Skoči na vsebino

muska

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

lep pozdrav vsem! jest mam v avtomobilu ?e vufer 450W, 4 zvo?nike (10cm premera od JBL) in 2 twiterja, ho?m pa zadevo ?e mal oja?at. na misu mi je pri?la oja?itev zadnje police, da bi loh dau notr 4-tonce mal mo?nej?e (kk?ne 300W). kej tazga sm meu u mislih:

http://www.bof.si/product.cp2?guid=08BFD24...C7-61DAF8819203

 

to je moja ideja, zdej me pa zanima ?e mnenje vs ostalih...kaj bi blo akusti?no najbol?, pa ne preve? drago?

 

LP, Rejc

Napisano

dobr premisl ?e bo? res to naredu!!!!

 

Zvo?niki so uredu sam je pa problem!!!!!

 

Woofer ti bo zabijal te zvo?nike(zarad pritiska) in to ni glih dobr!!!

Men jih je tud pa sm jih mogu odklopit.

 

 

moje mnenje!!!

 

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Z zadnjimi ovalci ne bo? ni? oja?al....sploh pa ne s 4 tonci. Kar bo? naredil bo? to da bo pa? tisti, ki bo sedel zadaj sli?al ve? srednje in visoke tone zaradi teh ovalcev. Tud 10-tke so bolj ni? kot ne vem kak?na kvaliteta.

?e bi ?e vlagal daj spredaj obvezno 16-tke, priklopi na oja?evalec in to je to. Kater oja?evalec ti poganja woofer?

Tko da jest mislm da ima? za poslu?anje ?isto dovolj, ?e pa ho?e? da malo bolje zaropota ti pa priporo?am da mal ve? vlo?i? in bo. :rolleyes:

Napisano

Hi.

Js tut mislim da na polico devat zvo?nike je bol tak... :whatever:

najbolj? je v vrata dat maximalno,kar pa? gre po velikosti in mo?i in vse skup vezat na oja?evalec. hkrati pa isto?asno vrata mal izolirat(dynamat in podobne zadeve),da ne brnijo in prdijo....

Konec koncev imamo ljudje uhe naprej obrnjene al kak?

zadnji zvo?niki so le minimalna podpora. In hkrati za tiste ki sedijo zadaj,da ne ?ujejo samo basov iz prtlja?nika.

Only those without any talent, have no obsessions!

Guest BrainLess
Napisano

najvaznejsi je sprednji sistem (to je vrata + tviterji) ?e jih ima?!

Pri tak?nih zvo?nikih gleda? na mo? in ob?utljivost ki se meri v dB.

Dobrodo?le so tud kretnice da ti nizki toni ne popa?ijo zvoka zarad vibriranja

membrane... ?e pa to ve?e? na oja?evalec si pa zmagal

 

pol pa je woofer ?e samo pika na i

 

aja pa avtoradio je zlo pomemben!

Napisano

Mal off-topic, ampak...

 

Men grejo ti ta novi avtoradiji,ki majo vse ?e kr u armaturo vdelano

fuuullll na ku**c!

Prav nobene ornk kontrole za ?telat sound nimajo!

Drek! :angry:

Only those without any talent, have no obsessions!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.