Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

1x redni servis: olje, sve?ke, ol. filter -> 15k SIT (delal sam)

1x termostat in nekaj tesnil -> okrog 15k SIT (menjal sam)

1x zavarovanje :( -> 200k SIT +-10k SIT (skupaj s cestnim skladom in teh. pregledom)

1x plati??a pa gume 205/45R16 -> 130k SIT (vklju?no z monta?o,...) *

1x homologacija plati?? -> 15k SIT *

1x zimske gume -> 80k SIT (vklju?no z monta?o,...)

1x nov radio -> 50k SIT *

 

ve?ina cifer je zaokro?ena :)

 

ostali stro?ki goriva-> glej priponko

 

 

p/s: vrstice ozna?ene z * so bile nepotrebne :D, ampak sem si jih pa? ?elel... :P

post-11-1134894961_thumb.gif

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ja sej zarad takih podatkov pa marsikdo pol posku?a pamet prodajat u stilu: avto je luksuz, najcenej so pa noge! :P

 

Je pa tut zanimivo, da niti ne dela? tok velik kilometrov, ker pol pri tej popre?ni porabi bi bla cifra precej drga?na (?e bi delu npr. 40 k KM na leto) :(

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

zdravo dejstvo je , da ?e bi delal 5k km ve? na leto, bi obvezno vozil dizla... zaenkrat pa bo ?e tako kot je :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ja sej traktor scena, to bi bla dost logi?na posledica velikih kilometrov, jaz pa ko ra?unam, raj? probam ?imprej pozabit zadnje leto, naredu sm cca 37.000 km, kar pomen vsaj enih 800-000 SIT za bencin, da registracije, gum, rednih servisov, sklopke in ?e ?esa raj? sploh ne pomislim! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

KAALman, ti pa ima? res dosti prostega ?asa, da se z tako nepomembnimi stvarmi ubada? kot so stro?ki - dnar mora kro?it - najbolje, ?e od drugih k meni ... hehehe :hohoho::cheers:

Papa, Tomi
Napisano

Tomi za?aran krog...sam na koncu se pa useeno use pri meni ustavi.... :hohoho::hohoho:

Feel free....

Napisano

Tomi za?aran krog...sam na koncu se pa useeno use pri meni ustavi.... :hohoho::hohoho:

 

 

AHA, pol pa ti vse za Mazdo in kamele porabi?...hahaha :bravo:

Papa, Tomi
Napisano

No no pa ?e kaj bi se najdlo tomson.... hihihi

 

 

Saj vem ja, to ti iz đeparca financira?....

sedaj bo v tej rubriki dovolj, da ne bova zopet tepena! :P

Papa, Tomi
Napisano

Ja ampak pr teli vajini cirkulaciji "streliva" pol potro?nik vedno potegne takratko! :cheers:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

KAALman, ti pa ima? res dosti prostega ?asa, da se z tako nepomembnimi stvarmi ubada?

 

heh... ?e dela? vse sproti, potem to ne vzame ?asa skoraj ni? :)

 

se pravi, ?e sproti ob dogodkih dokuemntira? kaj dela? ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pol se boš lahko pridružil mojemu Klubu :) ...če boš obupal seveda
    • Prehitevanje kolone z motorjem je dovoljeno po CPP. Enako na mejnem, tud preverjeno s policisti Zal je to prednost motorja, poglej s pozitivne strani motor veca pretocnost prometa.
    • Ker bi lahko bil kulturen voznik?   Ko se pelješ po avtocesti in se nekdo na koncu pospeševalnega pasu želi vključiti na avtocesto, naj bi se, ČE JE MOŽNO, ti prestavil na prehitevalni pas, da mu omogočiš lažje vključevanje. Tu je podobna situacija: nekdo bi se iz odstavne niše rad vključil v promet, in bi se lahko avtor posnetka že prej prestavil na vozni pas in se nato vrnil nazaj, saj je očitno imel dovolj prostora. In mislim, da vsi tu toliko poznamo stanje na naših cestah, da vemo, da če bi tisti siromak v odstavni niši čakal na prazno avtocesto, da bi tam lahko tudi penzijo dočakal... Ampak, nekje smo že ugotavljali, da se pri nas vozi zmerno do pretežno egoistično. In zelo malo se jih zaveda, da, če mu na nagrobnik napišejo "imel je prednost", njegovim domačim ne bo zaradi tega nič lažje...     Je pa ta odstavna niša postavljena na precej nenavadnem mestu, vsaj za moje pojme. Ker se iz nje vključuješ praktično v križišče. In če bi želel potem nadaljevati po avtocesti naprej in ne zaviti desno? Te pravzaprav prisilijo v neke čudne manevre...
    • Hmmm... kolikor vem, tole ni vključevalni pas ampak odstavna niša ... in tip absolutno nima prednosti... Boss je na svojem pasu, ker zapušča obvoznico ... Zakaj bi se moral umakniti?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.