Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

Zanima me ?e je imel mogo?e kdo podobne izku?nje kot jaz pri moji Mazdi 3 (2014) ali pa ima kak?en predlog pri re?evanju problema z opozorilom SCBS.

Torej v petek 7.2. se mi je pojavilo opozorilo in lu?ka za SCBS (SCBS malfunction). Ko sem se pripeljal domov in avto vzratno parkiral pa sta se mi pojavili ?e opozorili za DSC (malfunction) in TPMS (malfunction). V soboto in nedeljo teh lu?k ni bilo na pregled. V?eraj v ponedeljek 10.2 pa se mi je pri vo?nji iz slu?be domov (v slu?bo opozoril ni bilo) ponovno pri?gala lu?ka/opozorilo za SCBS. ?el sem direktno do poobla??enega servisa, kjer so mi predlagali, da naj imam pri?gano klimo ali pa vsaj kro?enje zraka na vetrobransko steklo. Glede na to da je de?evalo, sem si mislil, da je mogo?e smiselno, mi pa to ne razjasni zakaj sta se pri?gala DSC in TPMS v petek. Danes zjutraj ko sem ?el v slu?bo sem si nastavil kro?enje zraka (delno na vetrbransko in delno na noge, kot ponavadi) in tudi A/C. Te?av zjutraj nisem imel. Ko pa sem se vra?al nazaj domov pa se mi je ob zagonu avtomobila ponovno pri?gala lu?ka za SCBS. Ko sem prispel domov sem vizualno pregledal senzorje pod steklom in ni bilo videti nobenih tujkov ali rose, prav tako je bilo stelo ?isto tudi od zunaj.

Je imel ?e kdo drug podobne te?ave in kaj ste naredili? Imate kak?ne predloge:

  • Kalibracija senzorjev?
  • Software update?
  • Popravilo menjava senzorjev?

Lep pozdrav

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
    • 13 let stara M2 je imela zelo solidno podvozje. Se je še mehanik čudil.   Vse kar naredim, je da po prvem dežju spomladi v avtopralnici operem avto, da se podvozje splahne.   13 let je pa čist ok doba, za moj avto. Potem pa pride novi.   Nimam nič proti temu, vsak dela po svoje. Tudi marsikdo dela keramiko, karbonit ali kar koli že naj. Še nisem, mogoče pa bom kdaj od tega.
    • Jaz morm šparat mojo rokico ko vozim, da lahko potem zvečer polento mešam za večerjo 🙃
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.