Skoči na vsebino

MAZDA MX-30 ? ELEKTRI?EN AVTO ZA OKOLJE ? IN VOZNIKA

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

EV avto se bo naro?ilo, ko bo znana krivulja DC polnenja, ?e ?e ni potrpljenja na testno vo?njo po?akat. Na ta vlak v prednaro?ilu dokler ni prvih realnih testov ljudi, ki se s tem ubadajo malodane poklicno in ve?inoma to objavljajo na YT in FB nima smisla skakat. Bo preve? novitet v naslednjih letih. Je pa res, da se prednaro?ilo lahko tudi umakne.

 

Sicer pa sem ?e vedno mnenja, da je ?as ?e za enga dizla zvozit, ker ponudba EV-jev predvsem pa dobavljivost je ?e obupna in ?e vsaj 3-4 leta bo tako, ?eprav je za naslednji 2 leti najvljenih kar precej zadev.

 

Kupit avto za 10-12 let potem pa vedno na chargerju ?akat, da mi morda obseg 30% kapacitete fila s 40kW nima smisla. Trenutno je stega stali??a uporabna Tesla 3 in Audi E-tron ter morda ?e kak EQC. So pa drug drug cenovni rang. Ampak  raje na par tednov tistih 50 l nafte vr?ev v tank. Vse ostalo je bolj kot ne ?i?aj in ?akakaj. Tudi, ?e le prakrat mese?no rabi? delat 300-400 km (pot na obrobje SLo in domov za nas, ki smo v osr?ju male dr?ave) pomeni to poleti pri WLTP 200 km vsaj 2 polnenji po 25-30 min in ?e vsaj 20%  ve? pozimi. WLTP pri EV bi moral obsegat le  kapaciteto baterije med 10 in 80%. Upo?tevat 100% kapacitete je nesmisel, ker se z visokim polnenjem in nizkim praznenjem povzro?a degradacijo.

 

Skratka tole je mestni SUV, ki bo zelo malokrat videl dal?e ture. ?e bo v dolo?eni izvedenki zraven tudi agregat je seveda zgodba povsem druga?na.

Napisano

EV-ji bodo v prvi dekadi svojega obstoja o?itno velik kompromis. Baterij je premalo in jih kot ka?e jih ?e dolgo bo. Japonci morda sploh nimajo namena v avte dajat ve?je baterije.

Se odlo?it, da bo? vedno moral polnit ker niti v tako majni dr?avi kot je SLO ne more? prek pol dr?ave brez pavze, ?e bo seveda zadosti EV polnilnic se mi trenutno nikakor ne zdi smiselno. Se za preve? neumnosti energija porablja, da bi se sam ?el na lignit vozit.

 

Nekaj MX30 se bo sigurno tudi v SLO prodalo. Je pa ? koliko jih bo za mali SLO trg sploh namenjenih v naslednjih letih. Tu zadaj je potem sevda ?e vzdr?evanje. 50-100 vozil letno recimo. Kje bo rentabilen servis za to pokrivat glede na to da rednega vzdr?evanja prakti?no ni. Okvar pa naj bi pri EV tudi bilo relativno malo. No Tesla sicer kot nov izdelovalec vozil dokazuje nasprotno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Realno napisano... 
    • Tole je skoraj bolj verjetno kot pa, da bi bilo naključno narobe vse tisto kar omenja @tommzy Na ta način so meni ruknali Alfo R. 156 in prešpricali blatnik brez moje vednosti. To smo ugotovili pri prodaji staro za novo na Selmarju kjer so preverili debelino laka pri celem avtu! Zagotovil sem mu, da ni karamboliran in mi je verjel in tudi povedal za delavnice kjer te manjše stvari na hitro popravijo.  Moram pa rečt, da je bilo vse skupaj odlično popravljeno. 🤗
    • Jaz imam pa eno drugo teorijo (ne jemljite resno). 😁 @tommzy je omenil, da odstopa odtenek barve. Tu se začne. Avto so ruknili pri prevozu na ladjo in gre na popravilo v delavnico. Mehaniki vidijo biznis. Pobarvajo odbijač (slabo), zraven poberejo iz vrat nove zvočnike, notri dajo stare, slabo sestavijo - črički. Poberejo ven nove svečke in injektorje, stare not - višja poraba, enako za luči in elektroniko. Avto mu predajo "kot nov". Ni povezano s tem, da sem gledal 151 epizod Mentalista.
    • Naša CX-30 G140 AT ima sedaj cca 17.000 km, po števcu povprečna poraba 6,5 l/100 km. Sem včeraj rekel šoferju, da verjetno vozi po jajcih, pa se ni strinjal - pravi da vozi normalno.   Mazda 6 AT G194 ima zadnjih 12.000 km povprečno porabo 8.0 l/100 km.
    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.