Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tudi jaz.Kot prvo,so stare 5 let, kot drugo, so verjetno trde kot ?igumi pod klopjo in kot tretje imajo bolj malo profila za varno vo?njo v de?ju.Razpokajo pa ponavadi takrat, ko jih ne vzdr?uje? pravilno(redno mazanje).

 

 

Napisano

Tudi jaz.Kot prvo,so stare 5 let, kot drugo, so verjetno trde kot ?igumi pod klopjo in kot tretje imajo bolj malo profila za varno vo?njo v de?ju.Razpokajo pa ponavadi takrat, ko jih ne vzdr?uje? pravilno(redno mazanje).

In s ?im jih ma?e?/vzdr?uje??

Napisano

Alex mislim, da ima on razpoke po tekalni povr?ini(pri robovih) in ne po stranskih stenah. Ali se motim ?


Alex misli kot vzdr?evanje da jo vsake toliko nama?e? side wall z recimo glicerinom ali pa primernim produktom.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Alex mislim, da ima on razpoke po tekalni povr?ini in ne po stranskih stenah. Ali se motim ?

Alex misli kot vzdr?evanje da jo vsake toliko nama?e? side wall z recimo glicerinom ali pa primernim produktom.

Ja, to sem mislil kot vzdr?evanje, da so gume vedno elasti?ne in ne razpokajo. Zdaj sem ?ele videl slike...jaz bi jih takoj zamenjal, ne bi razmi?ljal niti sekunde.

 

 

Napisano

Ja ni imel slik prejle gor. :D tudi jaz ?ele sedaj videl.. jaz osebno bi menjal pnevmatike

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Alex mislim, da ima on razpoke po tekalni povr?ini(pri robovih) in ne po stranskih stenah. Ali se motim ?

 

 

Alex misli kot vzdr?evanje da jo vsake toliko nama?e? side wall z recimo glicerinom ali pa primernim produktom.

Je res, v glavnem so razpoke po tekalni povr?ini. Zanimivo, ?e bolj na notranji strani, ne na zunanji. Torej, kocka je padla. Kupim nove. :)

Mimogrede, vulkanizer mi je omenil, da so Nokian sicer odli?ne gume a imajo letne te?ave s pokanjem. Baje, da so temperature previsoke pri nas oz. je guma delana za hladnje?a podro?ja.

Hvala za mnenja! :)

Napisano

Samo res... ?e bi njih poslu?al bi se vedno vozil na kakih ?udnih gumah. Vedno so kao neki hudi poznavalci a v ve?ini primerov streljajo klamfe...z redkimi izjemami, seveda.

 

 

Napisano

Glej, samo povem kaj mi je majstore rekel :)

Najprej zamenjaj majstra in potem nabavi kvalitetne nove gume.Jih je kar precej na izbiro.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ko je govora o kitajcih...nič ne rečem...samo omenil bi rad...poprodajna oskrba-servis,dobavljivost rezervnih delov,cene le teh,garancija,čas do dobave rezervnega dela itd... Ker ne kupiš le artikla,ampak tudi poprodajno oskrbo.
    • A ti pa glavo v pesek, al kako se gre ta igrica? Sam eno stvar mi povej pa bodi pošten... a si upaš zdajle kupit 2-3 leta star kitajski avto? Kaj pa toliko star japonski, evropski, korejski? 
    • Recimo ,če že govorimo o Kitajcih. Kolega iz banda se ubada z brizganjem plastike. Do sedaj je imel vedno ali italijanske ali nemške stroje. Sedaj je dobil odlično ponudbo neke Kitajske firme za tretjino cene kot so te evropske.Res je bil do tega  skeptičen (do vsega kitajskega) a sedaj, po le dveh mesecih uporabe pravi,da je stroj vesoljsko leto pred temi evropskimi. Dela tišje, hitreje in je veliko manjši kot prejšnji. Sedaj je nabavil od iste firme še striček za  tiskanje zlatega tiska. Ne more ga prehvaliti. Pri nas v slo stane tak stroj 4500€, on je dal zanj 750€ ---skupaj z prevozom iz Kitajske in carino ga je prišel 1500€.;Pripeljali so mu ga pred hišo. Tako,da jih ni za odpisati--- na vseh segmentih. 
    • Zdravo. Poročam naprej... Po nasvetu nekoga, glave nisem dal poravnati (nasvet je bil, da glave ni potrebno poravnati, če avto ni zakuhal ali kaj podobnega) in sem z endoskopsko kamero sedaj preveril cilindre, s katero sem videl, da je na 3 batih vidna tekočina (antifriz). Torej, ker glava ni bila poravnana sedaj v 3 celindre sedaj vleče antifriz, kar povzorča pokanje, ki se sliši podobno kot napačni vžig... Stanje v enem od cilindrov:   Čaka me torej ponovitev vaje, s tem da ne rabim sedaj jemati ven batov.   Vseeno hvala vsem za nasvete!
    • Enako. Mislim,da je vse skupaj eno pretiravanje. Čudno,da ni opazil še plastik. 🤔
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.