Skoči na vsebino

CX-5 2.5T JDM

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pravi sleeper, 250 PS in 420 Nm navora pri 2.000 obratih.

 

https://www.caradvice.com.au/694172/2019-mazda-cx-5-turbo-japan/

 

 

Morda tudi zanimivo: na Japonskem in Avstraliji se dobi CX-8, ki je podalj?ana CX-5:

 

https://www.mazda.com.au/cars/cx-8/

dobi se tudi mazda 8

 

ampak roko na srce 250KM za tak avto ni veliko....prej malo (za sleeperja) CX-7 je imela ve? (tud mal ve? te?e)

https://www.oto.com/en/mobil-baru/mazda/8

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

250PS premore prakti?no vsak osnovni nem?ki SUV, da ne re?em da potem se?ejo pribli?no 2x dlje oz. vi?je (kakorkoli na 500 ali ve? ihahajev).  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Predvidevam, da ima 2.5t pod 7,5 s do 0-100, kar je za SUV super. Predvsem pa dizelski navor, kar NA atmosfercem pa? manjka. Prej?nja gen. 2.5 z 192 PS je imela 8,0, novej?a 194 ima 9,2 s (obe AT in AWD).

 

Q5 in X3 so v 99% 2.0 tdi oz. 2.0d z okoli 150-190 PS. Pustimo SQ5 in podobne, saj so lahko samo mokre sanje za ve?ino. Pri CX-5 pa za enako denarja kot za golega nemca dobi? skoraj popolnoma opremljen avto, s ?ipom bi ?la 2.5 T verjetno na cca. 300 PS (v USA se ?e izvajajo prve predelave), kar pa je verjetno itak ?e overkill za serijsko podvozje in zavore.

 

jures: dr?i, predhodnica CX-8 je enoprostorec mazda 8, a so ?li (?al) tudi pri mazdi v SUV vode... enoprostorci so out, ?esar se tudi oni zavedajo, kljub temu, da so vsaj kar se motorjev ti?e alternativci.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dajmo spet starega znanca,ker ljudje smo pozabljivi,in hitro padamo na lopovske fore. Mislim,da komentar ni potreben.    
    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.