Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • To se dela ravno s subvencijami (se privablja z nižjimi cenami, ker del krije "država"), ali z višanjem trošarin na pogonska goriva (prisila, da bi uporabljali javni prevoz), pa v obeh primerih nismo zadovoljni ... 😁
    • Ni interes zrihtat javnega prevoza. Država plača monopolne avtobusne firme, da se prazni vozijo medkrajevno po 2,5€ po km. Normalno, da je prevozniku interes, da je avtobus prazen...  Podizvajalec dobi pa 1,6€... Ljudi treba privabit na avtobuse in vlake...al pa prisilit...  Roman se lahko napiše glede tega...  V LJ bi bilo treba narediti novo mrežo mestnega prometa... Na SŽ v konicah na 10 minut vlake...  Vse se da, če je interes...samo interesa ni...   
    • Ne vem, kaj mi gre bolj na živce. Naivni Avstrijci, ali Žurnal k ne zna članke pisat.
    • Zato pa morajo biti rešitve take, da bodo preživeli vsi, v hribih in v mestu.   Ne da bi se bal lopate, ampak iskreno ... hribovske kmetije bi po mojem morale biti deležne še večje podpore države, ker pogojev kmetovanja, stroškov, itd. v veliki rodovitni ravnici in v kraških hribih ni možno primerjati.    Kar se tiče slovenskega javnega prevoza ... ne predstavljam si ga, oziroma ga nismo sposobni vzpostaviti-plačati, da bi se recimo 90% delovnega prebivalstva vozilo v službo in nazaj z javnim prevozom. Ker so naši domovi dobesedno nametani po vseh slovenskih hribih in dolinah, kot da bi se razsuli iz visoko letečega aviona. Koliko delavcev bi se lahko z javnim prevozom v primernem času pripeljalo delat k Akrapoviču v Črnomelj ali v Krko v NM ...? Pogled na njihova parkirišča pove vse. Takle imamo.   🙂
    • Enako @Bini
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.