Skoči na vsebino

Mazda Kabura


ToniX

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 86
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

RX-7??? :rispekt: Mx-3 tole ziher ne bo... :)

Pa kolikor vidim bo 3 ali pa 4 vraten coupe... :P Torej dvoje vrat spredaj ena vrata za sovoznikovimi in seveda ?e kufer... Posre?ena inovacija. ?isto mo?no, da jo bodo drugi kopirali kot so vrata od RX-8. :whatever: ?eprav nisem siguren, da so tak?na vrata dejansko nekaj novega (tole na sliki).

 

Od zadaj na prvi pogled spominja na 323f oz 323c ... kar sploh ni slabo :) .

 

Ja mogo?e se vra?ajo nazaj h koreninam. :bravo: Takrat so delali najlep?e avte. :P Hvalabogu bodo spet pre?altali na ?portnost. :rispekt:

PS: Pa imam spet spremenjeno ozadje. In po dolgem ?asu imam Mazdo na namizju :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

skrajni ?as, da se pri mazgi v to smer nekaj zgodi... :P

 

hud stroj?ek... menjam MXo :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

malo dvomim da bodo dali wankla sem noter...po merilcu vrtljajev se nekam nizko ustavi...

 

ce bi mel wankla noter bi pricakoval rdece polje gor na 9k rpm...Objavljena slika

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e nisi videl jih ?e imamo.... :whatever:

 

sem jaz premaknil sem njegov post, ker je bila odprta nova tema...

delamooo delamoooooo :D

haha

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

malo dvomim da bodo dali wankla sem noter...po merilcu vrtljajev se nekam nizko ustavi...

 

ce bi mel wankla noter bi pricakoval rdece polje gor na 9k rpm...Objavljena slika

 

Tu so osnovne specifikacije:

 

Mazda KABURA Specifications

 

Length: 4050mm

Width: 1780mm

Height: 1280mm

Wheelbase: 2550mm

Seating capacity: 4 person

Engine Type: MZR 2.0 L DOHC 16-Valves

Transmission Type: 6MT

Suspension Front/Rear type: Double Wishbone/Multi-Link

Tires Size Front: 245/35 R19 Bridgestone Potenza

Rear: 245/35 R20 Bridgestone Potenza

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda KABURA Specifications

Engine Type: MZR 2.0 L DOHC 16-Valves

 

Prevod prosim! MZR pomeni kaj? Motor Za Racerje? sramezljiv

Kaj pa kaj ve?? ?e ni na voljo? No potem bo mogo?e res Mx-neki. :danzoman: Samo a ni malo prehuda oblika za MX-3. Ne vem no tole je na pogled ?e super?portnik. Mogo?e bo Mx-6? :cheers::ouje:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.