Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zivjo druscina

 

Ce bo kdo mogoce vedel v cem je problem. namrec pojavljati se mi je zacelo na moji 6 (2.5 benzin 2008letnik) da ko jobzjutraj prizgem ali popoldne ko je temperatura med 0-5 stopinj se mi na armaturni plosci vzgejo skoraj vse mozne lucke in utripajo cirka 15-25sekund prav tako sveti lucka za servo in v tem casu ne popusti volana.

 

kot da bi odklopil akumulator in ga na novo priklopil sam da takrat utripajo samo lucke DSC in AFS pa senzor tlaka. zdaj se temu pridruzi se ABS lucka za olje za akumulator... in vtripa cca 15sekund poteb zadeve pogasnejo.

 

tester pa na zalost ne zazna nobene napake

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Slab akumulator. Ce je pa aku. Dober pa lahko, da nekje strom prebija. Fotr je imel podoben primer, le da se je njemu to dogajalo med voznjo in samo v vlaznem vremenu. Nakoncu so pogruntali, da je ena zival naglodala glavni kabel za ECU.

Napisano

Bom prvo akumulator dal prevert malo mi je cudno ker je sele 1leto star da bi ga to hecalo.

je pa topla 65ah 650a trenutno notri ga je dal prejsnji lastnik notri tako da preverim akumulator

 

javim kaj bo mehanik ugotovil glede aku.

 

41d0675906bd20cd2c674f3797af370c.jpg

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Ej..res je preveri Baterijo .tudi po enem letu je lahko Akumulator slab ... kvaliteta akumulatorja

Zoom zoom lp

Napisano

Ta ima ze tisto zeleno "lucko" oz. vidis nivo elektrolitov. Ce je zelene barve je dober znak in je po vsej vrjetnosti aku. dober. Je pa res, da bos z merilnikom dobil najbolj tocen rezultat. Drgac akumulator imas zelo dober :)

 

 

 

post-7623-0-08273700-1577562753.jpg

Napisano

Sam jest predvidevam, da tole ni akumulator, ker nebi vzgal alpa bi slisal, da komi vziga.

Jutri pogledam kaksna lucka sveti na akumulatorju in javim tudi to info.

 

v ponedeljek po sluzbi sem pa ze dogovorjen letim pa se do mehanika da priklopi da vidi kako akumulator dela/polni in javim ali je bil vzrok to ali gremo napreje brskat po napeljavi. hehe

 

upamo na najboljse

 

 

 

 

 

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Jutri pogledam kaksna lucka sveti na akumulatorju in javim tudi to info.

 

v ponedeljek po sluzbi sem pa ze dogovorjen letim pa se do mehanika da priklopi da vidi kako akumulator dela/polni in javim ali je bil vzrok to ali gremo napreje brskat po napeljavi. hehe

 

upamo na najboljse

 

 

 

 

 

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

evo akumulator lepo fila 14.23 tko da to ni bila tezava. je bila pa res tezava pri akumulatorju namrec ena klema ni bila dobro pritrjena takoj ko smo jo zasponali je zacela super uzigati tako da nic hujsega se vidi da je pa le mazda hehe da ni hujsega hehe.

 

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Ej...super samo da si zrihtal...zoom zoom

Napisano

Evo smo danes se akumulator zamenjali saj je shodil ker ga je ocitno zmatralo ker klema ni bila dobro priterjena.

Tako da zdaj vziga tako kot se zagre *_*

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

e94c76bfc59bcb627fab2f118ddf707b.jpg6cbc20702f80d791ee441d0a3456acf3.jpg

Da ne odpiram nove teme

 

Pa se na hitro smo zamenjali ojacevalec saj je stari prenehal delovati in odklopili se subwoofer in tudi le tega zamenjali

6540ed6892a90ad062cd800b4cad4b99.jpg018a20ca93ba0816af826ca1d76d97f8.jpg807ab4c9480cf9ef838e611e3f655184.jpg

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.