Skoči na vsebino

Mazda Kabura

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 86
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Not Bad At All...... Najprej se mi je zdela kot naslednik RX8...sam pol pa ta ritka!!! :ljubezen: Wicked..... :bravo:

Feel free....

Napisano

RX-7??? :rispekt: Mx-3 tole ziher ne bo... :)

Pa kolikor vidim bo 3 ali pa 4 vraten coupe... :P Torej dvoje vrat spredaj ena vrata za sovoznikovimi in seveda ?e kufer... Posre?ena inovacija. ?isto mo?no, da jo bodo drugi kopirali kot so vrata od RX-8. :whatever: ?eprav nisem siguren, da so tak?na vrata dejansko nekaj novega (tole na sliki).

 

Od zadaj na prvi pogled spominja na 323f oz 323c ... kar sploh ni slabo :) .

 

Ja mogo?e se vra?ajo nazaj h koreninam. :bravo: Takrat so delali najlep?e avte. :P Hvalabogu bodo spet pre?altali na ?portnost. :rispekt:

PS: Pa imam spet spremenjeno ozadje. In po dolgem ?asu imam Mazdo na namizju :bravo:

Napisano

A tote bejbe ko so na zadnji sliki dobi? zraven??? :P:D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

skrajni ?as, da se pri mazgi v to smer nekaj zgodi... :P

 

hud stroj?ek... menjam MXo :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jaz upam da bo iz X-serije, da malo obudijo stare ?portne korenine!

 

Je pa zelo huda oblika skoraj za kak?ne futuristi?en film, pa kar tako naj dajo v proizvodnjo

malo konkurence novi hondi civic.

 

Kapo dol Mazda concept center :rispekt:

Napisano

A tote bejbe ko so na zadnji sliki dobi? zraven??? :P:D

 

?????? :bravo: ???????

 

 

Ka si nor kaj dela em?o! :jezicek:

Papa, Tomi
Napisano

malo dvomim da bodo dali wankla sem noter...po merilcu vrtljajev se nekam nizko ustavi...

 

ce bi mel wankla noter bi pricakoval rdece polje gor na 9k rpm...Objavljena slika

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Guest BrainLess
Napisano

ampak to pa je res res res res res pravi stroj (vsaj po izgledu)

?koda da ni ?e veni ker zgleda res novodobno (revolucionarno) :jupiii:

Napisano

Ka si nor kaj dela em?o! :jezicek:

 

He he,se pr tebi verjetno isto ne??? :P:D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

?e nisi videl jih ?e imamo.... :whatever:

 

sem jaz premaknil sem njegov post, ker je bila odprta nova tema...

delamooo delamoooooo :D

haha

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

malo dvomim da bodo dali wankla sem noter...po merilcu vrtljajev se nekam nizko ustavi...

 

ce bi mel wankla noter bi pricakoval rdece polje gor na 9k rpm...Objavljena slika

 

Tu so osnovne specifikacije:

 

Mazda KABURA Specifications

 

Length: 4050mm

Width: 1780mm

Height: 1280mm

Wheelbase: 2550mm

Seating capacity: 4 person

Engine Type: MZR 2.0 L DOHC 16-Valves

Transmission Type: 6MT

Suspension Front/Rear type: Double Wishbone/Multi-Link

Tires Size Front: 245/35 R19 Bridgestone Potenza

Rear: 245/35 R20 Bridgestone Potenza

Napisano

Mazda KABURA Specifications

Engine Type: MZR 2.0 L DOHC 16-Valves

 

Prevod prosim! MZR pomeni kaj? Motor Za Racerje? sramezljiv

Kaj pa kaj ve?? ?e ni na voljo? No potem bo mogo?e res Mx-neki. :danzoman: Samo a ni malo prehuda oblika za MX-3. Ne vem no tole je na pogled ?e super?portnik. Mogo?e bo Mx-6? :cheers::ouje:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.