Skoči na vsebino

Ra?unalnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Guest BrainLess
Napisano

Je kdo ?e sli?al oz pozna koga ki si je dal "sfrizirat" ra?unalnik

sli?al sem da en na Ptuju odpre ra?unalnik in navije ma?inco do vrtoglavice

(odvisno od ?elj in seveda na lastno odgovornost)

Menda je povezano z vbrizgom (einspricom)

(hondo 75hp bi lahko spravil na 140hp)

za kako dolgo je spet druga tema ampak vseeno kak?nih 10 konji?kov ve? bi pa res

pri?lo prav :)

Napisano

OJ

za tok hp raj katalizator od?agi pa bo? mel ene 5 hp ve?

 

 

Drga? je pa u dolskem -LJ Senica k ma ?ip tuning ?es!

Se pa baje na ?voh motorjih ne pozna dost!

S ?e js spra?vov pa sm dobu tak odgovor!

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Sam na kakem principu deluje ?ipanje benz avtov brez turbine??? :blink:

Feel free....

Napisano

Sam na kakem principu deluje ?ipanje benz avtov brez turbine??? :blink:

 

Tudi jaz to vedel ?!?!?!?! :pepsi::ph34r:

 

Za na?e diesele vem da ni problema - da? noter powerbox, malo dvigne tlak v skupnem vodu in woilaaa ...zoom-zoom :bravo:

Papa, Tomi
Napisano

:whatever:

Navadite se: ?e ima avto turbino se da za tistih 100 jurjev dobiti kar dosti konjev! ?e je avto N/A (Natural Aspiration oziroma po na?e atmosfersko polnjen motor) pa se ne spla?a.

Lahko pelje? avto tja, ga bodo dali na dyno, preverili vbrizg, v?ig, A/F (Air fuel razmerje- po na?e razmerje goriva in zraka torej me?anice ki pride v motor). Po predelavi bo? lahko zeloooo sre?en, ?e bo? dobil 5 konjev.

?e pa predhodno popolnoma spremeni? lastnosti motorja in mu menja? celoten izpu?en sistem od kolektorja naprej (+5 do 12 konjev), CAI (+0,5 do 2 konja :P), odmi?ne (+5-20 konjev) potem je ?ipanje skoraj samoumevno. Motor bo namre? sposoben veliko bolj "zadihati" in bo? s ?ipanjem res optimiral vse skupaj. In "odklenil" ?e dodatnih 5-10 ali ve? konjev. In bo? na koncu imel vsaj 20 konjev ve? in motor, ki se bo veliko raje vrtel.

Ampak cena bo pa tut najmanj 3x ve?ja (namesto 100.000 bo 300.000 SITov). ;)

 

Evo okvirno in lai?no povedano. :vesel:

Napisano

Vzame? kladu pa razbije? ra?unalnik ga odpre? pa mal polota? in to jt to :hohoho:

JOKE!

 

 

?e mal tkole razmi?lam:

 

?e pele? avto na servis glede kere napake ga oni prklopjo na ra?. in mu nanovo nalo?ijo software in se zadeva po?tima(gre za kake ABS,AIR bage,....)

Potem je mogo?e mo? nastavljat parametre na podro?ju samega vbrizga goriva dovoda zraka ipd.

 

Mogo?e bi se pa kj dalo?

(wildcat help as!!)

 

 

Ka pravte?Mo?no ali ne?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Guest BrainLess
Napisano

ja wildy... help

 

ampak mislim da ni to tako preprosto ker je zaklenjen za tak?ne tunning variante!

Druga?e bi lahko res vsak tuniral ki bi imel testera!

Napisano

to je res sam ?e se da in ima? kake veze nebi smel bit problem

(seveda s kako pogodbo da reskiranje na lastne stro?ke)

 

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Guest BrainLess
Napisano

to je res sam ?e se da in ima? kake veze nebi smel bit problem

(seveda s kako pogodbo da reskiranje na lastne stro?ke)

LP

 

pogodbo... to je vse brez ra?una pomoje ker servisne ure ne more ra?unat za nedovoljeno navijanje ma?ine tako da konji?ki tud nebi bili "uradni"

da je pa na lasten rizik je pa itaq samoumnevno

Napisano

?e je ?e vedno govora o friziranju ra?unalnika. To se da z raznimi APEXi (SAFC, ITC, AFC... ?e me spomin ne vara) fuel managmenti najbolje.

Ali pa kak?ni standalone ECU (Accel DFI, Motec...)

?e vedno pa to niso ravno poceni variante.

V google (ali ebay :blink: ) i??i v to smer.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

mazda je edini proizvajalec kateri nima EEPROM chip kar pomeni da pisanje v njega ni mogoce (za bencinske motorje) in s tem ni mozno dvigovati moci. poleg tega mazdin chip se niso probili ker je "fejst zaprt". to je uradna informacija iz mazde. tko da pozabite. pri dizelskih motorjih pa samo tlak turbince dvignejo in to je to.

 

skratka, chipanje mazdinega bencinskega motorja - ODMISLITE!!!

 

rajs turbinca

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

DonFilipo ima prav, bi pa mene tale turbinca tudi zanimala? Bi povedal kaj ve?, ali pa nastavil kak?en kontak, ?tevilko,... :bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včeraj, ko sem šel  z 6-ko v Ljubljano, me je en švabo rešil plačila kazni na avtocesti. Namreč, kar nekje tam  pri Divači je stala bela škoda in noter ostrostrelec (radarska pištola) Ali kako se že reče temu.  Švabo  je prehiteval eno Teslo z 130/ uro. Jaz pa za njim in komaj sem čakal, da se umakne ma svoj pas. In takrat zagledam organe pregona, ki opravljajo svoje poslanstvo.  Je pa zato moj kolega plačal davek, ko smo šli popoldne v Cerkno. Bili so skriti za enim ovinkom ( nato je bila dolga ravnica.) Omejitev 50km/uro. Kao naselje. Na cesto je kar skočila mlada, čedna uniformiranka. Namerili so mu 73km/uro.Seveda je sledilo takoj obvezno  pihanje, pisanje kazni. In podelitev 3 točk za prvo mesto. Največji smeh je bil, ker ni lovil tisti aparat za izpisovanje kazni. Ni bilo povezave. Pa je hodila gor in dol po parkirišču, nato je šla na drugo stran ceste, pa pod cesto. Vse skupaj je bilo res smešno. Na koncu je nekako uspelo, a ni natisnilo. QR kode. Nato smo videli do Kopra #e dve patrulji. Izgleda, da do imeli kako akcijo.          Ne, meni se ni zdelo pri vsem tem nič spornega. Pač takih situacij je vsak dan na cesti kolikor hočeš. 
    • In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana. 
    • Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in  ne kurativa. Vježbaj. 
    • Mi smo šli letos na morje z našo mx-30. Razlog, da smo v pričakovanju novega avtomobila, stara cx-5 pa že prodana. Tako, da nam drugega ni preostalo. Relacija novo mesto - medulin preko Kočevja. Enkrat polnjenje vmes na postajališču Ina - lepenica pred rijeko. Od doma do tam 120 km. Doma napolnjen na 100%. Ko sem začel s polnjenjem je kazalo dometa se 45km. Je pa res, da sem zadnjih 10 km avtoceste pred polnilnico povečal hitrost na 130-140. Največ gre 145km/h. potem ga zmanjka. Drugače pa max 110km/h. Po lokalnih pa po omejitvah oz. Malo nad izven naselij. V 35 minutah smo jo napolnili na 92%. Po polnjenju smo imeli do cilja se 135km, ki smo jih zmogli brez problema. Na koncu zopet malo povečali tempo, tako da je ostalo na cilju dometa se cca 40km. Je bil pa kar naložen avto in klima napolno. Šli smo kar malo skeptično na pot, glede na to na da nikoli ne uporabljamo javnih polnilnic, ampak na koncu vse bp. Poraba po bc 18,5kwh/100km. To so realne številke. Domet do 150km je realen pri hitrostih 110km/h in ne 130 oz. 140. Itak pa ne moreš spraznit baterije do konca.
    • Danes zjutraj dal kri...  Zdaj sem pa v Bosni... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.