Skoči na vsebino

Sonda ?tevca za olje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mislim da olje precej dobro "dr?i" temperaturo....ker itak precej hitro kro?i...tako da sondo kar v karter postavi....mislim da je la?je.... :ne vem:

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Hotel sem povedat sam to da je useeno ?e jo da? v glavo motorja al pa karter.... The tempereture is the same..... :whatever:

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Ena za navsezgodaj zutraj!!!

 

 

Za?ravfi tipal kar namest ene sve?ke!! :hohoho::hohoho::hohoho: ?

 

Dobr da ?e mal sanjam!!

 

Dobrojutro in LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Probaj jo za?raufat namesto lambda sonde :hohoho:

 

Ne resno, najbolje da jo za?raufa? v ?ep za ispust olja, ?e najbolj primerna to?ka za merjenje temparature olja.

IPB Image
Napisano

Ej kake ideje :D , ?e dobr, da ti kdo ni predlagal, da jo kar na ojnico od bata prtrdi? pa ti bo ?e hitrost bata merila.

 

 

V glavnem bi pa se strinajal z Dinovim predlogom.

33112_1.png

Napisano

Boss....ve? da sem tudi na to pomislil..... :hohoho::hohoho: Sam nekje sem mel ob?utek da bo? ti to predlagal namesto mene..... :bravo:

 

 

Boss.press

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Marko pofotkaj malo kako zgleda da bomo imeli ob?utek kaj dela?... pol lahko pa ?e v DIY objavi?... mogo?e si ?e kdo kaj takega omisli..

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

nevm jst jo nebi dal namest izpusta za olje, k to ve?krat ?ravfa? pa lahko po?koduje? sondo, pa kabli so pol tn ?ist na tleh...

 

jst bi jo dal kam na blok motorja.

 

LP

Napisano

Kaj pa za pritisk olja? A obstaja kak?en senzor, ki bi bil za oboje v eni luknji? Ker stvar sploh ni tako neumna pa tut mene tako informativno zanima.

Marko: Potem pa en DIY za tele ?tevce naredi, ki jih ima? v avtu. :bravo: Komaj ?akam, da vidim tole, ko bo? kon?al. Pptem ?e air/fuel pa pritisk turbine :jezicek: pa bo? imel kompletne podatke.

Napisano

apcih: ta sonda sploh ni tako ob?utljiva, pa v karterju je vedno obtok olja, pa kolikor vem pri vseh mazdah je ?ep za olje z zadnje strani karterja in ne na dnu.

 

Symon: za pritisk olja, se pa da na enako mesto, kot je ?e obstje?e stikalo pritiska olja. Jaz sem pri meni naredil na to mesto cev, na drugi konec cevi pa montiral razdelilec katerega dobi? zraven ?tevca, ter na tega zmontiral original stikalo za pritisk olja (rde?a lu?ka v armaturki), indikator pritiska olja (za ?tevec) in sonda za temp. olja (?tevec), kar pa ni najbolj?a re?itev, saj tam na koncu cevi ni pretoka olja in nisem prepri?an, da ka?e dejansko temperaturo, saj je cev dolga kak?nih 30cm, bli?je pa ne gre, ker enostavno ni dovolj prostorja za vse skupaj.

IPB Image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.