Skoči na vsebino

15col alu feltne na 323F

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

jaz mislim nabavit 15" felne, z gumami 195/50-15.V knigici pi?e da so original 185/65-14

zaj pa me zanima ?e to pridem skoz homologacijo? :)

Napisano

Glej ti lahko da? gor gume 185/65 R14 pa mislim da tudi 175/65 R14 tak?ne imam lahko jaz gor, ker mi samo te dve dimenziji pi?eta v homo karton?ku!

?e pa ti ?eli? sedaj imet 15" plati??a pa gume 195/50 R15 pa je treba tole dimenzijo homologirat z seveda alu plati??i katere bodo imele zraven T?V certifikat, vendar na T?V-u v?asih tudi druga?e pi?e pa treba zadevo malo ra?unalni?ko spremenit tako recimo pi?e na certifikatu 205/45 R16 jaz bi pa imel rad recimo 195/45 R16! Kapi??

Napisano

Np, saj se bo? po?asi vse nau?il, samo po forumih malo hodi pa bo? vse dojel in zvedel kar te zanima pa ti bo vse jasno! Ti kar spra?uj mi ti bomo z veseljem odgovorili, ?e bomo le vedli ;)

Napisano

razumem :) hvala lepa...se opravi?ujem za mojo norost vendar sem ?e nov v tem :)

 

ja ampak 195/50 15 kr lepo odstopa od 185/65 14....so cenejse gume to je res

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.