Skoči na vsebino

MAzda MX 5 MK III vgradnja kompresorja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hjah, tega pri nas ne bo? homologiral... ?e ti je to ovira, potem najbolje, da pozabi? na projekt.

 

?e pa pozna? koga, ki lahko kaj "zrihta" oziroma bo? riskiral pa zadevo skrival... Ta argument sem ?e ve?krat sli?al, da se lahko turbino/kompresor skrije, ampak bi rad videl v ?ivo. Pa potem ?e pline in zvok "skrit". :D Pline bi lahko verjetno porihtal z remapom samo za tehni?nega.

 

Sem pa videl enga ameri?ana, ki vsako leto odmontira turbo/kompresor, gre delat "tehni?nega" in potem nazaj gor montira.

olQpsQr.jpg

Casual Gearheads
: Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans

Napisano

Eazy-0.... imam kar nekaj predelav na "?enini" MX5..vse homoligirano...tako, da so tvoji pomisleki tehtni... tocno to je razlog da oklevam z nakupom...

Napisano

Marsikaj se da homologirati na "nek na?in". Ampak kompresor in pove?anje mo?i je pa trd oreh. Vem pa za eno GT86, ki ima homologiran kompresor. Ampak gre za predelavo narejeno v Nem?iji z nekimi njihovimi certifikati. 

Napisano

No, da ne bo pomote, vse se da.

 

Trije relativno izredni primeri iz doma?ih logov:

 

dsc01199small6by.jpg

 

?inkovec MM - avto v ve?jem delu izdelan v samogradnji in homologiran. V ?tartu Diablov motor, potem BMW.

 

 

 

2f258256484f05b9e8d6.jpeg

 

Road Queen Dina - zopet ve?jidel samogradnja, s tem da mu iz havbe gleda Harley Davidson V-twin ma?ina pa je vseeno ?lo skozi homologacijo

 

 

B2EBhVZIEAEh6_W.jpg

 

Elaphe prototipi - vozila predelana na elektriko z motorji znotraj koles ali v primeru Sharana - Dizel motor + near-wheel elektri?na motorja zadaj

 

Vse se da... ampak za navadne smrtnike z navadnimi denarnicami je malo te?je.

 

Morda je res varianta narediti predelavo v Nem?iji najbolj realna. Malo sem brskal in o?itno bi znali tejle mojstri (https://sps-motorsport.com/) predelati zadevo z T?V certifikatom (pa seveda raznimi potrdili o strokovni vgradnji itd...), kar bi morda znalo iti skozi na?e tehni?ne preglede.

olQpsQr.jpg

Casual Gearheads
: Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans

Napisano

Verjetno je kon?na cena materiala, vgradnje in homologacije x2 tisti ceni kompresor kita, zato se verjetno izpla?a samo takemu, ki je potem ne bo nikoli prodal. :)

Napisano

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.