Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem peljal avto na servis, na 180.000 km. Po servisni knji?ici bo potrebno poleg standardnih posegov menjati tudi zobati jermen, olje v menjalniku, nastaviti zra?nost ventilov, sumim, da bodo menjani tudi zavorni diski.

 

Kak?na je cena za te zadeve?

 

Z zobatim jermenom je verjetno kar precej dela. :huh:

Napisano

Eno popoldne za vse skupaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

mislim da bo pri?lo okrog 50k sit.Zobati jermen, pa te ?e se menjajo zraven napenjalci (okrog 20k),olje 12k pribli?no,delo,olje za menjalnik 7k,...Ventili pa se mislim da sami nastavljajo.Ali nima? hidravli?nih ? :unsure:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ekola ra?un za servis na 180.000 km:

 

?arnica 12V/5W W2 Philips 3 kom 288 tolarjev

Tes. ?epa olj. kor. 1 kom 173 tolarjev

Jemen servo ?kp. 1 kom 6.955 tolarjev

Filter olja 1 kom 2.021 tolarjev

Olje Valvoline 10W40 3.5 l 6.063 tolarjev

Jermen zobati 323 BA 1 kom 10.225 tolarjev

Tesnilo pok. ventilov 323 1 kom 6.540 tolarjev

Olje menj. 75W90 GL4 3.0 l 5.871 tolarjev

------------------------------------------------------------

38.139 tolarjev

------------------------------------------------------------

Mehani?no delo 350 to?k? 19.250 tolarjev

Bru?enje diskov 100 to?k? 3.860 tolarjev

------------------------------------------------------------

23.110 tolarjev

------------------------------------------------------------

Potro?ni material 1.000 tolarjev

------------------------------------------------------------

Skupaj 62.324 tolarjev

popust na delo 1.925 tolarjev

------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------

Skupaj z DDV 72.390 tolarjev

Napisano

Se bom zadr?al komentarja, o?itno majo ?tudentki dovolj denarja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se bom zadr?al komentarja, o?itno majo ?tudentki dovolj denarja.

:D:P

 

Virage....pa to je blo drago...no sej je pol manj kot si racunal, ampak vseeno.

 

Ampak ce vzamemo v racun, da je bil avto vedno servisiran pri uradnem serviserju in, da ima servisno knjigo....;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

kaj pri zobatem jermenu je notri napenjalec ali ne ??e je zakaj ti ga niso menjali, ponavadi se menja skup z jermenom.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

mislim, da to ni ravno tako drago, glede na to, da ima avto 180.000 Km.

glede jermena (zobatega), pa bi povedal slede?e.... zobati jermen se vedno prodaja lo?eno od napenjalca (nekateri motorji imajo tudi dva napenjalca) .... res je da se po pravilih napenjalec menja vedno ko se zobati, kajti lahko ti za?ne cvilit ?e po 10.000 Km ko si zamenjal zobati, vendar zaradi cene (cca 25.000,- SIT) se mnogi ne odlo?ajo za menjavo, saj ne pri prvi predvideni menjavi 90.000 Km.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.