   Ne govorim na pamet. V okviru mojih zadolžitev recimo, je skrb za skoraj 2000 prenosnikov Lenovo letno. Od tega je napak okoli 40 in od tega zaradi slabega ravnanja z opremo vsaj polovica na strani uporabnika. Ker vem za vseh 40, da je blo nekaj narobe lahko kričim k budala, da je Lenovo crap, ker mam skos opravka s servisnimi posegi, garancijami itd. Če pa gledaš big picture je pa to zgolj 1-2%. Se pravi 98-99% težav nima in so čist zadovoljni z njimi.   Ja seveda si lahko v tistem nesrečnem procentu, če si kreten celo v še dodatnem, ampak 99x večjo šanso imaš, da te tam ni... tko da je, toliko o mnenju serviserjev, če ignorirajo ta dejstva.  
    • Bankina bi si bila sama kriva, kaj se pa ni umaknila...
    • Ne vem, zadnjič si na veliko razlagal, da samo na servisu najbolj znajo povedat o avtih in na servisu so mu povedali, da so Mazde zanič. Torej, katero svojo izjavo boš požrl?
    • Ne upa povedat, ker še ne ve, če ni slučajno kupil mačka v žaklju pa bi ugotovil, da je le imel prej dober avto a da za njega ni znal dobro poskrbeti.... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.