Skoči na vsebino

Mazda.si Model Mazda VISION COUPE je osvojil nagrado za najlep?i konceptni avto

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne zgleda slabo samo je pa kot A7 zadaj neuporaben

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ker so temu COUPEju naredili vrata zadaj.........in ga raztegnili bolj kot limo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lep avto, ceprav na sliki zgleda ful glomazen.

Ponavadi uporabnost in dizajn ne gresta gkih skupaj. Pa ce ze gledas uporabnost klasicnih limuzin, tudi niso najbolj uporabne prtljaznik po litrih velik, notr pa spravis komaj kaj zarad majhne odprtine prtljaznih vrat.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Lep avto, ceprav na sliki zgleda ful glomazen.

Ponavadi uporabnost in dizajn ne gresta gkih skupaj. Pa ce ze gledas uporabnost klasicnih limuzin, tudi niso najbolj uporabne prtljaznik po litrih velik, notr pa spravis komaj kaj zarad majhne odprtine prtljaznih vrat.

Nekje sem prebral, da naj bi bil ta koncept-dizajn, osnova za novo 6-ico, seveda ne bi bil coupe ampak zadnja vrata bi bila nekako "skrita".

Kaj to pomaga, ko pa je kon?na podoba oz. izdelek ponavadi nek kompromis oz. bolj kot ne reven pribli?ek konceptu. :wacko:

In ponavadi poru?ijo ravnote?ja in ni ve? tako super. Zakaj ne bi enkrat Mazda rezkirala in naredila res tak hud serijski avto.

Sem prepri?an, da bi marsikaterega kupca pridobili, obstoje?ih pa najbr? ne bi izgubili. :D

Ker itak Mazde ne kupujejo popoldanski mojstri ampak ljudje, ki ho?ejo imeti nekaj posebnega, kar nima vsak na vasi,

zato bi po moje bila tak?na oblika kot je koncept ?ista zmaga. :prstgor:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ups, za jutri nam ne kaže dobro na obali. 😳  
    • o zdej jo je viper ornk nafutral.....:)
    • Nima smisla, to smo predebatirali na dolgo in široko. Vglavnem g140 ima več navora v nižjih obratih kar je najbolj pomembno za vsakodnevno vožnjo. Do 140km/h g140 bolje vleče, nato pa zmanjka konjičkov in je x186 boljši. Upoštevaj, da je 2.5l motor na trgu več kot 10 let in je extra vzdržljiv. Tudi x186 naj ne bi imel težav, samo ne vem če je kdo z njim prevozil več kot 200k, da bi lahko govorili o vzdržljivosti.    G140 ima tudi cenejše servise kot X186.    Kar se tiče porabe, ko mi žena posodi g140, ročni menjalnik, imam na relaciji Kranj- Domžale in nazaj porabo 5,8l. Z njim imamo prevoženih 3800 km in je povprečje 7,5l, s tem, da žena večino vozi po mestu.   Avto se vozi odlično, zelo tih in umirjen motor. Drži da je malce trše podvozje, ampak sej se verjetno ne voziš vsak dan po makedamu?
    • Med vrsticami najdeš rešitev   Sam tvoja miata pa še kar gaga, vidiš  
    • Zgledalo je da teče po ¨gumbih¨ za havbo odpret, armaturna pa je bla suha, tako da more tepihi. Možno po kablih? Žal ne vem če je bla šipa menjana.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.