Skoči na vsebino

Mazda CX-7

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ponavadi glih evropski modeli so boljsi, ker so evropejci najzahtevnejsi kupci

v ameriki je abs v enih avtih se vedno luksuz....da ne govorim o esp in takih igrackah

 

To se pa ?isto ne strinjam recimo ?e pogledamo v ponudbi motorjev jih ima amerika ve? japonci imajo pa itak za svoj trg ene najmo?nej?ih serijskih motorjev.?e v evropskih V6 je najmo?nej?i Mazdin 2.5 170KM ko je na japonski 200KM.No kakor Mazda 6, ki v evropi nima nobenega ?estaka amerika ga pa ima 3.0 V6 <_< Mislim da je evropski trg tudi malo sam kriv za te stvari zaradi vseh homologacij,plinov....

  • Odgovori 172
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Po mojem je v veliki meri kriva tudi cena benzina v Evropi(napram ameriki).

Amerosi so itak navajeni na veliko kubika?o,tako da v 6-ci edino ta motor(V6,3.0) pride v po?tev.

Diesla pa itak ne ?livijo pet posto.

 

 

Napisano

Diesla pa itak ne ?livijo pet posto.

 

Tole se po?asi tudi spreminja pri amerikanosih ... pa tudi biodizl ?e uporabljajo ... :bravo:

Papa, Tomi
Napisano

Po mojem je v veliki meri kriva tudi cena benzina v Evropi(napram ameriki).

Amerosi so itak navajeni na veliko kubika?o,tako da v 6-ci edino ta motor(V6,3.0) pride v po?tev.

Diesla pa itak ne ?livijo pet posto.

 

Sej 3.0 V6 isto popije kod MPS :D

Napisano

Sej 3.0 V6 isto popije kod MPS :D

 

Ja,sej zato pametni evropejci raje kupijo MPS,ne? ;)

 

 

Napisano

Ja bi si mislil samo na koncu vsi pristanejo na dieslih :P

 

Ja,kaj ?mo ?e pa ne delajo MPS-karavanov :ne vem:

Pol pa moramo vzet diesel power-je. :bravo:

 

 

Napisano

poleg vsega na?tetega bi bila zanimiva tudi cena; ?e samo pogledam CX-7, (govorim pa tudi za ostale modele, prirejene za evropo), bi moral biti vsaj 1/3 ni?ja zaradi vseh predelav na?tetih zgoraj in pa ?e 20% zaradi slab?ih materialov - in verjetno tudi tanj?e izolacije...

?ele nato bi se lahko pogovarjali o dodatnih popustih, itd.

najbolj me pa ?alosti to, da avto, ko pride v Slovenijo, pa je ?e brez tiste dodatne opreme, katere v razviti evropi imajo,

?e pogledam samo svojo 6, tamo?no in je brez prave akustike oz. ima samo ubogi radio, ostalo si pa dokupi, za xenon lu?i (labi, ?eprav ?e vedno ?isto ne verjamem, jih bom poslikala in bo? nato presodil) in lita plati??a pa isto, pa ?e kaj bi se na?lo... edina tola?ba je ta, de sem z vo?njo z njo zadovoljjna kot prve dneve...

IPB Image
Napisano

poleg vsega na?tetega bi bila zanimiva tudi cena; ?e samo pogledam CX-7, (govorim pa tudi za ostale modele, prirejene za evropo), bi moral biti vsaj 1/3 ni?ja zaradi vseh predelav na?tetih zgoraj in pa ?e 20% zaradi slab?ih materialov - in verjetno tudi tanj?e izolacije...

?ele nato bi se lahko pogovarjali o dodatnih popustih, itd.

najbolj me pa ?alosti to, da avto, ko pride v Slovenijo, pa je ?e brez tiste dodatne opreme, katere v razviti evropi imajo,

?e pogledam samo svojo 6, tamo?no in je brez prave akustike oz. ima samo ubogi radio, ostalo si pa dokupi, za xenon lu?i (labi, ?eprav ?e vedno ?isto ne verjamem, jih bom poslikala in bo? nato presodil) in lita plati??a pa isto, pa ?e kaj bi se na?lo... edina tola?ba je ta, de sem z vo?njo z njo zadovoljjna kot prve dneve...

 

Sej zato sem jo jest kupu "tam ?ez",ker imajo 6-ke vso opremo. :bravo:

 

 

Napisano

Po mojem je v veliki meri kriva tudi cena benzina v Evropi(napram ameriki).

Amerosi so itak navajeni na veliko kubika?o,tako da v 6-ci edino ta motor(V6,3.0) pride v po?tev.

Diesla pa itak ne ?livijo pet posto.

 

saj zato pa danes nekatere firme ?e zapirajo oz. zmanj?ujejo ?tevilo zaposlenih, ker so pozabili za razvojni oddelek oz. ni bilo potrebe po njem... in ?e pogleda? njihov avto danes napram evropskim ali japonskim

-------

dale? najcenej?i bencin pa je v Iranu kljub temu da izva?ajo nafto uva?ajo pa bencin, kolk bi bil ?ele ?e bi nafto samo predelovali - pa smo zopet pri ameri?anih

 

Sej zato sem jo jest kupu "tam ?ez",ker imajo 6-ke vso opremo. :bravo:

 

zakaj pa potem skoz nekaj dokupuje?, montira?.... :hohoho:
IPB Image
Napisano

saj zato pa danes nekatere firme ?e zapirajo oz. zmanj?ujejo ?tevilo zaposlenih, ker so pozabili za razvojni oddelek oz. ni bilo potrebe po njem... in ?e pogleda? njihov avto danes napram evropskim ali japonskim

-------

dale? najcenej?i bencin pa je v Iranu kljub temu da izva?ajo nafto uva?ajo pa bencin, kolk bi bil ?ele ?e bi nafto samo predelovali - pa smo zopet pri ameri?anih

zakaj pa potem skoz nekaj dokupuje?, montira?.... :hohoho:

 

Zato,ker so v mazdi pozabli na detajle-to pa naredi piko na i v vsaki stvari. ;)

Spisek teh detajlov je ?e dolg... :P

 

 

Napisano

Zato,ker so v mazdi pozabli na detajle-to pa naredi piko na i v vsaki stvari. ;)

Spisek teh detajlov je ?e dolg... :P

 

po?ak do druzga leta, do takrat pa bo imela ?estka ?e vse detajle gor :prstgor:
IPB Image
Napisano

po?ak do druzga leta, do takrat pa bo imela ?estka ?e vse detajle gor :prstgor:

 

Maybe,ampak verjetno ne po mojem okusu. :P

Meni so v?e? custom verzije-povsod. ;)

 

 

Napisano

ker nisem zadovojna z odgovorom MMS-a, sem jo potegnila za tola?bo z ameri?ke strani

http://www.mazdausa.com/MusaWeb/displayPag...vehicleCode=CX7

 

To pa je taprav Zoom-Zoom kon?no je za?ela tudi Mazda delati mo?nej?e avte!!! :rispekt:

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Sem videl 2 srebrni in 1 ?rno CX-7 v New Yorku prej?nji teden, in moram re?i, da je avto zelo v?e?en na prvi pogled. ?al pa slik nimam nobenih, saj predno sem potegnil digitalca iz ?epa se je avto ?e odpeljal mimo :(

Napisano

Uauuuuu! Lepa, sploh maska... Zadek mi pa ni v?e?, dolgo?asen je in brez "du?e".

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Lep avtek,260 KM!! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.