Skoči na vsebino

muska

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

lep pozdrav vsem! jest mam v avtomobilu ?e vufer 450W, 4 zvo?nike (10cm premera od JBL) in 2 twiterja, ho?m pa zadevo ?e mal oja?at. na misu mi je pri?la oja?itev zadnje police, da bi loh dau notr 4-tonce mal mo?nej?e (kk?ne 300W). kej tazga sm meu u mislih:

http://www.bof.si/product.cp2?guid=08BFD24...C7-61DAF8819203

 

to je moja ideja, zdej me pa zanima ?e mnenje vs ostalih...kaj bi blo akusti?no najbol?, pa ne preve? drago?

 

LP, Rejc

Napisano

dobr premisl ?e bo? res to naredu!!!!

 

Zvo?niki so uredu sam je pa problem!!!!!

 

Woofer ti bo zabijal te zvo?nike(zarad pritiska) in to ni glih dobr!!!

Men jih je tud pa sm jih mogu odklopit.

 

 

moje mnenje!!!

 

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Z zadnjimi ovalci ne bo? ni? oja?al....sploh pa ne s 4 tonci. Kar bo? naredil bo? to da bo pa? tisti, ki bo sedel zadaj sli?al ve? srednje in visoke tone zaradi teh ovalcev. Tud 10-tke so bolj ni? kot ne vem kak?na kvaliteta.

?e bi ?e vlagal daj spredaj obvezno 16-tke, priklopi na oja?evalec in to je to. Kater oja?evalec ti poganja woofer?

Tko da jest mislm da ima? za poslu?anje ?isto dovolj, ?e pa ho?e? da malo bolje zaropota ti pa priporo?am da mal ve? vlo?i? in bo. :rolleyes:

Napisano

Hi.

Js tut mislim da na polico devat zvo?nike je bol tak... :whatever:

najbolj? je v vrata dat maximalno,kar pa? gre po velikosti in mo?i in vse skup vezat na oja?evalec. hkrati pa isto?asno vrata mal izolirat(dynamat in podobne zadeve),da ne brnijo in prdijo....

Konec koncev imamo ljudje uhe naprej obrnjene al kak?

zadnji zvo?niki so le minimalna podpora. In hkrati za tiste ki sedijo zadaj,da ne ?ujejo samo basov iz prtlja?nika.

Only those without any talent, have no obsessions!

Guest BrainLess
Napisano

najvaznejsi je sprednji sistem (to je vrata + tviterji) ?e jih ima?!

Pri tak?nih zvo?nikih gleda? na mo? in ob?utljivost ki se meri v dB.

Dobrodo?le so tud kretnice da ti nizki toni ne popa?ijo zvoka zarad vibriranja

membrane... ?e pa to ve?e? na oja?evalec si pa zmagal

 

pol pa je woofer ?e samo pika na i

 

aja pa avtoradio je zlo pomemben!

Napisano

Mal off-topic, ampak...

 

Men grejo ti ta novi avtoradiji,ki majo vse ?e kr u armaturo vdelano

fuuullll na ku**c!

Prav nobene ornk kontrole za ?telat sound nimajo!

Drek! :angry:

Only those without any talent, have no obsessions!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včeraj, ko sem šel  z 6-ko v Ljubljano, me je en švabo rešil plačila kazni na avtocesti. Namreč, kar nekje tam  pri Divači je stala bela škoda in noter ostrostrelec (radarska pištola) Ali kako se že reče temu.  Švabo  je prehiteval eno Teslo z 130/ uro. Jaz pa za njim in komaj sem čakal, da se umakne ma svoj pas. In takrat zagledam organe pregona, ki opravljajo svoje poslanstvo.  Je pa zato moj kolega plačal davek, ko smo šli popoldne v Cerkno. Bili so skriti za enim ovinkom ( nato je bila dolga ravnica.) Omejitev 50km/uro. Kao naselje. Na cesto je kar skočila mlada, čedna uniformiranka. Namerili so mu 73km/uro.Seveda je sledilo takoj obvezno  pihanje, pisanje kazni. In podelitev 3 točk za prvo mesto. Največji smeh je bil, ker ni lovil tisti aparat za izpisovanje kazni. Ni bilo povezave. Pa je hodila gor in dol po parkirišču, nato je šla na drugo stran ceste, pa pod cesto. Vse skupaj je bilo res smešno. Na koncu je nekako uspelo, a ni natisnilo. QR kode. Nato smo videli do Kopra #e dve patrulji. Izgleda, da do imeli kako akcijo.          Ne, meni se ni zdelo pri vsem tem nič spornega. Pač takih situacij je vsak dan na cesti kolikor hočeš. 
    • In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana. 
    • Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in  ne kurativa. Vježbaj. 
    • Mi smo šli letos na morje z našo mx-30. Razlog, da smo v pričakovanju novega avtomobila, stara cx-5 pa že prodana. Tako, da nam drugega ni preostalo. Relacija novo mesto - medulin preko Kočevja. Enkrat polnjenje vmes na postajališču Ina - lepenica pred rijeko. Od doma do tam 120 km. Doma napolnjen na 100%. Ko sem začel s polnjenjem je kazalo dometa se 45km. Je pa res, da sem zadnjih 10 km avtoceste pred polnilnico povečal hitrost na 130-140. Največ gre 145km/h. potem ga zmanjka. Drugače pa max 110km/h. Po lokalnih pa po omejitvah oz. Malo nad izven naselij. V 35 minutah smo jo napolnili na 92%. Po polnjenju smo imeli do cilja se 135km, ki smo jih zmogli brez problema. Na koncu zopet malo povečali tempo, tako da je ostalo na cilju dometa se cca 40km. Je bil pa kar naložen avto in klima napolno. Šli smo kar malo skeptično na pot, glede na to na da nikoli ne uporabljamo javnih polnilnic, ampak na koncu vse bp. Poraba po bc 18,5kwh/100km. To so realne številke. Domet do 150km je realen pri hitrostih 110km/h in ne 130 oz. 140. Itak pa ne moreš spraznit baterije do konca.
    • Danes zjutraj dal kri...  Zdaj sem pa v Bosni... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.