Skoči na vsebino

Mazda Kabura

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

kakorkoli...bi ze bil cajt, da naredijo naslednika mx serije...po moje bi bila spet uspesna ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

  • Odgovori 86
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

kakorkoli...bi ze bil cajt, da naredijo naslednika mx serije...po moje bi bila spet uspesna ;)

 

S tako obliko ziher!! :bravo::D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Guest BrainLess
Napisano

ampak pri 2.0 in 16V ne pri?akujem ravno neke horde konjev?

Vsaj do zdaj so ?parali z njimi

Napisano

najvecji carji pa bi bili, ce bi spet uporabili V6 motorcke :)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

uf,..js bi tud to mela :)

 

mislim, da se ga med nami nebi nihce branil...haha :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

NE

:P:bravo:

 

se strinjam...se prehitro navadis :)

 

hehe

 

 

:hohoho:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Mazdi Kabura so posvetili celoten forum na tejle strani

 

Kabura forum

 

Tako da vsi tja, te?ejo razne debate tudi o anketa ali naj jo dajo v proizvodnjo, pa glede zadnjih vrat se umaknejo v stebri?ek

 

 

Tukaj pa imate direktno povezavo na anketo, zato se ?im prej prijavite pa jih podprite, gre vsak teden rezultat na sede? Mazde na Japonskem!!!!

 

Tole bi mogo?e ?e lahko pod novice objavili ali pa sticky

 

 

Pa ?e zaenkrat jih je 47 za in ni? proti poteka pa od 9.1.2006

Napisano

No djmo ?e a se bo ?e kdo najdu, da prevzamemo ?e tisti forum, ?e posebej komar in kompanija....

 

Flood team se je odlo?il da raj?i dela 100% na tem forumu kot 50/50...

 

Tako da ostajamo zvesti.....AMEN! :rispekt:

Feel free....

Napisano

jaz sem ze, nekaj dni nazaj...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Da vas spet mal spomnim na Kaburo, ker tale avto?ek je men tolk hud ja je joj in res upam da bo ?el v proizvodnjo. Cena naj bi pa bila ni?jakot je MX-5 in z podobnimi motorji. Tako da jaz ?e pridno var?ujem in ko naj b ven pri?la bom upam da imel ?e dovolj dinarja druga? pa po puf <_<

 

 

Klik za ogled dveh film?kov z dizajnerjem in opis nekaterih posebnosti :D

Napisano

Tako da jaz ?e pridno var?ujem in ko naj b ven pri?la bom upam da imel ?e dovolj dinarja

 

Marko, ne dinarje, ampak evre, evre in ?e enkrat evre
IPB Image
Napisano

Sam teh feltn pa nebi rad pucu, majo preve? ozkih robov in ?pranj katere je te?ko spucat prah od zavornih plo??ic

Napisano

Sam teh feltn pa nebi rad pucu, majo preve? ozkih robov in ?pranj katere je te?ko spucat prah od zavornih plo??ic

 

 

Sej pa enega otroka najame? da ti s svojimi prstki lahko spuca :hohoho::hohoho::hohoho::hohoho:

 

Druga?e pa mislim da ne bodo podobne feltne na kon?nem modelu vsaj 19 col pomoje ne.

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.