Skoči na vsebino

P: Mazda 6 CD 175, l. 2016

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Prodam M6 CD 175 Revolution.
Ima odpravljene vse hibe modela in lepo deluje. Pri 140k je bil narejen temeljit servis pri Pelku: 

  • zamenjane podložke injektorjev,
  • zamenjana ketnica oljne pumbe,
  • čiščenje saj kolektorja,
  • čiščenje sita,
  • zamenjan senzor izpušnih plinov z novejšo (modificirano) verzijo.

Pri 180k je bila zamenjana turbina zaradi odlomljenega štifta (serijska napaka) in izklopljen EGR, da se ne nabirajo saje. EGR je možno na enostavni način vklopiti nazaj, če bi prišlo do spremembe zakonodaje pri merjenju izpušnih plinov. Lani so bile zamenjane tudi komplet zavore (Zimmerman).

Avto sem lepo vzdrževal, saj sem ga nameraval voziti vsaj do 300k, vendar sem bil zaradi nepredvidene življenjske situacije primoran kupiti SUV. Tako, da ne prodajam mačka v žaklju.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20754342&display=Mazda Mazda6

 

 

Popravljeno od tomzel

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo nekaj je pa res. Serviserji so zelo subjektivni. Zakaj? Ker so seznanjeni z ogromno zadevam a pri tem še vedno ne vedo koliko lastnikov pa nima nobenih problemov. Ne vedo zato, ker taki pač nimajo vzroka obiskovat servis zaradi takih napak.   Ne govorim na pamet. V okviru mojih zadolžitev recimo, je skrb za skoraj 2000 prenosnikov Lenovo letno. Od tega je napak okoli 40 in od tega zaradi slabega ravnanja z opremo vsaj polovica na strani uporabnika. Ker vem za vseh 40, da je blo nekaj narobe lahko kričim k budala, da je Lenovo crap, ker mam skos opravka s servisnimi posegi, garancijami itd. Če pa gledaš big picture je pa to zgolj 1-2%. Se pravi 98-99% težav nima in so čist zadovoljni z njimi.   Ja seveda si lahko v tistem nesrečnem procentu, če si kreten celo v še dodatnem, ampak 99x večjo šanso imaš, da te tam ni... tko da je, toliko o mnenju serviserjev, če ignorirajo ta dejstva.  
    • Bankina bi si bila sama kriva, kaj se pa ni umaknila...
    • Ne vem, zadnjič si na veliko razlagal, da samo na servisu najbolj znajo povedat o avtih in na servisu so mu povedali, da so Mazde zanič. Torej, katero svojo izjavo boš požrl?
    • Ne upa povedat, ker še ne ve, če ni slučajno kupil mačka v žaklju pa bi ugotovil, da je le imel prej dober avto a da za njega ni znal dobro poskrbeti.... 😉
    • Morda pa je kupil Hrošča z oznako 911  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.