Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem peljal avto na servis, na 180.000 km. Po servisni knji?ici bo potrebno poleg standardnih posegov menjati tudi zobati jermen, olje v menjalniku, nastaviti zra?nost ventilov, sumim, da bodo menjani tudi zavorni diski.

 

Kak?na je cena za te zadeve?

 

Z zobatim jermenom je verjetno kar precej dela. :huh:

Napisano

Eno popoldne za vse skupaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

mislim da bo pri?lo okrog 50k sit.Zobati jermen, pa te ?e se menjajo zraven napenjalci (okrog 20k),olje 12k pribli?no,delo,olje za menjalnik 7k,...Ventili pa se mislim da sami nastavljajo.Ali nima? hidravli?nih ? :unsure:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ekola ra?un za servis na 180.000 km:

 

?arnica 12V/5W W2 Philips 3 kom 288 tolarjev

Tes. ?epa olj. kor. 1 kom 173 tolarjev

Jemen servo ?kp. 1 kom 6.955 tolarjev

Filter olja 1 kom 2.021 tolarjev

Olje Valvoline 10W40 3.5 l 6.063 tolarjev

Jermen zobati 323 BA 1 kom 10.225 tolarjev

Tesnilo pok. ventilov 323 1 kom 6.540 tolarjev

Olje menj. 75W90 GL4 3.0 l 5.871 tolarjev

------------------------------------------------------------

38.139 tolarjev

------------------------------------------------------------

Mehani?no delo 350 to?k? 19.250 tolarjev

Bru?enje diskov 100 to?k? 3.860 tolarjev

------------------------------------------------------------

23.110 tolarjev

------------------------------------------------------------

Potro?ni material 1.000 tolarjev

------------------------------------------------------------

Skupaj 62.324 tolarjev

popust na delo 1.925 tolarjev

------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------

Skupaj z DDV 72.390 tolarjev

Napisano

Se bom zadr?al komentarja, o?itno majo ?tudentki dovolj denarja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se bom zadr?al komentarja, o?itno majo ?tudentki dovolj denarja.

:D:P

 

Virage....pa to je blo drago...no sej je pol manj kot si racunal, ampak vseeno.

 

Ampak ce vzamemo v racun, da je bil avto vedno servisiran pri uradnem serviserju in, da ima servisno knjigo....;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

kaj pri zobatem jermenu je notri napenjalec ali ne ??e je zakaj ti ga niso menjali, ponavadi se menja skup z jermenom.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

mislim, da to ni ravno tako drago, glede na to, da ima avto 180.000 Km.

glede jermena (zobatega), pa bi povedal slede?e.... zobati jermen se vedno prodaja lo?eno od napenjalca (nekateri motorji imajo tudi dva napenjalca) .... res je da se po pravilih napenjalec menja vedno ko se zobati, kajti lahko ti za?ne cvilit ?e po 10.000 Km ko si zamenjal zobati, vendar zaradi cene (cca 25.000,- SIT) se mnogi ne odlo?ajo za menjavo, saj ne pri prvi predvideni menjavi 90.000 Km.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz tud in sicer iz Sežane proti Komnu, šel malo čez Volčji Grad (15% klanec). Zaradi izredno slabih oznak kolesarke, sem nazaj grede zašel in se znašel v Dutovljah, pa v Tomaju, pa čez Križ in čez neke vukojebce preko strmega makedama nekak nazaj v Sežano. S tole kolesarko so res dobro nategnili EU. Vsaj 5km gre po državnih cestah in zame to pač ni kolesarska povezava kakor so se hvalili.    Ampak OK, je pa res razgibana, gore dole skozi gozdove pa mimo polj. Kljub kritiki bi jo vseeno priporočil za malo uživanja na Krasu.
    • To je to... večina prvih lastnikov nima težav. Če se pa kupuje avte, ki so bil na fafing, al pa kakšni poslovni najemi ipd pol je pa seveda lahko svašta. Takih avtov se pač ni nikoli niti malo čuvalo, saj so šli po garanciji takoj v prodajo.   In pol pride nekdo, ki računa, da bo prihranil s takim nakupom... v bistvu je pa kupil le loterijsko srečko v upanju da bo dobitna.
    • Men se zgodi 1x na dva meseca, da moram malo "loviti" regeneracijo. Zato sem pa napisal, "če je možno". Če ni pač ni... ne rabiš trpet pa se okrog vozit, če pa moram kdaj narest dodatna 2km pa tud ne bo svet s tečajev padel.
    • Kitajci delajo mostove na kitajskem 2x dražje kot drugod. Tako so firme polne denarja (prikrita državna pomoč) in z lahkoto žgejo dumping ter tako uničujejo trg izven kitajske.
    • Kitajci so pa itak upiljeni: polni denarja, Evropa jim je šenkala vse znanje, imajo vso proizvodnjo zase in za 2/3 sveta, imajo rudna bogastva, nimajo pedrov in lezbijk, nimajo Grete in podobnih, nimaš pravice niti prdnit, če ti Partija ne dovoli, ... ... ...    Se sploh ne čudim njihovim projektom. So sposobni narediti v enem letu to, kar pri nas nismo sposobni v dveh letih samo sprojektirat...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.