Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lahko bi mi vsaj odgovoril na mail da ne delas vec zavarovanj al karkol. Vseeno imamo 3 avte preko tebe zavarovanih.

Tina je dala 300 eur za osnovno zavarovanje, wiz je bil recimo 120, ostali online pa vsi pod 200...

Jaz mam tudi firmo in polno dela, pa ne preusmerjam dolgoletnih strank na tak nacin...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sej firma je ?e vedno ista, zdej kdo po?lje Oz s kom komuniciras nima veze. V ozadju marko ?e vedno lahko pregleda ponudbo..

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Mislim da se da vse zmenite..Tina se bo strenirala .Marko naj pregleda...pa bo ok..lp

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

To?no tako. Tina je tu v pomo?, ker je dela veliko in sem ?elel, da se lahko vsaki stranki dovolj posvetimo. Na ?alost je prihajalo do tega, da je moral marsikdo ?akati nekaj ve? ?asa na ponudbo oz zavarovanje, oz. je meni za?elo zmanjkovati ur v dnevu, zato je pri?la Tina. Tako da tu ne gre za "preusmerjanje", gre za osebo, ki sem jo najel, da vas lahko poservisira ?e bolje, kot sem to lahko naredil jaz sam. S Tino vsak dan pregledujeva razli?na zavarovanja (?isto vseh ne moreva, osredoto?ava se na posebne primere in pa dolgoletne stranke - LabiGt, ti nisi niti odgovoril na email, da bi ti lahko prera?unali, kot je treba, ?e bi ipozoril na Wiz, bi najbr? pri nas dobil ?e ni?jo ceno) in jo tedensko izobra?ujem (velikokrat pa tudi ona mene) glede novosti, trikov pri sklepanju itd. Tina ?e 10 let dela zavarovanja, pozna vse zavarovalnice, je specializirana za iskanje najoptimalnej?e ponudbe (poudarek na najoptimalnej?e - ker najcenej?e je dostikrat slab?e) in je zelo vestna pri svojem delu. Celo toliko, da jo jaz kdaj kregam, da naj ne prera?unava vseh zavarovalnic vsakemu, ker je to zelo ?asovno obremenjujo?e (ker ni tako, kot si predstavljate, da se vr?e samo v program kater avto je in pride ven cena - potrebno je vnesti vse podatke o avtomobilu, vse podatke o stranki ter vsa kritja, (dostikrat po ve? razli?ic) da se pridobi relevantno ponudbo. Potem pa je potrebno se ?e bockati z zavarovalnicami, da se pridobi max popuste (tu ni enotnega sistema, da bi vsakemu lahko dali -45% ali kaj takega, obravnava stranke je individualna pri vsaki zavarovalnici) - kar pomeni, da lahko ?e za preprosto osnovno zavarovanje, kjer je premija 120 EUR, zastopniku vzame 2-3 uri, da lahko prera?una "vse" zavarovalnice. Veste, koliko dobi zastopnik od take police? 3-5 EUR. Pred davki (8,5% je davek na zavarovalne posle in naknadno ?e 8,5% na finan?ne transakcije). Kdo od vas dela za 1,5 EUR/ uro?

 

Tako da ja, ujeti smo med u?inkovitostjo, skrbjo za stranko in poznavanjem ?isto vseh pogojev, vseh zavarovalnic (dvomim, da je kdo ?e ene prebral, Tina pa jih mora poznati za 7 zavarovalnic, katera ima vsaka pribli?no 10 variacij avtomobilskih zavarovanj + 3-4 variacije asistenc itd. da ne govorimo ?e o zavarovanjih hi?, ?ivljenja, nezgod itd.). In na?a specialiteta je izlu??iti za vas tisto, kar je za vas najbolje. Pri tem je potrebno gledati, da ima? ?e za kruh in poli salamo. Zato marsikdaj dela? po preteklih izku?njah (npr. ve?, da je Generali dra?ji v 95% primerih oz. pri dolo?enih vrstah avtov, kombinacijah zavarovanj itd. To je bil samo primer) in ne gre? prera?unavati ?isto vsega, ker ve?, da je primer, da se bo zgodilo pri tisti zavarovalnici ceneje, cca 5 od 100. Ali pa vidi? ceno za npr. Mazdo 6 Revolution Top in si re?e?: "Fak, tok poceni pa ni imela ?e nobena taka Mazda" in ne prera?una? nobene ve? zavarovalnice, ker ve?, da obstaja 99% mo?nost, da ima? dale? najcenej?o opcijo, hkrati pa ve?, da je kombinacija zavarovanj tako dobra, da res nima smisla drugih zavarovalnic ra?unat.. 

 

Tudi Wiz lahko mi sklepamo (smo eni redkih, ki imamo zastopstvo in dodatne popuste tudi na wiz), ampak je tudi tu tako, da je wiz ob?utno cenej?i v manj?ini primerov. Pa ima tudi svoje slabosti, tudi pri samo obveznem zavarovanju (npr. zelo hitro se izugbi ?lovekov bonus - smo sre?ali ?e ve? primerov, ko so ostali brez zaradi tega..)

 

Kot sem rekel, ?e boste po?iljali okoli 5im zastopnikom, boste v naprimer 10% dobili bolj?o ceno. Ampak to zna narediti vsak (pa se po?vi?ga na kritja in razlike v pogojih - npr. ?e imate polni kasko, so zelo redke zavarovalnice, ki nimajo odbitne fran?ize in izgube bonusa na vandalizem - eni najpogosteje prijavljenih ?kod, drugi primer: ene zavarovalnice krijejo samo 2 ?kodna primera iz delnih kasko kombinacij letno, ve?ina 3, zelo redke pa neomejeno, tretja stvar: ene zavarovalnice imajo klavzulo, da lahko va? avto popravljajo z neoriginal deli, ?etrta: asistenca lahko krije le 50 km, druga do 5.000 EUR.. in pa ?e marsikaj drugega..). ?e pa sklepate pri nas, v 95% dobite najbolj?o ceno in pa skrbno izbrano zavarovalnico in kritja, da bo ?im manj problemov pri uveljavljanju ?kod. Primer, kot je LabiGT-jev, je v celotni na?i karieri (13 let), da bi ?lo iz 300 na 120 nekje drugje, za prste obeh roke. Lahko pa uporabim ve? 100 rok za podobne prihranke pri policah, ki smo jih delali (tudi Tina..)

 

Predvsem pa je pomembna komunikacija pri vsem tem - ?e ste slu?ajno odkrili, da je ena zavarovalnica ob?utno cenej?a, povejte to Tini in bo lahko naredila tako. Trudimo se, kolikor se lahko, da bi ustregli in poservisirali vse na najbolj?i mo?ni na?in. ?e pa to ne gre ?isto v vsakem primeru, po opozorilu na to, vedno gremo v tisto smer, ?e le lahko (oz. nam zavarovalnice to dovolijo). Na tak na?in imamo veliko dolgoletnih zadovoljnih strank. Toliko, da nas je na zavarovanjih v na?em podjetju 7 zaposlenih za polni delovni ?as (ter cca 5 "popoldanskih), vsako leto pa raz?irimo ekipo za enega rednega. In ja, samo za enega. Ker ne gremo masovno, gremo tako, da se nekoga dobro izu?i, da dela po tem sistemu (in ne samo ?tanca police, eno za drugo, brez da bi se sekiral za kritja, kar pa mora biti praksa, ?e ?eli? izklju?no delati samo najcenej?a zavarovanja - mi raje izberemo v ve?ini primerov dobre cene - tako dobre, da se moramo vsak dan pregovarjati z zavarovalnicami, zakaj "mora vsaka polica ven z max popustom, zakaj komu ne bi zara?unali malo ve?"..) in super kritja - tako se dela na dolgi rok.

 

Lp,

 

Marko

Napisano

Meni je polico Tina v ponedeljek naredila super, tako kot pred dvema mesecema in zato z veseljem pridem naslednji? spet. Verjetno res nisem ena bolj zahtevnih strank pri lovljenju popustov pri zavarovanjih ampak se je Tina potrudila in na?la ?e popust/dobroimetje za Petrol kartico tako da hvala njej ?e 1x.

33112_1.png

Napisano

Jst ne =bem nobenih agentov ve? odkar obstaja zavarovanje preko neta. Sem bil prej ?e na vseh zavarovalnicah preko agentov,pa so bile cifre napram internetnim ogromne. ?e "?lahtnik",ki je bil pri Generali mi ni mogel narediti police za isto ceno,kot mi je ponudila spletna zavarovalnica G24.  Primer: Mazda 6 2007,2.0D 89kw  osnovno,AO+ in asistenca 137?

Napisano

Samo verjetno se nisi nic rabil zavarovanja ... ;) Ker takrat se izkaze, ce je OK ali ni... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Samo verjetno se nisi nic rabil zavarovanja ... ;) Ker takrat se izkaze, ce je OK ali ni... ;)

 

To je edino kar je bistveno ... ko jih rabi?, takrat ?ele ve? ali si naredil dober deal. Seveda govorimo za kasko.

33112_1.png

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Torej, raziskujem malo ta zavarovanja in ta WIZ se mi zdi kr ugodno v primerjavi z drugimi. Avto bo pa? nova Mazda 3 (paketi safety, sound in style)

 

Ali ima kdo tukaj ta WIZ?

V ?em je finta te ugodne cene?

Kje zavarovati novo mazdo?

Ta Wizz je ugoden zaradi tega ker ne daje premijski razredov. Na za?etku zgleda poceni, ?e pa bi ra?unal dolgoro?no in z premijskimi razredi pa pride potem na koncu ceneje na zavarovalnici. 

Sem pa zasledil stran Nasmejana.si, ki ponuja primerjavo med zavarovalnicami po ponudbah. Izpolnite vpra?alnik na linku: https://nasmejana.si/zavarovanje-vozila/ in dobili boste 4 ponudbe od ?tirih zavarovalnic. 

 

Spla?a se :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.