Skoči na vsebino

Mazda 3 G165 nakup

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, :P

 

Odlo?il sem se za nakup nove Mazde 3 v 165 konjski izvedbi z opremo revolution in me zanimajo predvsem zanesljivost motorjev ter ali ima avto kak?ne serijske napake/pomankljivosti? skratka dobrodo?la so VSA mnenja lastnikov v zvezi s tem avtomobilom.

 

Obstaja tudi razli?ica G120 s 120 konji, ker je v prodaji teh tudi najve? me zanima predvsem zakaj ? ali je to dovolj ? Nameravam iti na tesno vo?njo pred nakupom, vendar imam izbiro samo G120 serijo.

 

Hvala za odgovore :P

 

lp Benjamin 

Napisano

Pozdravljeni,

 

Odlo?il sem se za nakup nove Mazde 3 v 165 konjski izvedbi z opremo revolution in me zanimajo predvsem zanesljivost motorjev ter ali ima avto kak?ne serijske napake/pomankljivosti? skratka dobrodo?la so VSA mnenja lastnikov v zvezi s tem avtomobilom.

 

Obstaja tudi razli?ica G120 s 120 konji, ker je v prodaji teh tudi najve? me zanima predvsem zakaj ? ali je to dovolj ? Nameravam iti na tesno vo?njo pred nakupom, vendar imam izbiro samo G120 serijo.

 

Hvala za odgovore

 

lp Benjamin

Zivjo. Vozil sem le sibkejso razli?ico in kot dizela?u mi je bila noro v?e?. Navor, pro?nost, noro. Leti pa 200 po ?tevcu. Ve? ni ?la.

 

Poslano z mojega STF-L09 z uporabo Tapatalk

Napisano

Ce pogledas krivulje navora/moci med G120 in G165, vidis da je do 4000 vrtljajev enaka. Potem pri G120 navor pade. Sam G120 se nisem vozil nad 4000 vrtljajev. Saj ne recem, da se ne da, ampak pri normalni voznji ne rabis. Ce so prestavna razmerja enaka, pa ve vem. 

 

Samo, ce bi trojka imela pogon na zadnja kolesa, bi bilo to prav zabavno :)

Napisano

Ce pogledas krivulje navora/moci med G120 in G165, vidis da je do 4000 vrtljajev enaka. Potem pri G120 navor pade. Sam G120 se nisem vozil nad 4000 vrtljajev. Saj ne recem, da se ne da, ampak pri normalni voznji ne rabis. Ce so prestavna razmerja enaka, pa ve vem. 

 

Samo, ce bi trojka imela pogon na zadnja kolesa, bi bilo to prav zabavno :)

 

Hvala za odgovor.  Pravzaprav sem zasledil tudi te podatke kot pravi?, tudi podatek o navoru (210NM) imata enak le da je med njima 45 konjev razlike, to mi je zanimivo da G120 do 4000rpm dohaja G165 ?eprav taka razlika v konjih.  :P Zato bi rad sprobal oba, da vidim dejansko razliko. 

Napisano

G120 ima dejansko okoli 135km, najve?ja razlika je pri avtocestnih hitrostih ter naprej (130km/h +), druga?e gre tudi g120 zelo dobro. Prestavna razmerja so prav tako dalj?a pri g120 kar pomeni, da ima pri recimo 130km/h g120 motor manj?e obrate kot g165...razlika v porabi pa je pomoje okoli 1l/100km...poglej ?e ti dve primerajvi, na eni je g120 na drugi g165

g120 https://www.nacionalnaklasa.com/15827/nk-test-mazda-3-g120-takumi/3

g120 na 16 colskih plati??ih https://www.nacionalnaklasa.com/14425/nk-test-mazda-3-g120-zlatna-sredina/5

g165 https://www.nacionalnaklasa.com/14071/nk-test-mazda-3-g165/6

Tako, zdaj pa ?tudiraj  :zvizga:

Napisano

Hvala za odgovor ter primerjave, razlike so res minimalne. Kako pa je  G120 zadu?ena oziroma ali se da mogo?e ?ez ?as kako pove?ati mo? ?e se odlo?im da mi je pre?voh? kak?en chip tuining ?e je efekt?  v kolikor mi je znano je poanta v elektroniki da je g120 elektronsko omejena na te konje ?e se ne motim?  :P

G120 ima dejansko okoli 135km, najve?ja razlika je pri avtocestnih hitrostih ter naprej (130km/h +), druga?e gre tudi g120 zelo dobro. Prestavna razmerja so prav tako dalj?a pri g120 kar pomeni, da ima pri recimo 130km/h g120 motor manj?e obrate kot g165...razlika v porabi pa je pomoje okoli 1l/100km...poglej ?e ti dve primerajvi, na eni je g120 na drugi g165

g120 https://www.nacionalnaklasa.com/15827/nk-test-mazda-3-g120-takumi/3

g120 na 16 colskih plati??ih https://www.nacionalnaklasa.com/14425/nk-test-mazda-3-g120-zlatna-sredina/5

g165 https://www.nacionalnaklasa.com/14071/nk-test-mazda-3-g165/6

Tako, zdaj pa ?tudiraj  :zvizga:

Napisano

Ja da se, samo ne vem ali v sloveniji...vem da na Poljskem, Nem?iji, Veliki Britaniji,...nekje med 160 in 180 km se dobi...se pa da tudi flashat original file od 165km...tuakaj je  en primer 

. Ne vem meni je zadosti, tam do 160 in 180 km/h dobi kar hitro potem pa malo traja, ?e ti je to pomembno potem vzami 165km...jaz se ?e tako ve?krat dobim da peljem bistveno hitreje od omejitev (predvsem ravnine kjer je omejitev 90km/h) saj se mi zdi da nima? ob?utka hitrosti, ko pa pogleda? na ?tevec je pa ?e 110+, sploh ?e katerega prehiteva?...kaj pa vem, tud ?e bi ?e enkrat kupoval bi verjetno vzel g120, mi je ?koda ve?jega zavarovanja, ter da mi ve? pije...ne vem no meni je zadosti, manj sigurno ne bi imel  :ph34r:  , to je optimalni motor za na?e ceste...
Napisano

Skoraj bolj se mi mogo?e res spla?a vzet 120 konjsko serijo ?e gledano iz vidika porabe, manj?ega zavarovanja podobnih mo?i tako kot pravi?. Pomoje se res ne spla?a vzet mo?nej?e in se zato tudi tudi dosti ve? prodajajo te ?ibkej?e serije. Imam ?e nekaj vpra?anj za tebe,  :rolleyes:

 

- Kaj pa glede laka je bilo omenjenih tudi nekaj problemov glede slab?e kakovosti ?

- Katera druga napaka/slabosti ki te mogo?e zmotijo?

- ?e si kupil novo si dobil kak?en popust ali pa dobil kaj zraven gratis?

 

spra?ujem te ker si  lasti? tak?en avtomobil pa ma? ?e verjetno nekaj izku?enj z njim.  :P

Ja da se, samo ne vem ali v sloveniji...vem da na Poljskem, Nem?iji, Veliki Britaniji,...nekje med 160 in 180 km se dobi...se pa da tudi flashat original file od 165km...tuakaj je  en primer 

. Ne vem meni je zadosti, tam do 160 in 180 km/h dobi kar hitro potem pa malo traja, ?e ti je to pomembno potem vzami 165km...jaz se ?e tako ve?krat dobim da peljem bistveno hitreje od omejitev (predvsem ravnine kjer je omejitev 90km/h) saj se mi zdi da nima? ob?utka hitrosti, ko pa pogleda? na ?tevec je pa ?e 110+, sploh ?e katerega prehiteva?...kaj pa vem, tud ?e bi ?e enkrat kupoval bi verjetno vzel g120, mi je ?koda ve?jega zavarovanja, ter da mi ve? pije...ne vem no meni je zadosti, manj sigurno ne bi imel  :ph34r:  , to je optimalni motor za na?e ceste...
Napisano

Ja kar na plano z vpra?anji  :P ...v glavnem avto mi je bomba, pelje se odli?no, pozicija za volanom mi je fenomenalna (179cm), mogo?e bi naslon za roko lahko naredili malo dalj?i, ampak se navadi? in ni neke panike. Naslon za roke se mi pa tako ali tako dopade, namre? ve?ina avtomobilov ima pri naslonu za roke tako stopnico (kot recimo golf) in to mi deluje grdo ko hudi?, tukaj je pa lepo ravno speljano v osrednjo armaturko. Lak je res malo bolj ob?utljiv, tako imam ob?utek, zato sem si pa vzel original lak in barvo, da bom spomladi malo pobarval pikice od kamnov  :zvizga: (okoli 15 eur je cena)...to sem imel ?e prej pri Peugeotu...sej jih ni veliko pa vseeno...ravno to nedeljo (ko sem avto pral) sem opazil, da se mi je malo zarosila desna zadnja lu?, kar je menda kar hiba Mazd...ne vem bom spremljal pa mi bodo zamenjali ko me bo motilo oz. ?e bo ?lo na slab?e konec koncev je itak 5 let garancije...kar se ti?e pa mehanike in ostalih bonbon?kov pa nimam pripomb, vse dela super, razen ob?asno mi vr?e napako za pomo? proti naletu (?e mi sonce sije direktno v kamero ali pa ?e je fejst vla?no jutro-verjetno kamero malo zmede), pomoje bodo to uredili s softwerom, skratka ni? takega. Bil sem ?e na prvem servisu, ker imam ?e 21k km, pa ?e ni star leto...ja, ko ga za?ne? vozit ga je res u?itek in se ga ne naveli?a?  :ouje: , super je...pa pohvalit morem porabo, ki je za benciner, ki tudi dobro sko?i, ?e ho?e?, odli?na, okoli 6,5 me?ano...za popust pa pomoje lahko dobi? kak?no barvo pa navigacijo pri vi?jih opremah, vse drugo je te?ko  <_<

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.