Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Ta vikend je na vrsto prišla redna menjava olja. Žal pa nisem nič slikal   Servis: - menjava olja (Engine Flush = ja vem mešana mnenja , po flushu je sledilo polnjenje = 1. sveže olje + novi filter, 2. sveže olje + filter iz prve menjave in 3. OEM olje + novi filter. Po vsaki menjavi sem naredil krog 10 km oz. 15 minut vožnje. Stanje barve se je z vsako menjavo nekoliko izboljšalo, še vedno pa je bilo precej črno in "vmesni" filter je bil popolnamo črn. Slikam naslednjič, po menjavah. - spucan zračni K&N filter - Spucane cevi intercoolerja - spucana loputa (Shutter Valve) - spucane prednje zavore - spucane cevi, ki vodijo do senzorja pritiska v DFPju in senzor - pločevinka DPF čistila spuščena v DPF - v olje menjalnika sem dodal (Gear-Oil Additive od LM). Vsekakor opazna razlika v 4, 5 in 6 prestavi, menjalnik je veliko bolj miren    Drugič ali vmes pa spucam še EGR, me je kar strah kaj vse je tam notri   Z menjavo še prednje leve polosovine pa sem se zmebil še zadnjih tresljajev na volanu  Srečen!!!    Kilometri na števcu = 370.040 km. Prvi cilj je 400.00 km  Potem pa naprej.
    • si moral že menjat kaj nestandardnega? lepa kilometrina, pomoje edini na forumu s 6ko s temi kilometri!
    • Očitno se res pozna vpliv lune...   Razlaga en sodelavec: - "Zvečer se uležem zraven ene, zjutraj se zbudim zraven druge. Zdaj pa ne vem, a je to alkohol al puder in šminka..."
    • Prva kavica ta teden.😊 Močno pa razmišljam o tisti vitrini v ozadju... 😋🤗😉
    • Ma ja. Meni pa se je M3 iz boka vedno zdela kopija Giuliette.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.