Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo.

 

Tako je naneslo, da sem kupil ?e dodaten komplet 19-colskih plati?? za svojo Mazdo 6 in nanje nataknil letne gume.

?e po nekaj km vo?nje pa me je presenetil pisk in oran?en napis "Check tyre pressure". Z gumami in tlakom je vse v najlep?em redu, moti pa me, da zadeva zdaj ob vsakem zagonu avtomobila nadle?no piska, v armaturi pa gori ustrezna lu?ka za preverjanje tlaka v gumah. Avto je M6 2015 letnik (a ?e pred faceliftom, torej brez MCD).

 

Zdaj pa par vpra?anj:

1) Je mo?no preverjanje tlaka v pnevmatikah za vedno izklopiti? Kako?

2) Je mo?no, da bi montiral nove ventil?ke in jih seznanil z avtom (bi si ta lahko zapomnil dva kompleta plati??/ventil?kov)?

 

 

Napisano

Pomoje imas ti se sistem brez TPMS ventilckov... in meri tlak preko ABS in drugih senzorjev... Ko menjas pnevmatike, moras pritisnit tipko, da se zadeva kalibrira ... V prirocniku je to opisano od strani 4-222 dalje ...

 

mazda6tpms_23014EFE.png

 

Ce imas pa ze sistem s TPMS ventilcki... pa drugace, kot da kupis se en komplet ventilckov ali jih prestavljas iz drugih felten, ne bo slo... Menda se tudi na servisu tega sistema ne da izklopit ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Koliko si imel prevoženih?   Meni se zdi fer cena, če je avto v piko    Kaj boš pa zdaj vozil?
    • Kaj pomeni prvo speljevanje? Ko hladnega prvič štartaš al vsakič ko štartaš? Ker na začetku ti avto nabije obrate da se segreje motor in katalizator čim prej, in če takrat spelješ je res mal čudno, če ne zadržiš sklopke?   To, da se ti zatika 4. prestava je pa za mazdo povsem normalno. Katerikoli skyactiv motor do sedaj da sem vozil z ročnim menjalnikom je znal zahrskat pri določenih brzinah, cx-3 včasih sploh ni hotla v tretjo.   Če se ti zdi, da avto škripa ko je ugasnjen, ti predlagam da greš v salon vozil in se sredi salona vsedeš v nov avto in parkrat še tam poslušaš škripanje, pa se boš bolje počutil     Olje v menjalniku pa menjaj za redline, če že moraš, ampak zatikanje bo še vedno prisotno.
    • Če dost zategneš sigurn pomaga, pa baje da tudi človek neha neumnosti govort 😂
    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.