Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem peljal avto na servis, na 180.000 km. Po servisni knji?ici bo potrebno poleg standardnih posegov menjati tudi zobati jermen, olje v menjalniku, nastaviti zra?nost ventilov, sumim, da bodo menjani tudi zavorni diski.

 

Kak?na je cena za te zadeve?

 

Z zobatim jermenom je verjetno kar precej dela. :huh:

Napisano

Eno popoldne za vse skupaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

mislim da bo pri?lo okrog 50k sit.Zobati jermen, pa te ?e se menjajo zraven napenjalci (okrog 20k),olje 12k pribli?no,delo,olje za menjalnik 7k,...Ventili pa se mislim da sami nastavljajo.Ali nima? hidravli?nih ? :unsure:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ekola ra?un za servis na 180.000 km:

 

?arnica 12V/5W W2 Philips 3 kom 288 tolarjev

Tes. ?epa olj. kor. 1 kom 173 tolarjev

Jemen servo ?kp. 1 kom 6.955 tolarjev

Filter olja 1 kom 2.021 tolarjev

Olje Valvoline 10W40 3.5 l 6.063 tolarjev

Jermen zobati 323 BA 1 kom 10.225 tolarjev

Tesnilo pok. ventilov 323 1 kom 6.540 tolarjev

Olje menj. 75W90 GL4 3.0 l 5.871 tolarjev

------------------------------------------------------------

38.139 tolarjev

------------------------------------------------------------

Mehani?no delo 350 to?k? 19.250 tolarjev

Bru?enje diskov 100 to?k? 3.860 tolarjev

------------------------------------------------------------

23.110 tolarjev

------------------------------------------------------------

Potro?ni material 1.000 tolarjev

------------------------------------------------------------

Skupaj 62.324 tolarjev

popust na delo 1.925 tolarjev

------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------

Skupaj z DDV 72.390 tolarjev

Napisano

Se bom zadr?al komentarja, o?itno majo ?tudentki dovolj denarja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se bom zadr?al komentarja, o?itno majo ?tudentki dovolj denarja.

:D:P

 

Virage....pa to je blo drago...no sej je pol manj kot si racunal, ampak vseeno.

 

Ampak ce vzamemo v racun, da je bil avto vedno servisiran pri uradnem serviserju in, da ima servisno knjigo....;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

kaj pri zobatem jermenu je notri napenjalec ali ne ??e je zakaj ti ga niso menjali, ponavadi se menja skup z jermenom.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

mislim, da to ni ravno tako drago, glede na to, da ima avto 180.000 Km.

glede jermena (zobatega), pa bi povedal slede?e.... zobati jermen se vedno prodaja lo?eno od napenjalca (nekateri motorji imajo tudi dva napenjalca) .... res je da se po pravilih napenjalec menja vedno ko se zobati, kajti lahko ti za?ne cvilit ?e po 10.000 Km ko si zamenjal zobati, vendar zaradi cene (cca 25.000,- SIT) se mnogi ne odlo?ajo za menjavo, saj ne pri prvi predvideni menjavi 90.000 Km.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.