Skoči na vsebino

Ali ste imeli kdaj te?ave z gorivom?


Priporočeno sporočilo

Kaj menite o kakovosti goriva? Ste imeli ?e te?ave?

Jaz sem jih ?e imel, sicer ne v novej?em ?asu (trkam ob les), ampak mislim, da se lahko ponovijo.

Najnovej?i test dizla razli?nih distributerjev v enem od dnevnih ?asopisov mi daje misliti. :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povej kaj so napisali...namre?... nisem bral...

 

 

Ti miti oziroma kar dejstva veljajo v novej?em ?asu bolj za dizle kot za benzota....

 

Osebno nisem imel ?e problemom z bencinom.... na alfi mi je pumpa ?la zaradi INA-- benzina... HR.... <_<

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ?isto odvisno kje tanka?.... :whatever: Sem ?e opazo,da je to tudi pomembno,ker v?asih z isto vo?njo delam tudi 50-100 km ve?,samo ?e tankam na "pravi" pumpi! B)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj menite o kakovosti goriva? Ste imeli ?e te?ave?

Jaz sem jih ?e imel, sicer ne v novej?em ?asu (trkam ob les), ampak mislim, da se lahko ponovijo.

Najnovej?i test dizla razli?nih distributerjev v enem od dnevnih ?asopisov mi daje misliti. :whatever::whatever:

 

ja, na petrolu pri stadionu. voda + pesek v dizlu

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ?isto odvisno kje tanka?.... :whatever: Sem ?e opazo,da je to tudi pomembno,ker v?asih z isto vo?njo delam tudi 50-100 km ve?,samo ?e tankam na "pravi" pumpi! B)

 

Poky to je katera pumpa??? ?zmeden?

 

ja, na petrolu pri stadionu. voda + pesek v dizlu

 

Pesek...... ?zmeden??zmeden??zmeden?

 

 

Mogo?e so pa peskali cisterne pa so pozabi poplaknit use skupaj... :aaaaa:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poky to je katera pumpa??? ?zmeden?

 

 

Eh,pozabi,predale? vstran od tebe! :P:lol:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah saj sem ?e velikokrat napisal ampak vseeno...

Voda v bencinu! :angry: Pa je ?la pumpa k vragu! Pa filter. In od takrat naprej mi je avto cukal na desnih ovinkih. Zakaj je temu tako sem sli?al ?e 100+1 razlago ampak se ne obremenjujem ve? s to te?avo. ?e novi lastnik se ne. Aja to je bilo pri prej?njem avtu jasno... :rolleyes:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da je pri vpra?anju, katero olje, tema pre?la na gorivo, oziroma vodni kamen v gorivu, sem jaz odprl temo o gorivu, ker menim, da je pomembna. ?e posebej zaradi omenjenega "vodnega kamna".

 

Voda v gorivo je velik problem, ?e ve?ji je pa morska voda, ki je ?e agresivnej?a in uni?uje ob?utljive komponente gorivnega sistema. Ne dogaja se pogosto, ampak ?e se, potem pa.... :hohoho::hohoho: In od kot ta v gorivu. Naftni derivati se preva?ajo dobrim delom po morskih poteh. Tankerji v eno smer preva?ajo gorivo v drugo pa balastne vode. Tankerski rezervoarji se vedno ne izpraznijo popolnoma (iz raznih vzrokov) in potem jo lahko "fa?emo". Za dizel ?rpalke je "ubita?na" pa tudi za bencince je zelo nevarna. Sicer je mala mo?nost, da jo v novej?em ?asu dobite, vendar pa se dogaja in neki serviserji imajo ob?asno kar nekaj posla, ?e posebej z dizli. Pri tem ne mislim na tisto te?avo Renojev zaradi »kislega« goriva.

To da so samo Renoji »oble?ali« ne pomeni, da za druge ni bilo ?kodljivo!!!!

Naftarji sicer imajo kontrolo, vendar pa se va?asih le "izmuzne", tudi zaradi napak pri prevzemu goriva na ?rpalkah.

 

Moj primer pred ve? leti je pou?en zaradi postopka uveljavljanja od?kodnine pri prodajnem servisu, zato ga bim na tem mesti ponovil.

Preneseno iz teme ---- katero olje priporocate----

»To ne bo vodni kamen!!!????….

Moja izku?nja z usedlinami je naslednja (enih 12let nazaj). Na eni ?rpalki (mo?no tudi na ve?) sem "pokasiral" me?anico bencina in slane vode. Ker tega nisem vedel sem v zimskem ?asu moral dvakrat odpirati in ?istiti uplinja?. V njem je bil led in usedlina roza barve, ki izgleda podobno, kot vodni kamen in bilo jo je te?ko o?istiti z dna uplinja?a, k temu pa je zelo korozivna. Zanimivo je to, da je po prvem ?i??enju tudi pri drugem odpiranju (po7-10 dneh) v uplinja?u bila skoraj enaka koli?ina te roza usedline. Vse skupaj je bilo preve? sumljivo in odpravil sem se na servis. Tam so ugotovili, da ni druge re?itve kot odmontirati rezervoar in izprazniti vsebino. V njej je bilo cca 3-4 litre sluzaste usedline (morska voda + bencin).

Takoj sem se odlo?il za reklamacijo pri prodajalcu, zato sem shranil vzorec goriva in ra?un(!!!!). Vodja ?rpalke, kjer sem tankal mi je na vse pretege zagotavljal, da je z njihovim bencinom vse v redu in, da oni redno izvajajo kontrole. Bil sem vztrajen in protestiral pri »glavi« servisov.

Poslal sem jim vzorec, ki pa ga po njihovih kriterijih ni bilo zadosti. Po njihovi kriterijih rabijo 1 liter za analizo. In kje to pi?e???? Poglejte na ?rpalkah…..nikjer. Ker sem po naravi vztrajen in precej trmast, mi je uspelo pri »glavi« izposlovati bencinske bone v vrednosti popravila.

Na podlagi te izku?nje ni ?udno, ?e se na injektorjih in ?e kje pojavi »vodni kamen« …«

<_<<_<<_<

 

David.... o testu kvalitete dizla na na?ih ?rpalkah je pisalo v sobotnem DELU pred desetimi dnevi v rubriki NA KOLESIH

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni je bila ?e trikrat kriza, samo problem je bil, ?e ti predolgo sveti rezerva in si prepri?an, da avto pije pod 7 l in se pelje in pelje?, no pol se pa kar naenkrat ustavi?! :hohoho:

 

Se mi zdi, da imajo razni dizela?i ve? jeeebe z gorivom kot bencinarji, sej sli?al smo ?e par primerov renojev dizlov! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je, da je dizel ob?utljivej?i, vendar se tudi bencinu lahko zgodi me?anica. Voda pa ni ni? kaj prijazna do brizgalniih ?ob, in drugih sestavnih delov gorivnega sistem. Povzro?a korozijo, pozimi pa zmrzne in lahko prepre?i pretok goriva. Morska voda pa je ?e posebej kriti?na. Voda pa lahko v mrzlih dnevih pride v gorivo na osnovi kondenzacije na stenah rezervoarjev. Zato je pozimi priporo?ljivo sproti dopolnjevati gorivo tako, da tank skoraj vedno poln. (kar pa je pri nekaterih problem-- $$$). Vendar je v praksi le-ta bolj psiholo?ke narave. Ponavadi se vozimo za jurja, 2, 3. Zakaj ne bi stisnili zobe za prvi polni tank, pozneje pa se vozili, kot da nimamo goriva in dopolnjevali »prazen« rezervoar za jurja, 2, 3…In bili skoraj v enaki poziciji kot s praznim, le, da bi tako imeli skrito rezervo.

 

Kot sem ?e rekel v transportu pride lahko v gorivo voda (to ni odvisna od nas). Bencinarji bi jo morali odstraniti preden jo dajo v promet. Vendar zaradi napa?nih postopkov to ne naredijo vedno. Namre? po vsakem polnjenju premi?nih cistern bi morala ta stati najmanj 25 min, da se voda separira od goriva in usede na dno. Tu jo je zelo lahko detektrati s posebno pasto, ki ob prisotnosti vode spremeni barvo in tudi tu v skladi??u jo je najla?je ekolo?ko odstraniti. To pa seveda prevzemnikov goriva na ?rpalkah ne odvezuje od obveze, da gorivo ponovno preveri. Za ta postopek pa mora cisterna ponovno stati najmanj 25 min, kar pa se v praksi v dobrem delu ne spo?tuje. Ne vem kak?ni so predpisani postopki prevzema in predaje goriva, vendar zdi se mi, da se ta enostaven postopek, ki sem ga opisal ne spo?tuje. V novej?em ?asu je kontrola goriva rigoroznej?a, vendar se, kljub temu zaradi preskoka, ali skraj?anja, kakega postopka pri kontroli zgodi, da jo »fa?ete«

Da ne bom predolg, v naslednjem javljanju ?e o dizlu (posebej) in o tem kako se izogniti, oziroma omiliti te?ave….

:ne vem: :ne vem: :ne vem:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A misliš udarni vijačnik ali vrtalnik.   Drugače pri Metabu velja: L/Li-hobi uporaba LT-že za domače entuziaste in profesionalce,obrtnike LTX-obrt in industrija...in za takšnje usekane kot sem jaz.   Še razlaga kratic pri vrtalnikih...in tudi drugem orodju...sicer na prvi pogled izgleda zelo komplicirano,a je ravno nasprotno. Prva kratica zmeraj pomeni vrsta orodja: BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer KS-kreissege...itd   Drua kratica-številka-pomeni napetilost akumulatorja/orodja pri batwrijskih orodjih...   Zactem pa pride lahko ena ali več kratic: BL-brushless Q-quick (hitro snemljiva glava) i-t.i. impuls funkcija-super za odvijačenje vijakov z poškodovanim nastavkom na glavi vijaka,za začetek vrtanja brez točkanja v okrogle cevi in ostalo kovino ter keramiko (za predrtje glazure) brez da ti sveder pobegne. Super je tudi za zarustane vijake...a pazljivo,ker se le ti kljub temu radi odlomijo. SE-Special Edition (black)   Ne smeš pa gledati mojega starega LT-ja,ki se praktično ne razlikuje od takratnega LTXa...takrat je bil LTX identičen z razliko pri motorju...mislim da je tam bil 4- polni motor...veliko močnejši.   Tudi aktualni LT vrtalniki nimajo impuls funkcije,nimajo kovinski vrat z ohišjem menjalnika (LT vseeno znotraj ima kovinsko ohišje menjalnika,vratu pa nima), in tudi. dve LED lučku,elektronska omejitev navora,zaščitna "antikickback" funkcija so rezervirani le za LTX.   Seveda pa se vse pri denarju ustavi...če vse to daš "na kup" in pretehtaš šele vidiš kakšna killer mašina za cvenk je tisti moj tazadnji LTX,k si napisal "za prste pilizati"...tobje razlog,za kaj sem vseeno "čapnil" najprej LTXa,in šele sedaj LTja😁. In sedaj je mogoče malce bolj jasno,za kaj mi je prastari LT tako pri srcu,da mi ni žal cvenka,samo da ne škripne...elekteonski navor,impuls,aluminija k dreka,in še perfektni stroj za levorokega uporabnika...   Zunal so dobri Baumarkteu.de,Lefeld,Gotools,Rubart...pri vseh teh sem že kupoval in vsi so OK...pač samo razlika,kaj imajo,in kaj ne,in seveda PTT Baumarkteu in Rubart imata super PTT ostali slabše...preračunaj. Drugače pa pri nas...odvisno kaj iščeš-Vsegrad in Povše sta zakon.   Če imaš še kako vprašanje-ni problem😉
    • Z družbo najeli luštno hiško za wikend, na planini Dol.
    • Najvišji navor 400 Nm Najv. navor rahljanja 620 Nm   Sem imel kar prav z 400 odvijanja 😉
    • @skritikrt sem prebral na strani 5. To temo sledim bolj občasno, tako da sem vijačnik spregledal.   Eno vprašanje še, razlika med LTX in LT? Razen navora....     Trenutno ne mika bolj ta odvijačnik za 220€. Baterijo mi šenkajo in kupim še samo polnilec. Sploh če je še nemec in naslednik ni več. Povše ga ima najceneje. Morem malo nemce pogledat. Maš ti kakàna priporočila kje gori vzet?
    • Včeraj sem slučajno odkril, da je v Izoli benzinska od Shell-a. In ni na hitri cesti. 😊 Tako, da bom od sedaj naprej samo še tukaj tankal in to vedno le  "poceni" goriva od Golobjaka. 😉 Danes sem do Bologne že lahko občutil, kako dober je njihov benzin.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.