Skoči na vsebino

Mazda 323F CRO


crunchas

Priporočeno sporočilo

HUDO ! :) (za moj osebni okus malo preve?)

 

manjkajo samo ?e dobre ALU :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za moje pojme absolutno prevec spuscen saj s tem se ne mores nikjere vozit jaz z mojim se lahko normalno vozim to bi pa prvi dan vse polamal prage sigurno saj drugace pa niti ni tak napacno

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bad Look izgleda ok, iako bi ljepse bilo da je bio "zavinut" prema kraju haube.... tak da se spoji sa blatobranom....

 

Dosta je spusten..... prednji branik je ok... prag bi bio bolji neki drugi, dok zadnji branik je onak previse produzen... crna mrezica bi bolje stajala....

 

Fali mu nekaj na gepeku :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U planu je skidanje lajsni s vratiju, farbanje kvaka na zeleno, M3 retrovizori i OBAVEZNO spojler na stra?njoj haubi! A to bu de takav kao moj:

http://i25.photobucket.com/albums/c71/crun...Rearspoiler.jpg

Tak bi trebao spojler izgledati na auti:

http://i25.photobucket.com/albums/c71/crun.../1130151066.jpg

 

Svi spojleri su spu?teni 8 cm od poda! Morat će jako jako jako paziti, ali po mojem neznam kak budu dugo ostali cijeli!!!

IPB Image

Shot at 2007-07-12

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zanimljivo za pogledat, ali pretjerano za moj ukus :)

 

Koje to federe ima da mu je tak pala?

 

Nije mi jasno otkud mu ove plasti?ne crne lajsne po vratima, kod nas jo? nisam vidio BA Mazdu s tim lajsnama

Made in Japan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zanimljivo za pogledat, ali pretjerano za moj ukus :)

 

Koje to federe ima da mu je tak pala?

 

Nije mi jasno otkud mu ove plasti?ne crne lajsne po vratima, kod nas jo? nisam vidio BA Mazdu s tim lajsnama

 

Fedri su orginalni Mazdini, ali pre?ani(maximalno)!

A ?to se lajsni ti?e pa to je normalna serijska oprema(naravno ne na svima)!

 

Ajd pogledaj si malo Mazde:

http://www.club323f.com/club323f/forum/vie...74544a367011b0f

IPB Image

Shot at 2007-07-12

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

super zgleda, verjetno celo najlepsa 323f kar sem jih videl.

 

ce bi bil avto moj, bi zadaj koncal en lep alu wing in obvezno odstranjen zadnji brisalec...

 

 

se enkrat pohvale :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.