Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem peljal avto na servis, na 180.000 km. Po servisni knji?ici bo potrebno poleg standardnih posegov menjati tudi zobati jermen, olje v menjalniku, nastaviti zra?nost ventilov, sumim, da bodo menjani tudi zavorni diski.

 

Kak?na je cena za te zadeve?

 

Z zobatim jermenom je verjetno kar precej dela. :huh:

Napisano

Eno popoldne za vse skupaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

mislim da bo pri?lo okrog 50k sit.Zobati jermen, pa te ?e se menjajo zraven napenjalci (okrog 20k),olje 12k pribli?no,delo,olje za menjalnik 7k,...Ventili pa se mislim da sami nastavljajo.Ali nima? hidravli?nih ? :unsure:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ekola ra?un za servis na 180.000 km:

 

?arnica 12V/5W W2 Philips 3 kom 288 tolarjev

Tes. ?epa olj. kor. 1 kom 173 tolarjev

Jemen servo ?kp. 1 kom 6.955 tolarjev

Filter olja 1 kom 2.021 tolarjev

Olje Valvoline 10W40 3.5 l 6.063 tolarjev

Jermen zobati 323 BA 1 kom 10.225 tolarjev

Tesnilo pok. ventilov 323 1 kom 6.540 tolarjev

Olje menj. 75W90 GL4 3.0 l 5.871 tolarjev

------------------------------------------------------------

38.139 tolarjev

------------------------------------------------------------

Mehani?no delo 350 to?k? 19.250 tolarjev

Bru?enje diskov 100 to?k? 3.860 tolarjev

------------------------------------------------------------

23.110 tolarjev

------------------------------------------------------------

Potro?ni material 1.000 tolarjev

------------------------------------------------------------

Skupaj 62.324 tolarjev

popust na delo 1.925 tolarjev

------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------

Skupaj z DDV 72.390 tolarjev

Napisano

Se bom zadr?al komentarja, o?itno majo ?tudentki dovolj denarja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se bom zadr?al komentarja, o?itno majo ?tudentki dovolj denarja.

:D:P

 

Virage....pa to je blo drago...no sej je pol manj kot si racunal, ampak vseeno.

 

Ampak ce vzamemo v racun, da je bil avto vedno servisiran pri uradnem serviserju in, da ima servisno knjigo....;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

kaj pri zobatem jermenu je notri napenjalec ali ne ??e je zakaj ti ga niso menjali, ponavadi se menja skup z jermenom.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

mislim, da to ni ravno tako drago, glede na to, da ima avto 180.000 Km.

glede jermena (zobatega), pa bi povedal slede?e.... zobati jermen se vedno prodaja lo?eno od napenjalca (nekateri motorji imajo tudi dva napenjalca) .... res je da se po pravilih napenjalec menja vedno ko se zobati, kajti lahko ti za?ne cvilit ?e po 10.000 Km ko si zamenjal zobati, vendar zaradi cene (cca 25.000,- SIT) se mnogi ne odlo?ajo za menjavo, saj ne pri prvi predvideni menjavi 90.000 Km.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.