Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Torej bi dejansko moral peljati tvojemu mehaniku, ki ve kaj dela.
    • Najceneje je da sam kupis material. V danasnjem casu to ni problem in gre za identicen isti izdelek le da imajo nasi prodajalci marzo. Ce bos svojega mehanika vprasal za kateri most gre ti bo rekel NTY. Osebno bi naredil tako, da bi sam nabavil material in ti potem mehanik samo zmontira. To kar je pa omenjal, da bi neki vijaki lahko pocili pa da bi moral sedez vn jemat je pa tud za lase privleceno... Pa 100e za vijake ? Kaksni vijaki ? Zadnja prema pride 600€ (most, obe spodnji roki, oba amortizertja, oba amortizerja. Sprednja prema oz. sprednja spodnja roka je pa okol 140€/kos. Torej cca. 300€ za obe roki. Sem bil zraven ko je na mojem menjal most + obe roki + oba stabilizatorja pa je bilo vsega skupi dobre dve uri in sem imel avto...
    • Mehanik je dal kar dobro oceno. Menjava mostu ni enostavna in nihce ne dela zastonj. 10 ur dela minimalno....slabga jurja takoj. Tud lift zaseden cel dan, vse ob predpostavki da bo slo vse ok, ampak verjetno so vsi vijaki zarjaveni, lahko da se kak odlomi, bo treba kakega segrevat itd.....amortizerji majo tud 340k......verjetno ko so videli most jih niti niso testirali ali pac?   Potem se optika. Ce mislis da se ti splaca met avto za 2-2.5k € se naprej naredi to, takega kot je lahko prodas samo za dele. Za kakega jurja mogoce kaj vec
    • Je tudi zgornja omejitev stroška omrežnine - kot da bi imel dogovorjeno moč enako priključni moči, brez obračunane presežne moči.
    • Vam iz lastnega sp žepa povem da so obdavcitve vsako leto vecje. 2026 pa spet nova davcna reforma zarad katere bo treba spremeniti vse, verjetno na doo iz sp
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.