-
Zadnja sporočila
-
Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina). Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež). V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Cadtrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji. Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa. Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jetmenico. Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala. Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
-
@Gor43 čestitke za nakup. Velik varnih km Verjetno boš od večine dobil odgovor, da je ta motor zanesljiv, verjetno malce zamorjen, prešvoh za večino. Tko da veselo vozi, servisiraj pa bo
-
V pričakovanju novih notranjih vrat in ploščic..mislim vse je že tu. Drug teden pride keramičar ploščice položit Pa okol okn skitat do konca in pobelit vse
-
Nevem še ker more spisat natančno račun,.. pomoje 2k eur plus
-
A ni to full preveč denarja za 9 let star avto, ki pogleduje proti 300k km?! Pa še povprečno opremljen za povrh, da bi vsaj bil naložen z opremo ...
-
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.