Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Evo tako nekako bo izgledal nova  Mazda CX30 hibrid z novim Z motorjem  ..razen če ne bojo kaj spremenili kasneje ...😉😁😁
    • Jp, to tudi jaz opazim razliko med g140 in g194. Za obrate do 3k, je boljsi g140, nad 3k se pa g194 odpre. Za novo CX5 bo to prešvoh.
    • Se pozna. Sva ga malo "poterala" v obrate in tam se pozna res razlika. Ko se dino "ustavi ", x motor še vedno vleče. Ko štartaš iz mesta, prva prestava v x motorju veliko lepše vleče, če nabiješ obrate.  Se pravi, nizki vrtljaji =mini dino, visoki = x motor. 
    • Sicer nisem imel priložnosti ga vleči na obrate, ampak po mojem od 3.000 obratov navzgor vleče boljše x motor. Kot prvo, krivulja navora se izenači z dinotom, kot drugo 46 konjev plusa pri višjih obratih se pozna. Teža avta je praktično enaka pri obeh. Tudi jaz bi dodal 2k razlike, če bi izbiral.
    • Ce kdaj roadster potem je to tale f124. Mam tud sam 184 pa ni nobenega problema. Enkrat ko das miato pa barchetto skozi pol gre vse Z leti se nam zdi da zici postajajo ozji sam po moje so enaki kot 20 let nazaj😄
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.