Skoči na vsebino

Sonda ?tevca za olje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mislim da olje precej dobro "dr?i" temperaturo....ker itak precej hitro kro?i...tako da sondo kar v karter postavi....mislim da je la?je.... :ne vem:

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Hotel sem povedat sam to da je useeno ?e jo da? v glavo motorja al pa karter.... The tempereture is the same..... :whatever:

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Ena za navsezgodaj zutraj!!!

 

 

Za?ravfi tipal kar namest ene sve?ke!! :hohoho::hohoho::hohoho: ?

 

Dobr da ?e mal sanjam!!

 

Dobrojutro in LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Probaj jo za?raufat namesto lambda sonde :hohoho:

 

Ne resno, najbolje da jo za?raufa? v ?ep za ispust olja, ?e najbolj primerna to?ka za merjenje temparature olja.

IPB Image
Napisano

Ej kake ideje :D , ?e dobr, da ti kdo ni predlagal, da jo kar na ojnico od bata prtrdi? pa ti bo ?e hitrost bata merila.

 

 

V glavnem bi pa se strinajal z Dinovim predlogom.

33112_1.png

Napisano

Boss....ve? da sem tudi na to pomislil..... :hohoho::hohoho: Sam nekje sem mel ob?utek da bo? ti to predlagal namesto mene..... :bravo:

 

 

Boss.press

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Marko pofotkaj malo kako zgleda da bomo imeli ob?utek kaj dela?... pol lahko pa ?e v DIY objavi?... mogo?e si ?e kdo kaj takega omisli..

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

nevm jst jo nebi dal namest izpusta za olje, k to ve?krat ?ravfa? pa lahko po?koduje? sondo, pa kabli so pol tn ?ist na tleh...

 

jst bi jo dal kam na blok motorja.

 

LP

Napisano

Kaj pa za pritisk olja? A obstaja kak?en senzor, ki bi bil za oboje v eni luknji? Ker stvar sploh ni tako neumna pa tut mene tako informativno zanima.

Marko: Potem pa en DIY za tele ?tevce naredi, ki jih ima? v avtu. :bravo: Komaj ?akam, da vidim tole, ko bo? kon?al. Pptem ?e air/fuel pa pritisk turbine :jezicek: pa bo? imel kompletne podatke.

Napisano

apcih: ta sonda sploh ni tako ob?utljiva, pa v karterju je vedno obtok olja, pa kolikor vem pri vseh mazdah je ?ep za olje z zadnje strani karterja in ne na dnu.

 

Symon: za pritisk olja, se pa da na enako mesto, kot je ?e obstje?e stikalo pritiska olja. Jaz sem pri meni naredil na to mesto cev, na drugi konec cevi pa montiral razdelilec katerega dobi? zraven ?tevca, ter na tega zmontiral original stikalo za pritisk olja (rde?a lu?ka v armaturki), indikator pritiska olja (za ?tevec) in sonda za temp. olja (?tevec), kar pa ni najbolj?a re?itev, saj tam na koncu cevi ni pretoka olja in nisem prepri?an, da ka?e dejansko temperaturo, saj je cev dolga kak?nih 30cm, bli?je pa ne gre, ker enostavno ni dovolj prostorja za vse skupaj.

IPB Image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še res je.... 
    • Točno to, jaz bi klical na pooblaščenca pa naj menjajo, a si ravno s konec garancije?
    • Jaz sem prej tako močno zabremzal, da mi je zadnja luč padla v prtljažnik...
    • Razdalja med tračnicama pri tirih na slovenskih železnicah je natanko 4 čevlje in 8,5 palcev. Zakaj ravno toliko? Zato, ker je taka razdalja med tračnicama na angleških železnicah. Ker so železnice začeli graditi Angleži, je ta mera postala standard. In zakaj v Angliji uporabljajo tako mero? Zato ker so prve vagone v Angliji izdelovali v delavnicah, kjer so pred pojavom železnice izdelovali kočije. Za železniške vagone so porabili kar enaka podvozja, kot so jih prej rabili za kočije. Zakaj pa so za podvozja kočij uporabljali prav to mero (4 čevlje in 8,5 palcev? Zato, da so bila kolesa na kočiji prilagojena kolesnicam na starih evropskih kolovozih, ki so imeli to mero. Zakaj pa so imeli kolovozi to mero? Zato, ker so kolovozne poti napravili stari Rimljani med svojimi osvajalskimi pohodi. Njihovi dvokolesni vozički za konjsko vprego pa so imeli to mero. In zakaj so imeli vozički ravno tako mero? Zato ker so vprego konstruirali tako, da je sta vanjo natanko pasali riti dveh konjev.   Torej ni čudno, da slovenski vlaki vozijo tako počasi in neredno, če imajo pa za osnovo riti rimskih konj...  
    • Odločno protestiram!    Zahtevam, da objavo umakneš. Dobro, lahko jo tudi spremeniš.   Ker tole nikakor ni prav in to se ne sme pisati!       Pravilno je "dol z Golobom" in ne "dol s Golobom"...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.