Skoči na vsebino

Dr?ave ne moti Darsovo zara?unavanje nadomestila za rezanje zraka

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Borut Godec

borut.godec@finance-on.net

 

 

objavljeno 14.12.05 22:30, ?t. 242/2005

 

 

 

Lastniki osebnih vozil, ki so visoka ve? kot 1,3 metra nad prvo osjo, so kaznovani s 50 odstotkov dra?jo cestnino

 

 

Da je uporaba sodobnih tehnologij pametna, dokazuje tudi primer VW transporterja: ?e z njim pla?ujete cestnino ro?no, ste v dra?jem drugem cestninskem razredu, prek sistema ABC pa pla?ujete cestnino za najcenej?i, prvi cestninski razred.

 

Dr?ava po pravilih o registraciji vozil uvr??a kombije, prilagojene samo za prevoz oseb, med osebna vozila, pri dolo?anju vi?ine cestnine pa ji ni mar teh pravil in za?ne lo?evati med vozili iste vrste po vi?ini. Tako so nekatera v prvem, nekatera pa v drugem cestninskem razredu.

 

Zaradi pravil o razvr??anju vozil v cestninske razrede je tako na primer mercedes vito, tudi ?e je prilagojen le za prevoz tovora, uvr??en v prvi cestninski razred. Nasprotno pa morajo vozniki Volkswagnovih multivanov, ki so namenjeni le za prevoz potnikov, seveda so tudi registrirani kot osebna vozila, pla?evati cestnino za vozila drugega razreda, oziroma 50 odstotkov ve?. Na ministrstvu za notranje zadeve pravijo, da to ni njihov problem, na ministrstvu za promet jih problem ne zanima, na Darsu pa se izmikajo s pravili, ki jih oblikuje ministrstvo za promet in potrjuje vlada.

 

Darsovo kazanje na tujino je zavajanje

 

Darsov argument je, da je zakonodajalec predpisal vi?ino vozil prvega cestninskega razreda, 1,3 metra nad prvo osjo, kot merilo za razvr??anje vozil med prvim in drugim cestninskim razredom. Hkrati na Darsu pojasnjujejo, da ima podobno ureditev tudi ve?ina operaterjev v tujini, spregledali pa so, da ima Dars v sodelovanju z vladama Slovenije in Avstrije cestnino urejeno tudi druga?e. Za predor Karavanke je merilo uvr??anja v prvi cestninski razred najve?ja dovoljena masa. ?e je cestnina odvisna zgolj od vi?ine vozila, in ne od njegove mase, postane namesto povra?ila za uporabo cest zgolj nadomestilo za rezanje zraka.

 

Preprosto kot ABC

 

Kljub pravilom pa obstaja re?itev za lastnike vozil, ki so kak?en centimeter previsoka, namenjena pa so samo prevozu potnikov: sistem ABC vozila lo?uje glede na osni pritisk oziroma te?o, in tudi previsoka vozila z zadosti majhno te?o pla?ujejo pri uporabi sistema ABC cestnino za prvi razred.

 

 

povezava na ?lanek

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Katastrofa...in pol se ?udijo da sistem pri nas propada..... davek na rezanje zraka.... katastrofa!!!

Feel free....

Napisano

Ma saj jaz sem za spremembe - kioske z zapornicami ven zmetat, dat neko nizko ceno za vinjeto (recimo 10.000 sit za osebni avto) ostalo razliko pa v pove?anju cene goriva za recimo 10 tolarjev ampak, da gre res teh 10 tolarjev za financiranje AC-jev in ne v prora?unsko vre?o brez dna. Tujcem pa bi pri vhodu v SLO zakasirali neki znesek, ki bi ga lahko deloma uveljavil pri tem, da bi tankali brez teh 10sit + na SLO ?rpalkah.

 

To je edini na?in, da spravimo promet na AC, kamor tudi sodi in ne, da se ?leparji prebijajo skozi ozke uli?ice in od treslajev po?asi ljudem podirajo hi?e in vozijo ?ez doma?e ?ivali.

 

Kot ka?e se pri DARS-u neha skrb za varnost in jih samo zanima koliko bodo pokasirali in kje je zdaj g. ?lender, ki je "pameten" sto na uro oz. se obna?a,kot da o prometu in varnosti v njem ve ve? kot vsi na tem svetu. Me res zanima, ?e si upa DARS-u predlagat kak?nega od na?rtov, da bi voznike nekako stimulirali v uporabo AC, ?e so tam na voljo.

33112_1.png

Napisano

To ti je ista finta,ko recimo jaz za motor pla?ujem isto kot avtomobil...valda naredimo isto ?kode - not.

Smo pa na?li re?itev:2 mopeda na ABC stezo in stro?ki se prepolovijo. :bravo:

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Sam ?e z kombijem uporablja? ABC je to zloraba, ki se lahko kaznuje z blokiranjem ABC tablike. Poznam primere ko se je to ?e zgodilo. Abc je pa itak sam za prvi razred in ne velja niti za osebni avto z prikolico!

 

Sj na Abc stezi ni nikakr?nih omejitev, ?e bi se pripelal z ?leparjem, ko bi ti odprlo!

 

LP

Napisano

hja... ?e bi bla vinjeta 10 jurjev letno, jo t akoj kupim, pa ?eprav se 2x letno vozim po AC !

 

samo da se mi ni treba vsakh 10km ustavljat...

 

druga?e pa moj komentar na vsebino prvega posta: Ti?a VUN, ker nam ni lahko :(

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

To je edini na?in, da spravimo promet na AC, kamor tudi sodi in ne, da se ?leparji prebijajo skozi ozke uli?ice in od treslajev po?asi ljudem podirajo hi?e in vozijo ?ez doma?e ?ivali.

 

Sploh ni napa?no razmi?ljanje. :bravo:

Misl kam gre ta dr?ava. To je isto k v srednjem veku, ko si mogu pla?at davek na povr?ino oken. :blink:

Na?a dr?ava je res bolana.... :angry:

Napisano

no, jaz tudi menim, da bi bilo bolj pametno uvesti vinjeto...tko bi bila koza sita in volk nebi bil depiliran ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.